[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Ils_K

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 22:33

zag dat jullie het over niveau hadden van het crossen
ik kan niet wachten om M te starten Haha!
doe nog 2 L crossen en ga dan over, ben wel toe aan een nieuwe uitdaging haha
eerst had ik ook zoiets van een trackener maar mars springt die echt gemakkelijk in hattem ook keek er niet eens na.
maar een gewoon gat vindt die toch wel spannend, maar kan hem wel vrij makkelijk doordrukken maar we gaan dat gewoon oefenen

ja bij de pony;s heb je het veel gemakkelijker 4 wp's heb je zo, wij bij de paarden moeten er gewoon 10 hebben vanaf het L

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 22:37

ladyzwien schreef:
zag dat jullie het over niveau hadden van het crossen
ik kan niet wachten om M te starten Haha!
doe nog 2 L crossen en ga dan over, ben wel toe aan een nieuwe uitdaging haha
eerst had ik ook zoiets van een trackener maar mars springt die echt gemakkelijk in hattem ook keek er niet eens na.
maar een gewoon gat vindt die toch wel spannend, maar kan hem wel vrij makkelijk doordrukken maar we gaan dat gewoon oefenen

ja bij de pony;s heb je het veel gemakkelijker 4 wp's heb je zo, wij bij de paarden moeten er gewoon 10 hebben vanaf het L

Ik wou dat ik er zo makkelijk over dacht.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 22:38

haha, ik heb gewoon mazzel met zo;n fijn paard waar ik zoveel vertrouwen door krijg Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 22:38

Ja dat is idd ideaal. Ik heb geen idee wat Calyp doet op gaten in de grond. Nog nooit geoefend.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 22:40

wij hebben een trackener gebouwd bij ons terrein, ik had zoiets van die moet erstaan
wil dit jaar eigenlijk ook een gat bouwen soort coffin want dat vindt die nog spannend dat zijn altijd goeie dingen om te trainen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 22:41

De coffin wou calyp niet springen in Boekelo... toen was de bodem ook erg slecht,dus misschien dat het daar aan lag.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 22:42

ja idd, met een beetje training kom je een heel eind Haha!

maar ga ff tv kijken en dan richting bed morgen weer stage

Doei!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 22:44

Ik ga er zo ook vandoor.. ook lekker slapen Doei!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 23:02

Ik ook Doei!
Ben druk op zoek naar een leuke (goedkope) vakantie, en misschien wordt het Rimini!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 23:07

Snoekiej schreef:
Ik ook Doei!
Ben druk op zoek naar een leuke (goedkope) vakantie, en misschien wordt het Rimini!

Ik wil niet veel zeggen, maar Rimini is heeeel duur Bloos Dan kun je beter naar Spanje (geen Lloret of Salou) of Siofok of iets dergelijks gaan.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 23:12

Ik ben in Rimini geweest.
Inderdaad onwijs duur, vond het niet eens zo heel leuk.
Spanje vond ik veel leuker.

Ik ga lekker slapen weltrusten iedereen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 23:16

Welterusten!!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 23:17

Ik ga ook slapen.. Welterusten! x

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 23:20

We hebben in Rimini een appartement gevonden voor (met alle andere kosten er nog bij) 210 euro pp. Spanje hadden we ook in Calella iets gevonden voor 209 ofzo, maar de recensies op internet waren zooo onwijs slecht, dat we daar echt niet heen gaan

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 23:20

ik ga ook mijn bedje in!!

Houdoe

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 23:21

In de L zaten er de laatste crossen ook al wat greppels/trakheners in, bijvoorbeeld in Bathmen, Nijeberkoop en Diepenheim. Alleen in Nijeberkoop met alternatief (in 2006 tenminste).

Ik heb net vergadering gehad en ben wel toe aan slaap, morgen stage en weer vroeg eruit Dromen

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 23:39

Nijeberkoop was zelfs greppeltje in de B, in 2006 tenminste. Naja, later bleek dat je er ook omheen mocht ... maar hij lag precies op de route (2 galopsprongen ervoor een stijltje) en ik wist niet dat je eromheen mocht Bloos Gelukkig sprong Lady hem vrij gemakkelijk Lachen

Ik zie mezelf ook nog niet zo gauw L crossen of springen ... ik heb echt een helse fobie voor grote oxers gekregen sinds ik er met Lady een paar keer in heb gezeten. Een stijl van 1,20 maakt me niets uit, maar een oxertje op 90cm/1m vind ik momenteel behoorlijk creepy. Is echt zo stom, vroeger nooit last van.

Vandaag eerste werkdag, ging wel goed. Ik kwam daar om 10 voor 9, was de deur nog op slot Bloos Bank gaat pas om 9uur open .. enfin, ik op zoek naar een personeelsingang. Zie ik wat net geklede mensen de parkeergarage (alleen voor de *insert kakstem* 'managers') en vroeg of ze hier werkten en of ze me mss mee naar binnen wilden nemen. Na enige twijfeling mocht dat wel, was vast tegen de regels vd bank in Schijnheilig Tong uitsteken
Werk is wel ok, niet iets wat je echt voor super lange tijd wilt doen, wel erg leuke groep collega's Ja Als ik zo de plannen hier en daar opvang wordt er veel kattekwaad uitgehaald op de afdeling Clown
Wat een luxe qua eten en wc's trouwens. De kantine daar is echt een super veredelde schoolkantine ... je kunt d'r broodjes met beleg, soep, uitsmijters, tosties, snacks enz. krijgen ... ook niet zo duur (tosti 0.70, stokbroodje met beleg 0.70 enz.) Als je je bestelling hebt geplaatst krijg je een nummer en zodra het klaar is klinkt er een "ping" door de ruimte en verschijnt er een nummer op de displayborden Bloos Zelfs op de wc's staan 2 bussen haarlak van verschillend merk Gestoord

@ mistid ... pb Knipoog

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 07:57

Goeiemorgen!

Klinkt erg luxe idd!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 08:48

In Princenhage zat er ook een trakhener in de B. En in het L nog veel meer gaten. Castenray heeft ook een flinke trakhener.

In Belgie zit er in elke A cross al een greppeltje. Gewoon een kleintje dus dan leren ze al heel vroeg die dingen springen. Dat zouden ze in nederland ook kunnen doen. In elke B cross gewoon een klein greppeltje.

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 08:50

Goedemorgen!
Ilse: Voor mij hetzelfde: Heb wel weer zin in nieuwe uitdagingen. De greppel in Nijeberkoop was voor ons geen porbleem en zaterdag in Ede hebben we ook een greppel gedaan, en die deed hij ook zonder twijfel. Trakheners heb ik nooit problemen mee gehad Haha!. Ik heb ook al zon braaf paard Knipoog

Heb vanavond springles, maar zit alweer zonder vervoer....
@Nathalie: Zou jij me weer kunnen ophalen .... misschien?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 08:59

Goedemorgen!
Ik moet ook over met Jipje, maar mag gelukkig eerst nog naar het L Tong uitsteken Vind ik voorlopig wel weer even spannend genoeg. Ik heb het ook niet zo op al die gaten enz. Bij Boonzaaijer ben ik er al wel vaak overheen geweest (Gert die dramt net zo lang door totdat ik uiteindelijk uit nood maar ga en dan valt het eigenlijk altijd best wel mee Bloos Ik stel me altijd maar aan zegt hij, zit ik op zo'n groot paard en dan durf ik niet eens een greppeltje te springen Bloos
Ik ga zo maar alvast even de paarden longeren, vanavond werken en vanmiddag nog naar school. Ik ben trouwens helemaal blij want ik mag op zoek naar een stage plek en mag dan vanaf september stage lopen voor 5 maanden Haha! Weer even weg uit de schoolbanken dan.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 09:11

Goedemorgen!
Vandaag gaat me ma een springstal, een handelsstap en een praticulier bellen om een keer te gaan kijken.
Word nog een drukke vakantie volgende week Clown

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 09:13

Ingridje16 schreef:
Goedemorgen!
Vandaag gaat me ma een springstal, een handelsstap en een praticulier bellen om een keer te gaan kijken.
Word nog een drukke vakantie volgende week Clown

waar ga je dan kijken, wel hier in de buurt?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 09:16

Goeiemorgen Doei!

Van mij zouden ze in de B ook wel wat kleine greppeltjes erin mogen doen.... Misschien dat ik dan een keer over mijn angst heen ben.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 09:19

rowo schreef:
Goeiemorgen Doei!

Van mij zouden ze in de B ook wel wat kleine greppeltjes erin mogen doen.... Misschien dat ik dan een keer over mijn angst heen ben.

Precies. Gewoon een aantal hindernissen altijd verplichten in de cross. Waterbak, opsprong/afsprong, greppeltje enz. En dan voor het B gewoon heel klein/simpel houden. Dan is het ook niet meer zo dat je opeens een hele grote greppel tegenkomt in het M en dat het je eerste kennismaking is.