Ik hoorde net op het nieuws al allemaal files door sneeuwval. Hier nog steeds een stralend zonnetje
Mijn tentamen ging volgens mij niet zo best... Zucht wat een rot vragen. Je had veel onderwerpen die dan bestonden uit een aantal punten (stond dan opgesomt) Had ze geleerd, maar toch wist ik ze niet meer. Waarsch neit gehaald En dit zou nog wel het makkelijkst tentamen zijn. Morgen recht wordt nog erger...
Arme M_J. Heb helemaal geen zin in sneeuw Nickeltje veel plezier in Brussel en we willen wel foto's van je huisje zien hoor Rowo: Balen dat je tentamen niet zo goed ging
Vandaag via de teamleider eindelijk mijn rapport gekregen. Filosofieleraren ook Behalve wiskunde geen onvoldoende gehaald en erg tevreden Stond gemiddeld gewoon een 8.0 voor Nederlands Eigenlijk best wel een beetje trots op mezelf
Daarna nog even naar de stad geweest. Even wat basic-shirtjes gekocht en een spijkerrokje. Hoop maar dat hij past. Maar er was zo'n vreselijk joch bij de paskamers. Ging me helemaal een hokje aanwijzen, ik moest een gil geven als ik hem nodig had, etc. Dus ik was blij toen ik in het hokje zat. Dus ik een hele stapel passen, zie ik opeens iets in de spiegel, was hij dus weer lekker over het deurtje naar binnen gluren, smeerlap Toen ik hem zag was het gelijk zo van lukt het allemaal? Dus ga zo maar even kijken of alles past
Hier is gelukkig ook geen sneeuw. Heb vanavond springles dus kan geen sneeuw gebruiken Wij hebben vandaag ons project afgekregen. Ben helemaal blij. Nu lekker 2 dagen vrij