yes..., geen idee wat het is, maar dat gaan we vanavond ondervinden... (met 5 in de baan, 15 minuten lang 'les' en dan in totaal stuk of 70 vanavond...., L/M/Z en kiezen ze er per klasse een paar uit...)
Ja, Thijs is top. Zijn vader is vorig jaar overleden en hij heeft het op zijn jonge leeftijd helemaal overgenomen. Is een hele goede pensionhouder geworden!
Leliaardje
Geplaatst: 22-02-12 15:17
Ik ga de persberichten nog lezen. Het is wel balen allemaal zeg . Annetje: beterschap voor je vader! Heb je de boeken van de Grijze Jager al gelezen? Vind ze bijna nog leuker dan Harry Potter . Ik heb afgelopen weekend deel 11 van Paul gekregen, maar ik zit nog in deel 16 van Kay Scarpetta en moet dat eerst lezen van mezelf.
Verder zie ik dat we al bijna vrijdagmiddag hebben! Dan ga ik snel maar weer even werken .
mistid
Geplaatst: 22-02-12 15:25
Hoihoi
TG, gefeliciteerd! Vief, mooi kl.ten dat je bent gevallen! Kris, vervelend die rhino! Ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die altijd in de B en L blijven. Marijke wil graag vakantie en verlof Mo wil een vent en kinderen, of toch maar weer een paard Lau had een meevaller IMO moet er gewoon een meldplicht op rhino en droes. Het is geen schande, mensen worden toch ook verkouden en krijgen griep? (beetje vreemde vergelijking, maar jullie snappen vast wel wat ik bedoel..) Texelse nogsteeds ziek Noor en Margreet, dat van die DA vind ik gewoon vreemd van haar. Zeg dan eerlijk dat je het niet weet en dat je zelf wel gaat, dan het afraden aan anderen en zelf wel gaan Noor, ik heb Samsung Galaxy Plus en ik ben er ontzettend tevreden over! Voordeel is dat je er werkelijk alles mee kunt! Ik wil nu graag een Samsung Galaxy Note, maar ik heb mijn mobiel volgens mij nog nieteens een halfjaar Vriendin van mij heeft een BB, verschrikkelijk ding vind ik het. Ze heeft nu maar een iPod touch erbij gekocht voor het internet op school en thuis (via modem/wifi) dan kocht ik een andere telefoon Mijn ouders vinden Nokia geweldig. Dat vind ik ook prut. Ik heb in het begin een nokia gehad, maar al vrij snel een samsung en toen nooit meer iets anders. Margreet heeft last van een 'verrader'. Ik heb ook meelezers, zie regelmatig een bekende naam hier onderaan in de lijst. En ook heel apart dat mensen vanalles weten wat ik alleen maar hier neer heb gezet. Maar sommige mensen hebben eenmaal niets beters met hun leven te doen Zijn Galaxy's groter dan iPhone Henny? Ik houd ook van lezen maar ik lees veel nederlandse literatuur, het liefst literaire thrillers! Haar naam was Sarah vind ik trouwens ook verschrikkelijk goed. En het is bijna vrijdagmiddag
Ik ben vandaag een kwartier op school geweest . De discussie bleek niet door te gaan, toen ben ik met mijn zieke hoofd weer naar huis gegaan. Absentiecoordinator zei dat ik morgen ook nog thuis moest blijven, dan was ik vrijdag misschien weer fit. Laten we het hopen.
Annetje
Geplaatst: 22-02-12 15:28
Lekker naar buiten Sannn! Veel plezier! Ik zag dat Weule al de link van de knhs postte, ik had die van de hoefslag inderdaad via facebook van iemand ontvangen Leliaard mijn zus heeft alles van de grijze jager, als ik ooit door alle boeken heen kom die nog hier thuis op me liggen te wachten, dan ga ik een paar grijze jagers lezen. Schijnt heel erg leuk te zijn. Ik heb ook nog de laatste over Nicolas Flamel liggen. http://www.bol.com/nl/c/engelse-boeken/ ... kelen.html Die zijn ook echt heel erg vermakelijk.
Viesje heeft lekker een rondje buiten mogen wandelen met mij ernaast. Ik dacht eerst erop te gaan, maar ik vond het toch veiliger om eerst een rondje ernaast te doen. Was maar goed ook want meneer vond alles eng en spannend. Het was wel echt heerlijk en ik heb een nieuw klein rondje gevonden dat we kunnen rijden als ik een klein uurtje buiten wil rijden. Wel veel langs boerderijen, maar met brede bermen dus dan kun je toch gewoon rijden. We hebben vandaag ook meteen maar met het groot verkeerd geoefend, want er kwam genoeg langs! Mooi, dan is hij tegen de zomer weer zo mak als een lammetje wanneer er iets groots langskomt.
Leliaardje
Geplaatst: 22-02-12 15:48
Van Nicolas Flamel heb ik ook wel eens een boek gelezen, maar weet niet meer zo goed hoe ik dat vond (ben beetje demento ). De Grijze jager is echt zo leuk. Val altijd in een gat als ik zo'n boek uit heb .
EvelienH
Geplaatst: 22-02-12 15:52
Mootje schreef:
Evony, Ik vind de iphone verschikkelijk, maar ik ben sowieso anti-apple
Jij bent gek Ik heb de Ipad en Macbook, geweldig en nog mooi ook. Iphone komt eraan, mag bijna een nieuwe telefoon uitzoeken (en een hoop bijbetalen.... )
zo stallen schoon en blingh schoon.. vlechten mag ze zelf
eerste reacties op onze oefencross al binnen! en ook al het terrein een paar uur verhuurd... goed begin!
bvw
Geplaatst: 22-02-12 16:31
Zo weer bijgelezen! Net als ik zijn er hier heel veel fanatieke lezers. Leuk zeg Hopelijk blijft de rhino daar in de achterhoek jeroen en dienke veel plezier vanavond! Lag helemaal dubbel om Lau's geleidingsgel verhaal, misschien is durex nog een optie
Ik heb ook een Iphone, vind het een heerlijk ding! Alleen is de batterij zo snel leeg, dat is het enige nadeel. Gatverdamme zeg, weer een Rhino uitbraak. Hoop dat er niet meer paarden aan overlijden.. Kwam er van de week achter dat die mensen van Mac Rider vlakbij mij wonen. Hoor dat het fijne zadels zijn en over de cup hoor ik ook positieve verhalen.
Leliaardje
Geplaatst: 22-02-12 16:44
Ik denk dat de mensen in Groesbeek en Heumen ook liever hadden gehad dat de Rhino in de achterhoek bleef .
_Noor
Geplaatst: 22-02-12 16:53
Wat een helse dag @ work. Zelden zo'n groot ei gelegd..... Ik ga mijn lamp ophalen en dan lekker paardrijden (hopen dat Jer er ook zo over denkt) en daarna op de bank lasagne en een wijntje.
Heerlijk gereden, springles bij Jeroen Heijmans. Meestal kan ik na zo een les aan de beademing om weer bij te komen. Maar vandaag was top! Ben helemaal klaar voor Ede as zaterdag.
Vreselijk die brand. Arme beesten die er wonen.
Volgende maand is het tijd voor een nieuwe telefoon. ik wil iets wat simpel te bedienen is (liever geen touch screen), niet te groot/dik, goede foto's/flimpjes maakt en paardrijbestendig is. (vorige sloeg iedere op tilt als die met springen in mijn zak zat ) Iemand suggesties? Ik lees nu al veel verschillende meningen, maar ben toch benieuwd.