[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 09:01

Evelien, ik zal dinsdag een aantal loopschema's voor je meenemen!
Jammer dat de appelmoes alweer op is :D

Marijke, jeuh! Super hoor. Zues was braaf dus?

Sussie, druk weekend zo! Ik duim voor je dat Pancho het weer even gaat snappen!

Ik alweer op de zaak, vandaag gelukkig maar tot 13 uur. Dan weekend! Wat hebben de ondernemers van tegenwoordig het toch slecht ;)

Sussie85

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 09:05

Kris: werkse nog vanochtend!

Pancho trok er juist altijd extra aan in de ring. Maar sinds mama hem ook rijdt op concours, doet hij met de wedstrijd minder zijn best. Mama heeft best wel last van spanning (bij zichzelf) en daar maakt hij misbruik van. Nu heeft hij bedacht dat hij dan bij mij ook niet zo zijn best hoeft te doen. En dat moet er weer even uit.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 09:13

Goedzo Marijke :D dat gaf vast wel een 'kicken' gevoel!!

gefeliciteerd met je nieuwe zadel Bianca.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 09:35

MM super dat het springen goed ging
Bianca super van je nieuwe zadel en dat het meteen passend is gemaakt
Sussie succes dit weekend
Henny AUW
Kris jammer dat je nog geen passende eigenaar/leaser hebt gevonden. Ik kan er geen paard bij hebben anders wist ik het wel

En verder heb ik het niet zo goed onthouden

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:07

Goeiemorgen :wave:

Hier een boos iemand. Heb een waarschuwing van de KNHS gekregen naar aanleiding van Diepenheim waar ik volgens hun heb doorgereden na 4 weigeringen :( Verhaaltje staat in het verslagen topic! OOOH ik ben zo boos! Er klopt echt NIETS van!
Laatst bijgewerkt door rowo op 04-11-11 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:11

Moggel!

Dat is balen mandy, vreemd ook. Dan hebben ze echt zitten slapen in Diepenheim.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:13

In Markelo ben ik wel daadwerkelijk door gereden... Maar in Diepenheim is dat gewoon echt NIET zo. Vind het zooo vreemd dat ik volgens hun 16 en 17 heb gesprongen.... ik ben er in de verste verte niet in de buurt geweest 8)7
En die tijdwaarnemers schrijven dus ook eindtijden op als je al stappend (lange teugel) aankomt.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:18

Mandy, op de hindernisstaten is door de organisatie zo terug te zoeken welke hindernissen je wel gepasseerd bent en welke niet. Er was bij ons ook 1 deelnemer die bij hoog en bij laag volhoudt dat hij/zij niet doorgereden is. Op de hindernisstaatjes was dat zo te controleren. Dus als ze een beetje welwillend zijn, controleren ze dat even voor je.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:19

Ja.... de hindernisstaten zeggen dus dat ik H16 en H17 gesprongen heb, althans die het meisje van de KNHS voor zich had liggen. Voortaan mag ik wel overal in de cross een filmer hebben staat die bewijst dat ik die hindernissen wel of niet heb gesprongen. 8)7

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:23

Margreet, ja die. Nou ken ik mensen zonder orun of iets die daar zijn geweest, met iemand mee. Vind het wel een beetje jammer dat er alleen instructeurs en jurys hee mogen, is de enige echt leuke clinic dag die ze bij de knhs organiseren. :+
Kris, dank je!
Mandy, dat is balen! Helemaal omdat het niet klopt.
Marijke, super!!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:32

Mandy, dat is wel heel bizar. Hebben ze bij twee hindernissen zo onwijs zitten slapen dat langs stappen aan een lange teugel gewon leek alsof je erover heen sprong?
Vreemd toch, heb je al gebeld en je verhaal gedaan?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:35

Ik heb de KNHS al aan de telefoon gehad en die hadden de hindernis staten waarop stond dat ik 16 en 17 heb gesprongen. En de waarschuwing blijft staan, kan niet meer ongedaan worden gemaakt.

En ik ben niet eens bij H16 in de buurt geweest. K moest alleen achter H17 langs om van het veld af te komen. En dat vinden hun als gesprongen blijkbaar :x

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:44

rowo schreef:
Ja.... de hindernisstaten zeggen dus dat ik H16 en H17 gesprongen heb, althans die het meisje van de KNHS voor zich had liggen. Voortaan mag ik wel overal in de cross een filmer hebben staat die bewijst dat ik die hindernissen wel of niet heb gesprongen. 8)7

dat is de lijst die de organisatie instuurt naar de knhs. Ik bedoel de lijsten/kaartjes die de hindernisrechters gebruiken en ingeleverd worden bij de organisatie, die aan de hand daavan 1 crosstaat maken voor de knhs. Daar worden snel fouten mee gemaakt. Neem de moeite en bel ze even om te vragen of ze even willen controleren of het wel goed overgebracht is op de crossstaat omdat je niet doorgereden bent. Dan kunnen zij het voor je rechttrekken bij de knhs.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:45

Ik heb Diepenheim al een mail gestuurd. Ff afwachten dus!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:46

Wat ontzettend lomp van de KNHS dat ze je waarschuwing niet ongedaan maken

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:54

Heel vlug tussendoor: dat is balen Rowo! Hopelijk komt Diepenheim nog met de juiste gegevens.
Oh en die KNHS is zo soepeltjes.............. echt: bureaucratie in het kwadraat :( .

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:59

Het meisje wat ik aan de telefoon had was zelf in Diepenheim geweest en weet dat ik niet anders kon dan via de finisch het veld verlaten, dat bevestigde ze. Ja of ik moest de dubbel in het bosje van de vekeerde kant nemen en terug springen naar het andere veld :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 11:15

goeiemorgen!

Mandy ik hoop dat ze het terug kunnen draaien, het is echt belachelijk dat je een waarschuwing hebt gekregen terwijl je er netjes uit bent gegaan!
Ik heb trouwens ook nog een onterechte waarschuwing staan

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 11:26

Mandy, wat belachelijk! Hopelijk kan de organisatie van Diepenheim nog wat voor je doen!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 11:31

Wat ontzettend vervelend Mendy!
Ik heb ook al soortgelijke ervaringen gehad, tot nu toe gelukkig altijd goed opgelost!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 11:46

Het is heel vervelend, maar de knhs is afhankelijk van de crossstaten die ze toegestuurd krijgen.
En in die crossstaten is een foutje zo gemaakt. Het meeste wordt met een 0 ingevuld, en af en toe moet er dus iets anders staan. Als er een fout of fouten gemaakt worden. Het kan zomaar gebeuren dat er per abuis een regel te hoog of te laag geschreven wordt, en dan kun je dus van dit soort misverstanden krijgen. Dan is het niet terecht dat er op de knhs gemopperd wordt. Als die bij ieder telefoontje de fouten zouden terug draaien, dan belt iedereen, en je kunt ookniet van ze verwachten dat ze zelf op onderzoek uitgaan bij de desbetreffende organisatie om te horen of de crossstaten correct ingevuld zijn.

Dus, sorry, het mopperen vind ik in dit geval onterecht :o , eerst zelf op onderzoek uitaan waar er evenuteel wat mis gegaan is. Maar dat heb je al gedaan las ik, via een mailtje naar Diepenheim. Hopelijk kunnen ze je daar verder helpen, en wordt het dan alsnog terug gedraaid. Zo niet, dan kan er naar hartelust gemopperd worden! :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 11:55

Tja, wat zou jou 1e reactie zijn Texelse? Ik heb meteen de KNHS gebeld om te vragen hoe mijn uitsluiting daar bekend stond en hoe ik in vredesnaam door gereden kon zijn volgens hen. Naja de hindernisstaten zeiden dat. En als ze dan direct meedelen dat het niet terug gedraaid kan worden, jaa dan mopper ik.

Maar ik heb toch ook direct Diepenheim gemaild? Ik geloof niet dat ik het in dit geval heel anders aan had kunnen pakken?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:16

Ik kan je gedachtengang wel volgen hoor Mandy, maar er wordt nu door zo veel opeens gemopperd op de knhs, en die kunnen ook idd best wel eens lomp zijn, en erg kort door de bocht, maar hier kunnen ze in feite niets aan doen. Ze verwerken alleen wat ze aangeleverd gekregen hebben.
En idd, navragen bij Diepenheim is de oplossing. En als het dan nog niet goed is, heeeeeerlijk mopperen, want dat kan ook zo lekker opluchten :D .

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:18

Ach mijn week was toch al k u t, dus ik mag mopperen :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:28

Mopper jij maar door hoor Rowo :(:) . Hopelijk wordt volgende week een betere week!!

Als de KNHS zegt dat ze de waarschuwing sowieso niet terugdraaien, dan mag je daar toch over mopperen?
Ze zouden ook kunnen zeggen dat als Diepenheim nieuwe staten instuurt of op een andere manier duidelijk maakt dat zij een fout gemaakt hebben, dat ze dan de waarschuwing intrekken. Maar als ik Rowo zo hoor, hebben ze gewoon aangegeven dat als je de waarschuwing eenmaal hebt, dat hij niet meer teruggedraaid wordt.
Lijkt mij een belachelijke zaak (ik heb verder geen idee of er consequenties aan zo'n waarschuwing hangen, maar los daarvan).
Maar goed, ik ben beetje overgevoelig qua KNHS :o .