ben afwezich deze week er is feest week
succes allemaal met wedstrijden

Ik ga jetske zo maar even voor lezen..
Vief succes.. super terrein
zodra ik een paard heb ga ik zeker weer mee naar ede
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zodra ik een paard heb ga ik zeker weer mee naar ede
Vanmiddag even naar het voetbalveld, even kijken
En dan ga ik vanavond even rijden

Verder niet zoveel gedaan, ben een beetje moe

jitske hing der ook

En heel veel plezier morgen met je crosstraining! 

was leuk
en heb daarna Ollie nog even gereden en dat ging ook wel lekker
Feestje vanavond gaat niet door, dus maar even lekker een filmpje kijken met m'n vriendje
wordt straks een top crosspaard, hij vindt het water steeds leuker.
.
. 
En super dat ie het water al zo leuk vind!

Hoop dan alleen wel dat het droog is
Helaas was er alleen geen prijsuitreiking tenzij ze die na de B deden maar ik ben gelijk weggegaan.
Ik zie net op de uitslagen dat ik ook nog een 6e prijs had 
Zag woensdag een advertentie in de krant en gelijk maar gebeld. Vrijdag gekeken en het is echt een heel mooi appartement en m'n kamer is erg mooi! 18 m2 met balkon en ingebouwde kasten, ideaal dus
Heb ook garantie dat ik er gelijk uit kan als ik het bijv. qua geld niet helemaal red of als het niet bevalt dus dat heeft de keuze wel makkelijker gemaakt. Aankomende week maar even kijken wanneer ik erin kan!

goeiemiddag
. We hadden 177 punten en 181. Dus onze eerste wp is alweer binnen
! Voor de volgende keer de proef thuis eerst maar even een keer rijden
.
. De eerste hindernis wat brutaal toegereden, en de rest sprong ze zo
! Dus onze eerste 2 wp in het B springen zijn ook binnen. En gelukkig sprong ze dit keer niet zo ASOhoog
. Dat was dus wel fijn
.
. Dus vloog ik de baan in. Gelukkig hoefde de gene voor mij nog maar 1 hindernis. Hij sprong verder wel goed. Had 2 balkjes, maar ik had niet eens echt door dat hij ze zo hard aanraakte
. Maargoed, volgende keer beter
.
.. Haal ik Wolin uit de box, heeft ze links een hele schaafplek op d'r achterbeen. En op haar rechterachterbeen heeft ze vanaf haar kogel een hele schaafplek omhoog lopen, ontzettend dik en hard en haar kogeltje van haar re-achterbeen is aan de voorkant helemaal gezwollen.
Ze draafde gelukkig weg in het land alsof er niks aan de hand was met de oren erop. Heb haar meteen op de Traumeel-druppels gezet. Vanmiddag nog maar even op het harde een stuk stappen en even afspuiten. Pffff.. gaat wel weer lekker.

Wat leuk! Gefeliciteerd 
!
Ik probeer het gewoon, heb er nu de kans voor.