Daaphh veel succes voor D in jardy! Denk dat hij evenveel zin heeft in zijn jumping als ik in Genk
PP: wij hebben maandag een compromis getekend voor ons huis te verkopen bij de notaris dus ik ga ervan uit dat het in orde komt en verkocht is
Wel weer een situatie van ik zal je gaan hebben, we kiezen ze er wel uit hoor! Man die koopt is nog gehuwd maar is de scheiding begonnen, hierdoor moest zijn nu nog vrouw mee tekenen ter kennisname maar dat ze afstand doet van eigendom. De man zijn nieuwe vriendin woont nog wettelijk samen met iemand die nog van niets weet, ze wil het pas vertellen als ze gaat verhuizen... de notaris keek nogal bedenkelijk
Ik hoop dus dat alles in orde komt... Alle partijen willen ieder geval dat het snel gaat, dus ik hoop begin sept alles te kunnen afronden. Wij verhuizen in aug.
, djeez
.
B&B voor 2 +box kost mij ongeveer evenveel als een box op C.iney zelf dus... :p Als ons uren niet te dicht bij elkaar zitten moet je maar roepen als je hulp nodig hebt. Ik heb toch mijn mama mee dus die houdt mijn pown dan wel even in de gaten
Hoop idd voor u dat je nie te vroeg moet starten
dat mensen elkaar zoiets aandoen... Maar goed, als jullie maar vlot kunnen verkopen
(oxer
) Ze geraakte er net over met haar korte beentjes
Geraak maar niet vooruit met mijn eindwerk en dat staat nu samen met mijn herexamens toch echt op plaats 1. Ten eerste begrijpt mijn promotor volgens mij nog steeds niet wat mijn onderwerp is (na 10x uitgelegd te hebben) en ten tweede valt Heusden pal na 1 zwaar herexamen en de 2 dagen nadien 2 andere dikke kleppers. Het risico om te gaan crossen en niet te studeren kan ik écht niet nemen.
Ik zou sowieso gaan ook al is het alleen, maar ken al 2 mensen die heel graag mee zouden willen gaan omdat hun paarden schrikkerig zijn aan zee, zeepaard Shuddy is daar het perfecte leermeester voor haha.