[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 15:27

Leuk TG! Denk dat ik wel weet waar jullie de rit gaan maken, super mooi gebied! :)
Heb je de uitslag van je pies al gekregen Noor?
Alvast heel veel succes morgen bij Rob Snoek en Anne! Foto's maken he?

Ben er uit welke maat AJ ik moet hebben, dus kan vanavond bestellen. Hopelijk is het er dan voor Castenray! :D
Nogmaals bedankt voor die site Lau, scheelt echt zoveel! Wou eerst voor zwarte gaan omdat ik het prijsverschil belachelijk vind, maar nu is gekleurde nog goedkoper als zwarte zelfs!
Wou zo gaan rijden, maar moet even wachten tot iemand thuis is omdat What nog steeds de boel afbreekt als Vero weg is. Wil ik wel dat iemand thuis is voor het geval dat.

Lielle

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 15:55

hoe laat heb je morgen les Snoek? Ik ben er wsl ook, trailer staat er nog.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:19

Sannnn schreef:
Ben er uit welke maat AJ ik moet hebben, dus kan vanavond bestellen. Hopelijk is het er dan voor Castenray! :D
Nogmaals bedankt voor die site Lau, scheelt echt zoveel! Wou eerst voor zwarte gaan omdat ik het prijsverschil belachelijk vind, maar nu is gekleurde nog goedkoper als zwarte zelfs!

Ik had de mijne na het betalen met 1 week al dus gaat heel snel.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:40

Margreet; heftig allemaal zeg!
Barbara: gefeliciteerd!
Margriet: gefeliciteerd
Sann: gaat een AJ passen, ik ben nog steeds mijn vader aan het overhalen!
Noor: heeft nog steeds last van haar rug :(:)

gelukkig mijn E-examen niet voor niks afgezegd, hoorzitting die we voor de blokafsluiting hadden ging echt top *\o/*

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:43

Zo heb me paardje gereden men hij was druk. :=
Ga nu snel richting zusje lekker eten!

san heb je voor mij die site ook even rond neuzen :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:44

@ sannn hoe duur is een AJ via die site dan? Als ik er 1 aanschaf wil ik het liefst een zwarte.. ik weet niet wat de pond op dit moment is.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:45

Zo, ik ben trots op mijzelf. De hele dag heeft de pc aan gestaan, en ik heb van 8 tot half 5 niet gebokt!!
Grote meid, al zeg ik het zelf.
Vanavond even lekker bijlezen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:45

TG: Haha als ik tijd had dan had ik Bobo wel gehouden, dus ruilen heeft geen zin helaas ;).

Defence vanmiddag ging goed :). Nu maar even afwachten wat voor punten we krijgen.
Morgen nog even tentamen maken en dan is het module afgelopen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:10

MIJN LAARZEN ZIJN ER! *\o/*
Men wat een gezeur was dat om die dingen te krijgen... _-:( :r

Zal maar niet vertellen hoe ze hier aankwamen in een nylon laarzentasje zonder steun en met een halve Sahara erin in nog stront onder de zool... Maar ze zien er gelukkig nog mooi uit op een versleten hakje na.. Passen ook dus dat is top. Enige is dat ik niet weet of ze ook gaan passen met hele korte beugels, maar dat gaan we wel zien. Mocht iemand nog willen weten van wie ik het gekocht heb (ze biedt sinds gister weer heel veel spul aan..) dan moet je maar even een pb'tje sturen.

Kim: fijn dat je defence goed ging!
Joki: Gefeliciteerd *D *D
Margriet: Leuk dat er een schimmelveulen geboren is :D
Karen: wat een lieve foto's van het veulentje :)
Noor en Magreet: fijn dat de behandeling daar wel goed werkt!
Sannnn: Klinkt goed van je AJ!

En de rest ben ik vergeten.. Voel me gelukkig wel weer een stuk beter dan gisteravond en vanochtend dus straks na het eten nog maar even flink studeren voor morgen (tentamen)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:18

http://www.treehouseonline.co.uk/ Dit is die site. Staan prijzen etc. ook bij.
Top dat je laarzen er zijn Vief!
Fijn Evony, wanneer heb je je E Nu?

Heb het besteld, zou helemaal mooi zijn als het er zo snel is Bianca. Kan ik er volgende crosstraining al in nieuwe tenue rijden. Ben benieuwd hoe het bij elkaar staat.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:44

Vief, eindelijk je laarzen...... *\o/* Maar je kunt toch gewoon zeggen van "ik heb werkelijk prachtige laarzen van naampje gekocht" dan weet iedereen van ons wel wie en wat je bedoeld. Eventueel zet je erbij voor meer info graag Pb.
En over de behandeling van pap, of het werkt weten we pas op z'n vroegst over 7-8 weken maar hij wordt zoals we het nu kunnen bekijken niet echt veel zieker, dus dat is al heel wat.

Zijn vanmorgen nog in Utrecht geweest voor info over radio-embolisatie, onze oncoloog had alleen de laatste scan opgestuurd maar ik had die andere 2 zelf opgestuurd, zeggen ze gewoon, ja meneer wij hadden u door laten gaan met de 1e kuur en tevens de radio-embolisatie dan had u een veel betere levensverwachting gehad dan nu. Je gelooft je oren niet. Ik ga m'n energie er nu niet meer insteken maar het laatste woord is er echt nog niet over gezegd.

Net zijn Pien en Johnnie op het land geweest, zo leuk. Moet alleen eens even met het fototoestel stoeien, hebben een erg duur apparaat maar ik maak over het algemeen meer wazige dan scherpe foto's, zou niet hoeven. Morgen maar eens even m'n schoondochter vragen.

Nou de rest horen jullie wel weer van Noor.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 18:00

Eindelijk je laarzen, Vief! :D Dat zal eens tijd worden. Heeft ze op haar lazer gehad van haar ouders??
Sannn, ook aan de AJ dus! :)

Nou, er kwam dus niks uit mijn pies, dus ik ben even naar het spreekuur gegaan. Vlak daarvoor vond een soort wonderbaarlijke genezing plaats en had ik dus nergens meer last van :o Heb de HA toch maar even in mijn rug laten porren en die houdt het op spierenwerk. Net Jer voor het eerst weer gereden en nu voel ik het wel weer een beetje, dus dat zal wel kloppen. Jer liep wel heel fijn <3 . Morgenavond lessen en dan zaterdag weer eens knallen in de dressuurbaan ;)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 18:01

Dank voor alle felicitaties

Caro jammer dat je parcoursen niet helemaal lekker gingen
Gefeliciteerd met het veulen Margriet
Verwacht ik ook een heel spannende date, gaan jullie alleen een AJ passen :+
Anne en Shanouk gaan morgen lekker naar Rob. Ik wilde eerst ook deze maand een priveles gaan doen, maar ik denk dat me maar eerst keurig bezig ga houden met Ferrose haar springstrafkamp.
Shanoek heeft last van lachwekkend makkelijke vakken. Dat is nou ideaal :D
Roos stoer je M1 debuut.
Hengstenshows sla ik over. Ik heb nu al de neiging om in Ferrose een veulen te proppen en ik ben er nog niet uit of ze daar goed genoeg voor is of dat ik teveel wil verbeteren
Texelse heeft zich aan haar boktvrije dag gehouden. Respect!
Vief heeft eindelijk haar laarzen

Ik had vandaag weer springles met Ferrose. Nou ja ik :o . Ferrose had springles met mijn instructrice in een wedstrijdparcours en ik reed aan het einde ook nog even een rondje 80 cm. Ze begon goed toen wilde Ferrose toch kijken of het niet hoefde, dat was niet zo slim van haar dat doet auw. Daarna heeft ze alles inclusief overbouwde sloot heel braaf gesprongen op 80 cm en 1 meter. Ik mocht aan het einde ook nog een rondje 80 cm en ik moest echt mijn best doen zo trok ze aan. Wissels zijn nu officieel bevestigd. Wat ik nog wel moeilijk vind, ze trekt wel aan maar je kan haar niet vertrouwen dus je moet alsnog been bijgeven en haar op het achterbeen houden. Ik dacht altijd dat dressuur lastig is, maar ik vind springen 10x moeilijker :=

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 18:02

Maar het is je toch maar mooi gelukt, Joki! Volhouden, dan komen jullie er wel :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 18:48

*\o/* Vief *\o/* Laarzen *\o/* +:)+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 18:56

@Vief Yeahhhh eindelijk
@ Noor gelukkig niks ernstigs. Even rustig aan doen en volgende week lekker knallen in Westerbork

Merrie is een beetje aan het kegelen dus beeb kom maar op :D . Heb haar staart gevlochten en de bovenkant gebandageerd. Merrie heeft een hele volle staart en denk niet dat ik de 1e dagen de staart na de bevalling kan wassen

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:00

Joki: gefeliciteerd! En wat fijn dat Ferrose nu beter ging met springen. De aanhouder wint! Jullie komen er wel!
Vief: fijn dat je laarzen dan eindelijk binnen zijn!
Margriet: gefeliciteerd met het veulen!
Caro: jammer dat je parcoursen nog neit helemaal lekker liepen.
Sann: leuk dat je een AJ krijgt.
Shanouk gaat morgen lekker trainen bij Rob.
Noor: haar rug leek beter te gaan, maar nu toch weer niet.
Texelse: heeft hard gewerkt vandaag.
Margreet: wat een gedoe allemaal met die Nederlandse ziekenhuizen. Gelukkig nemen ze jullie in Duitsland wel serieus.
Evony: fijn dat je bloktoets goed ging! Wanneer nu je E?
Kim: succes met je tentamen morgen!

Weltsieger gedroeg zich vandaag voorbeeldig bij mama. Het strafkamp van gisteravond was dus blijven hangen. Nu hopen dat hij dit vasthoudt.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:07

Eindelijk Vief!
Noor, wat fijn dat je nu geen last meer hebt van je rug! Lekker op wedstrijd zaterdag en crossen in WB!
Welsieger koos eieren voor zijn geld vandaag.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:26

Hoi hoi

@ Margreet dat klinkt allemaal heel heftig. Nogmaals alle sterkte en hoop voor jullie!!
@ Joki gefeliciteerd!!
@ Caro balen dat je 2 x 3 balken had. Maar de volgende keer gaat het vast weer helemaal fijn!!!
@ Margriet gefeliciteerd met je veulie!!
@ Noor mag jij zelf bepalen hoelaat jij gaat werken? Das lekker. Hoe is je rug? Kun je niet even bij een rugpoli langs, dat helpt mij altijd super!!!
@ Teegee leuk zo'n Enjoy the ride rit!! Lijkt me super gaaf.
@ Lautje die site ken ik niet. Ik bestel alles bij Canter. (vandaar dat ze zondag mijn naam wist) :7 }:0
@ Weule jeee fanatieke Dienke! Ik ben gister avond wat vergeten ... :o
@ Noor balen dat ze niks in de urine hebben gevonden.
@ Mootje sommige mensen hebben ook altijd pech :D
@ Mendy gelukkig niks kapot in je voet. Dat scheelt wel.
@ Mootje ik hoop voor je dat het door gaat. En tot 1 mei moet je het nog maar vol zien te houden het wordt daarna zowiezo beter :)
@ Sannn waaaaaaaaaaahhh ik wil ook een gekleurde maar als die nou goedkoper zijn.. Waar kom jij nu op uit als ik vragen mag (mag uiteraard via PB ) :o
@ Viefdepief wat een belachelijke aflevering! Weet je ook dat je daar nooit weer wat van moet bestellen!
@ Joki ik vind springen moeilijker als crossen en dressuur rijden bij elkaar. ;) Maar als ik het zo allemaal lees komt het helemaal goed!!

Ik heb ook maar zo'n geweldig mooi hoofdstel besteld! Ik krijg deze in het donkerbruin http://www.hooks.se/product.aspx?produc ... Order=DESC
Vanavond nog springles lekker de 1e keer weer buiten. Zondag nog 2 dressuur proefjes rijden en hoop toch wel dat meneer zich gedraagd en we eindelijk weer een wp kunnen rijden. Zou de 1e worden in de L1.
En morgen jaaaaa dan wordt Andor gekeurd.. Hoop zo dat hij goed is.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:30

Mooi hoofdstel ook MM! Andor.... bekende paardenaam....

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:35

hoop dat hij straks nog veel bekender is Sim :D ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:40

Ik weet al waar ik de naam Andor van ken: Peter van Kemenade rijdt/reed op een Andor (Gidran).

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:52

Oke dat wist ik niet Sim
Ik heb net mail contact gehad met SGW Barchem ... JE MAG JE OPGEVEN OP HET INSCHRIJFFORMULIER!!! Staat op www.bergruiters.nl dan bij sgw en dan onder aan inschrijfformulier. VP komt zo snel mogelijk maar opgeven mocht al!!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:56

Vief: jeeeej je laarzen *\o/*
Sann: volgende week woensdag! spannend :):)
Barbera: maar het is je gelukt, en daar gaat het om!
MM: mooi hoofdstel!

Coupon voor ermelo is op de bus, heb net het cijfer van mijn blokafsluiting via de mail gekregen; 8 :):)
En had weer voor het eerst sinds tijden les van Eline, met Ruby. Die had ze nog niet gezien maar naar een paar rondjes was ze er helemaal weg van hahaha.
Ze zei: als je die ooit weg wil doen breng haar dan maar snel naar mij, en hier ga je het Z2 zeker nog wel mee redden *\o/*

MM: over opgeven barchem; het is toch een kampioenschap dus dat kan toch ook nog op het laatst zolang je maar aan de eisen voldoet?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 20:00

ja dat klopt. Maar in de B is er geen kampioenschap. En das op zondag. En daar wil ik aan mee doen