!Enne ik is Jarig
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
!
Biertabje schreef:miss_jumpy schreef:BT, waarom zou ze individueel niet mogen starten? Omdat jij hoger geklasseerd bent zeker? Hm, toch zou ik eens in het reglement kijken of ze dan wel voor de vereniging mag starten.
Wel jammer voor jou
ja zij is L met haar en ik Z
daardoor mag zij geen kampioenschap starten (ze willen voorkomen dat mensen hun paard naar een prof brengen zo voor het kampioenschap)
maar ik ben bang dat ze wel voor de vereniging mag starten, waarom weet ik niet. mijn gevoel zeg dat!!
heb er zelf gelukkig nooit last van is de koortslip trouwens ook niet familie van de MKZ?
Arme Andrea
hopelijk valt het een beetje mee.
Simmie schreef:RK, doe niet zo eng!
*gaat gelijk ruimte tussen de tenen checken*
Biem schreef:Vief: word het niet eens tijd dat je Z1 gaat starten?

maar Vlietlanden is leuker. Water, in de buurt is er niet zoveel, je zou Rob kunnen bellen. Verder natuurlijk de vaste oefenterreinen.
en puntjes zijn raar 

!
! Ja, ik heb al een paar weken geleden een digitale camera gehad, mijn oude was net daarvoor kapot gegaan en zou zoiezo een nieuwe voor mijn verjaardag krijgen maar nu heb ik hem meteen met het kopen gehad
! heb ook nog €100,- van mijn ouders gehad...ze vonden dat ik maar 1x 16 werd (A)...
!! Kan nergens iets echt goeds vinden waar ik zeker weet dat het goed staat
!
!
We hebben fotofun opgedoekt omdat het weinig toevoegde en tot een hoop rellen leidde. Je kunt ze wel bv in dit topic plaatsen, of maximaal 2 foto's als illustratie van een verslagje op bv JH.
!) Jammer dat FotoFun weg is maar goed...!
! Kwaliteit is wel flink naar achtere maar ja!! 

ik vind haar echt lief 
renskek schreef:Vief, Nee sorry, mijn mentor heeft een mail gestuurd met waar wij moeten zijn. Geen idee waar jij moet zijn.
Lielle schreef:maar MKZ is toch ook een herpes variant?
!! (Deze ga ik laten uitvergroten op 20 x 20)

...

!