Ik heb wat foto's in het topic geplaatst (niet geheel duidelijk overigens) in het verslagen topic.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
Goede generale voor Ysselstein! rowo schreef:Lielle schreef:verstandig sim, scum en caro! Ik ben blij dat ik door omstandigheden sowieso al had afgemeld voor Neede, als ik het zo lees. En ik ben weer bevestigd in mijn mening over Neede.
Dan ben ik wel benieuwd hoe jullie er over denken.Want elk jaar hebben er zoveel hier commentaar over die cross, maar geven zich wel elk jaar weer op.
Ik mag er persoonlijk erg graag rijden, altijd al. Heb natuurlijk nooit hoger dan B gereden daar maar ja.
stak ff zo over en ik kwam net de bocht omzeilen. paard was zo braaf wel de boom het water in te springen.
.
. Maar hij was eigenlijk super braaf. Toen maar naar de los rij bak gegaan. Ineens heel veel paarden natuurlijk!
.
. Meneer wist niet zo goed wat hij er mee aan moest. Hij was nog erg terughoudend dus stond stil en zou uit stilstand. Dit leek me niet echt een goed idee dus toch maar opnieuw aangereden. Verder fijn gesprongen, af en toe wat schijnbewegingen en onderweg nog 1 stop daardoor. Had geen ritme meer. Toch was ik erg tevreden.
). Hij ging echt heel fijn, dacht mooi mee en deed goed zijn best op de sprong. Op de dubbel ging ik zelf de fout in waardoor we te dicht onder de eerste kwamen en moesten rekken op de tweede. Dat deed hij super braaf! alleen kon ik niet goed meekomen en zat ik hem in de weg, waardoor de balk viel. Paard heeft me weer echt verbaasd
Ben trots op hem.
.
.
Pas maar op dat je haar niet teveel omschoolt
) super debuut dus!!! gaaf