Ik ga zo naar bed toe
trusten! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Volgende keer gaan we de afrijdatum plannen, en volgens mij gaat het niet lang meer duren. Na een maand rijden (ofzo) wil ik verder voor mijn E. Mijn instructeur zegt ook dat dat het beste is, dan is je rijstijl nog helemaal hoe het hoort en zit alles er nog vers in
ziet er goed uit
dat is flink PIEP!!!) erg aso om door te rijden idd.. die mensen moeten gelijk een straf krijgen vind ik 

goeiemorgen
. Mogt de auto van vriendlief gelukkit mee, dus dan ben ik wel weer optijd thuis. Om half 2 is de begravenis van vriend zijn opa..
. Lag nog zo lekker te slapen. Naja morgen lekker vrij
. Dus dan maar wat langer slapen
. 
Westfalia's zijn hele mooie trailers indd. 

!!

Volhouden he! En de boot in? Huwelijksbootje?

Ze hebben alleen mijn pink en ringvinger ook ingegipst en ik lijk nu wel een beetje kapitein haak daarmee
Volgende week krijg ik gelukkig kunstof gips, ben dit nu al zat, het zit ook voor geen meter. 

Simmie schreef:Je mag een trailer zonder E rijbewijs rijden als de totale combinatie niet meer weegt dan 3500 kg en de trekkende auto (ledig gewicht) moet zwaarder zijn dan de trailer plus laadvermogen.
Voor de 2 paards van Snoekie gaat dat dus al niet lukken.
hahah lekker slim dus van mij, dat koste maar 60 euro ipv een paar honderd wat ik toen niet had.
bianca1980 schreef:Simmie schreef:Je mag een trailer zonder E rijbewijs rijden als de totale combinatie niet meer weegt dan 3500 kg en de trekkende auto (ledig gewicht) moet zwaarder zijn dan de trailer plus laadvermogen.
Voor de 2 paards van Snoekie gaat dat dus al niet lukken.
Ik ga nu in mei examen doen voor E, omdat ik met die Fries wel de trailer van die mensen meeneem en ook hun auto, dus rijd dan niet helemaal legaal.....