[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 13:53

Goede middag Lachen

ben afwezich deze week er is feest week Haha!

succes allemaal met wedstrijden Lachen

Ik ga jetske zo maar even voor lezen..

Vief succes.. super terrein Knipoog Haha! zodra ik een paard heb ga ik zeker weer mee naar ede Ja

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 14:26

Goeiemiddag. Gister bruiloft gehad van een nicht van Barry. Eerst na Sneek om te trouwen, daarna na Groningen na het Scandinavisch dorp!! Erg leuk (alleen het eten viel bij mij nie zo goed.. ) Vandaag alweer heerlijk gewerkt, zo ff mijn paardje doen en alles poetsen voor morgen (springen Didam)... Vanavond buurtfeest bij Barry in de straat, we gaan tegen 18uur heerlijk Chinees (vr)eten Lachen Lachen

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 14:33

Tientjeh: Heb je nog foto's van mij Knipoog

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 14:42

Doei!

LL: jeetje zeg, wat schrikken Ach gut
Vief: Jeetje woll was weer lekker bezig..

Ben net klaar met werken Haha! Vanmiddag even naar het voetbalveld, even kijken Lachen En dan ga ik vanavond even rijden Haha!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 15:50

Leuk Vief! succes en we willen wel een uitgebreid verslag horen he! Tong uitsteken

Ik ben net terug van mijn wedstrijd. Het ging redelijk, niet supergoed maar ook niet slecht. 184 & 189, dus toch mooi weer 2 puntjes Haha!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:14

fijn van je puntjes jetske..
vief hoe ging je cross training?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 17:07

Goedenavond!
Veel plezier met het feest van je ouders en Wollie's doop Vief Haha!
Gefeliciteerd met je punten Jetske!

Vorstin had lekker vrij vandaag Lachen Verder niet zoveel gedaan, ben een beetje moe Slapen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 17:32

Jet nog van harten meid Haha!
Vief hoe ging die?? foto's Knipoog

Heb KG image gezien bij jetske op wedstrijd.. mooie foto's maakt ze Knipoog jitske hing der ook Knipoog

Heb vanmorgen gereden.. MEN heb een blaaaaar :!!! niet normaal..

ik gaat eten, en lekker avondje chillen met vriend lief. Lachen

tot morgen Doei!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:19

@ Jetske : proficiat met je punten! Knipoog
@ Vief; veel plezier met Woods morgen!
@ Snoekiej; Heb ik ook soms last van, als ik fit wil zijn moet ik echt vroeg naar bed! Lachen

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:28

Goeieavond!

Vief: heel veel plezier vanavond! Lachen En heel veel plezier morgen met je crosstraining! Haha!
Jetske: gefeliciteerd met je wp's Lachen
Wedstrijdgangers nog succes morgen!

Vandaag heel de dag naar Miriam geweest, we zijn nog even naar de crosstraining in Minderhout gaan kijken, naar de laatste groep Haha! was leuk Haha! en heb daarna Ollie nog even gereden en dat ging ook wel lekker Lachen Feestje vanavond gaat niet door, dus maar even lekker een filmpje kijken met m'n vriendje Lachen

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 21:06

goeie avond

wedstrijd gangers succes.

Zo was een drukke dag op het werk, daarna even gegeten en ben vanavond met Armani naar het bos geweest, heerlijk alleen, en we zijn zelfs in het vennetje ( een plas bij ons in het bos) geweest Haha! wordt straks een top crosspaard, hij vindt het water steeds leuker. Haha!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 08:36

Goedemorgen,
Vief, veel plezier met je crosstraining
Jetske, gefeliciteerd met je punten
Ilse, wat super van Armani

Gisteren wedstrijd gehad, het ging erg slecht, de baan was niet om door heen te komen. Undercover liep op eieren en krabbelde echt om op de been te blijven. Op een gegeven moment was ze echt boos.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 08:56

Voor de liefhebbers: Vanmiddag om 16.30 uur, BBC 2, verslag van de Burghley Horse Trials!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 09:52

@JN: Nou, Wootje begon eerst weer in de rondte te springen, met mij aan haar halster. Uiteindelijk hield ik de wormspuit tegen haar neus om te laten zien dat er niks aan de hand was. En toen ging het goed, maar we stonden eerst even een partij te rodeo-en in de stal. Knipoog

@Vief: Veel plezier!! Haha!

BBQ was erg gezellig!! Erg goed verzorgd allemaal en erg leuk met z'n allen.
Heb alleen rijsokken gekocht en een gaatjestang, altijd handig Knipoog .

Het is echt getverdegetver weer hier. Misschien dat ik Wolin straks toch maar even een regendekentje op gooi. Ze begint echt enorm te ruien!!
Eerst maar even op pad met Wootje Lachen .

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 10:32

Goeiemorgen Lachen

LZ: mooi dat het zo leuk was met Armani in het bos! Lachen En super dat ie het water al zo leuk vind!
Simmie: oh da's mooi, kan ik het opnemen Haha!
Nat: balen zeg Ach gut
Lotte: mooi dat de bbq gezellig was! Haha!
Hier regent het niet zo hard nu... wisselt een beetje.

Nu nog even wat dingetjes voor school doen en dan vanmiddag naar het Bloemencorso hier in Zundert kijken Haha! Hoop dan alleen wel dat het droog is Clown

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 11:12

Goedemorgen!

Ben al weer terug van concours. Losspringen ging goed, van de week met les was ze behoorlijk vervelend in het begin maar vandaag trok ze meteen fijn aan op de sprongen. Toen het parcours in, daar was ze toch nog een beetje onder de indruk. Ze stopte 2x op 1 maar daarna sprong ze wel. De rest van het parcours was ze wat terughoudend maar we bleven verder wel foutloos. Toen direct 2e rondje. Hier was ze helemaal niet meer terughoudend en sprong ze mooi door, ze liep ook superfijn. We waren foutloos en hadden 49 punten voor stijl en hiermee waren we 1e van de BB Tong uitsteken Helaas was er alleen geen prijsuitreiking tenzij ze die na de B deden maar ik ben gelijk weggegaan.

Gisteren hadden we ook nog dressuurwedstrijd. Mijn paardje was een beetje stout. Alsik niks van haar vraag en heel stil erop zit loopt ze keurig, maar zodra ik ook maar iets in kom, bijvoorbeeld om haar iets te begrenzen dan komt ze heel erg tegen de hand. Met losrijden heb ik haar expres al iets meer aan het werk gezet en toen kwam ze dus best wel erg tegen de hand. Toen het proefje in en gewoon heel rustig en stil erop blijven zitten maar helaas kwam ze toch nog behoorlijk vaak tegen de hand. Heel zonde want de rest van de oefening doet ze dan heel erg netjes. Hier had ik 161, er werd in die ring behoorlijk streng gejureerd. Tweede proefje ging duidelijk beter, maar ze kwam toch nog een paar keer wat tegen de hand. Hier hadden we 189 Lachen Ik zie net op de uitslagen dat ik ook nog een 6e prijs had Haha!

Simmie: bedankt voor het vermelden! Dat ga ik wel even kijken Lachen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 11:53

Ik heb een kamer/appartementje gevonden in Hardenberg! Haha! Zag woensdag een advertentie in de krant en gelijk maar gebeld. Vrijdag gekeken en het is echt een heel mooi appartement en m'n kamer is erg mooi! 18 m2 met balkon en ingebouwde kasten, ideaal dus Knipoog Heb ook garantie dat ik er gelijk uit kan als ik het bijv. qua geld niet helemaal red of als het niet bevalt dus dat heeft de keuze wel makkelijker gemaakt. Aankomende week maar even kijken wanneer ik erin kan!

Netjes Anthea! Jammer van je 1e proefje maar toch erg netjes van de 2e OK dan!

Simmie: Thanks voor de tip!

Het vosje is nog steeds erg braaf en galopperen en balkjes lopen vind ze in ieder geval al erg leuk. Volgende week maar es een sprongetje proberen Lachen

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:04

goeiemorgen.. iedereen succes vandaag die nog op concour gaat.. voor mij wordt ijsselsteyn 4 oktober weer het eerste Lachen

gister aaf ff naar de kroeg geweest met vrienden van me vriend en daarna met ze alle bij een vriend van hem in jacuzzi gezeten, zo da's relaxed zeg snachts Lachen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:04

Doei! goeiemiddag

Gistermorgen had ik Wedtrijd in Sonnega. Eerst moest ik dressuur rijden met Sofie. De nr. 1 viel uit (ik was nr 2) maar nu dus 1. Het was ons L2 debuut. De proefjes gingen wat slordig. Aangaloperen fout, aangaloperen met de middendraf steeds Clown. We hadden 177 punten en 181. Dus onze eerste wp is alweer binnen Haha!! Voor de volgende keer de proef thuis eerst maar even een keer rijden Knipoog.
Daarna gingen we B springen, ze sprong echt heel fijn Ja. De eerste hindernis wat brutaal toegereden, en de rest sprong ze zo Haha!! Dus onze eerste 2 wp in het B springen zijn ook binnen. En gelukkig sprong ze dit keer niet zo ASOhoog Clown. Dat was dus wel fijn Knipoog.
Daarna ook nog met Loempia in het L springen. Die was met losrijden super druk. En ik reed met een zweepje, wat hij dus niet zo tof vond. Dus werd hij nog drukker. Hield mijn vader hem beet voor ik de ring ik moest, liet ie m zo ineens los Clown. Dus vloog ik de baan in. Gelukkig hoefde de gene voor mij nog maar 1 hindernis. Hij sprong verder wel goed. Had 2 balkjes, maar ik had niet eens echt door dat hij ze zo hard aanraakte Clown. Maargoed, volgende keer beter Ja.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:18

Gdvrdegdvr Boos! .. Haal ik Wolin uit de box, heeft ze links een hele schaafplek op d'r achterbeen. En op haar rechterachterbeen heeft ze vanaf haar kogel een hele schaafplek omhoog lopen, ontzettend dik en hard en haar kogeltje van haar re-achterbeen is aan de voorkant helemaal gezwollen.
Gisteravond had ze dit allemaal nog niet, want ik heb haar zelf binnen gezet en haar benen nog gecontroleerd. Dus ik d8 meteen: nou dan heeft ze dus vast gelegen. In haar box is verder niks te zien aan krassen op de wand of stro raar verdeelt. Verward
Dus ik stond even inwendig te vloeken. Stoom uit je oren Ze draafde gelukkig weg in het land alsof er niks aan de hand was met de oren erop. Heb haar meteen op de Traumeel-druppels gezet. Vanmiddag nog maar even op het harde een stuk stappen en even afspuiten. Pffff.. gaat wel weer lekker. Nors opkijken

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:34

pff da's wel balen WL.. Gelukkig loopt ze wel rad op het land dus valt hopelijk mee... Succes ermee

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:53

Lotte: das wel balen zeg!

Andrea: wat leuk dat je een kamer hebt Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:10

Lotte: Wat balen zeg Ach gut
Kim: Nogmaals netjes gereden met je paardjes Haha!
Andrea: Wist niet dat je opzoek was Haha! Wat leuk! Gefeliciteerd Lachen
Anthea: Gefeliciteerd met je prijs en wp Lachen!

Ben net weer terug uit Ede Lachen
Woll vond het spannend maar erg leuk! Zal straks wel even een verslagje maken en kijken of hetfilmpje van het water nog leuk is geworden Ja

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:19

mooi dat woll het leuk vond vief.. wie weet, toekomstige cross topper

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:21

Ik was ook niet echt op zoek maar kwam dit toevallig tegen en heb wel zin om uit huis te gaan. Dus vandaar Knipoog Ik probeer het gewoon, heb er nu de kans voor.

Fijn dat Woll het zo leuk vond, ben erg benieuwd naar foto's/filmpje!! *LOL*