peanutbutter schreef:Ach wat vervelend nu Evie. Alwéér een nieuw borsttuig moeten kopen
Heb overigens ook een nieuwe nodig. Mijn Devoucoux is nog wel super, maar trakkie echt te groot en Amati gaat ook maar net.
Zag wel dat Devoucoux nu een webshop heeft waar je gewoon kan bestellen. En dat is helemaal niet goed voor mijn bankrekening ben ik bang
Haha zoiets is nooit goed voor je bankrekening!
Ik ben wel heel erg blij met mijn voortuig past zowel mijn kleintje van 1.60 als ook mijn reus van 1.80

Ik had er ook wel een riempje aan zitten, maar die stak zover uit dat ze er geheid met kalkoenen in bleef hangen.
. Om 12 uur moet ik werken, heb nog wat uurtjes voor de boeg. Koopavond er ook bij dus eigenlijk is het een volle werkdag. Morgen hoef ik gelukkig alleen 's ochtends, dus dan ga ik morgenmiddag wel rijden

. Eerst even gelongeerd en daarna erop en hij was braaf. was soepel in zijn lijf en ging na 1 rondje weer braaf met zijn koppie naar beneden. Ik merkte wel dat ik met opstappen wat gespannen was maar paard stond gewoon braaf te wachten. Zowel paard als ik zijn nu zwart van de modder want hij stampt enorm door de plassen. Vindt hij zo leuk