Goedemorgen!
Ben al weer terug van concours. Losspringen ging goed, van de week met les was ze behoorlijk vervelend in het begin maar vandaag trok ze meteen fijn aan op de sprongen. Toen het parcours in, daar was ze toch nog een beetje onder de indruk. Ze stopte 2x op 1 maar daarna sprong ze wel. De rest van het parcours was ze wat terughoudend maar we bleven verder wel foutloos. Toen direct 2e rondje. Hier was ze helemaal niet meer terughoudend en sprong ze mooi door, ze liep ook superfijn. We waren foutloos en hadden 49 punten voor stijl en hiermee waren we 1e van de BB
Helaas was er alleen geen prijsuitreiking tenzij ze die na de B deden maar ik ben gelijk weggegaan.
Gisteren hadden we ook nog dressuurwedstrijd. Mijn paardje was een beetje stout. Alsik niks van haar vraag en heel stil erop zit loopt ze keurig, maar zodra ik ook maar iets in kom, bijvoorbeeld om haar iets te begrenzen dan komt ze heel erg tegen de hand. Met losrijden heb ik haar expres al iets meer aan het werk gezet en toen kwam ze dus best wel erg tegen de hand. Toen het proefje in en gewoon heel rustig en stil erop blijven zitten maar helaas kwam ze toch nog behoorlijk vaak tegen de hand. Heel zonde want de rest van de oefening doet ze dan heel erg netjes. Hier had ik 161, er werd in die ring behoorlijk streng gejureerd. Tweede proefje ging duidelijk beter, maar ze kwam toch nog een paar keer wat tegen de hand. Hier hadden we 189
Ik zie net op de uitslagen dat ik ook nog een 6e prijs had 
Simmie: bedankt voor het vermelden! Dat ga ik wel even kijken