schrikken anja

goed gedaan vief

Ik had net sunny even gereden.. werd niet echt veel hij was heel druk
dus maar ff lekker rustig aan gedaan.. en niet zo lang.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus maar ff lekker rustig aan gedaan.. en niet zo lang..
Wat een hummeltje zeg
Talida
viefdepief schreef::oo Talida
Wat een enge verhalen allemaal!!
Doe maar rustig aan![]()
Wat schrikken zeg, gelukkig dat het op de plee gebeurde..
Ik heb een BR Jos Lansink springzadel en vind hem erg fijn
Talida schreef:Had eindleijk een goed passend springzadel gevonden, maar wat een onding zeg! is zo'n close contact, nou niet voo rmij! Vond het net een plankje met 2 stijgriemen, ik zit stabieler op mn dressuurzadel, heb hem gelijk weer terug gebracht naar de winkel.
, maar na een paar daagjes zo gewend. Ik heb op dat zadel tenminste goed leren zitten en gebruik het nu meestal bij het beleren van jonge paarden.

)
:
(sorry dat ik dat zeg maar ze vertoont vaker van de blonde gedrag...)
) Hierbij was ze superbraaf en ik kon zo in een keer doorscheren.
. Eigenlijk is het best een heel lief paard, alleen een beetje dom...
Je zal wel flink geschrokken zijn 
Had een flinke fout op één, had een voorwaartse afstand, maar de bodem was daar wat zwaarder dan ik gedacht had met lopen en ik kwam even niet weg
Heb echt een superfijn rondje gereden, had een pechfoutje op de middelste van de driesprong. Het ging allemaal nog zo simpel eigenlijk, ben echt trots op mijn Otje

Leert ze een hoop van

(dus even checken of iemand me nog iets wil sponseren hier
)
We gingen het eerste parcours iets te hard, daardoor een balk. Het tweede parcours ging al een stuk rustiger, en toen waren we foutloos. Ik kon duidelijk merken dat Marple het leuk vond om weer te springen!Biem schreef:Kimdepim: heb jij meegedaan in 2005 met Texelweekend.. Want volgens mij zag ik een foto van jou!
klopt.. ik en vief waren daar
dit jaar weer

Het begint dus wel op te vallen