Maar het staat wel heel mooi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze kon toen héél hard rennen.)

Ik heb echt niks met zulk lang haar 

maar zo lang krijg ik het niet 
balen!
jackson was redelijk te rijden, vind de oefeningen die we doen, moeilijk!

rowo schreef:Ik ben trouwens bezig met namen voor het veulen. Voor een merrie is niet zo moeilijk, aangezien ik daarmee -rike erin wil houden. Zetje heet eigenlijk ook Zindyrike, net als alle merries uit die stam (die eindigen op rike). Maar voor een hengst is zoooo moeilijk. Iemand ideeën?

Lekker ding!
.. Maar ik gebruik wel shampoo en conditioner van Elvive omdat ik dik haar heb en een slag klit het anders wel snel, bij deze shampoo helemaal niet. Mooi dat je een fijn oefenrondje heb gesprongen met Jer
!!
!!
Staat mij niet, zulk lang hoor
.. Kort maakt het net even wat pittiger
..
.. Heb zin om met Wo een rondje te rijden, hopelijk kan morgen na de kapper even er op springen
. WolinLotte schreef:Hahah jah makkelijk haar Noor.. Soms doe ik het in een staart en vergeet ik het gewoon te kammen.. Maar ik gebruik wel shampoo en conditioner van Elvive omdat ik dik haar heb en een slag klit het anders wel snel, bij deze shampoo helemaal niet. Mooi dat je een fijn oefenrondje heb gesprongen met Jer
!!
Rowo, ik zal mee brainstormen voor een naam een F!!
, het is nu wel irritant lang, bijna 2 hoofdlengtes, en ik heb zojuist mijn afspraak bij de kapper gemist vanwege iets te fanatiek shoppen
.
:
)
!
*
Mijn moeder is voor de zekerheid nog even langs Wo gegaan, ook nog een bilriem goed gedaan bij haar.. en Wolin stond zo agressief op stal.. ik snap dit niet. Van het weekend gaat een paard verhuizen en heb daar de stal van gereserveerd, de stal naast haar beste vriend.. hardstikke lichte box, met een muur aan een kant en aan de andere kant vriendje en kan ze door het raam naar buiten kijken.. Vind het zo sneu
. Wo was weer van het pad..
.
. Ik hoop dat je nog wat mooi weer krijgt, dat maakt het wel een stuk leuker denk ik.
?
.
.
ik denk ik toch maar een 5-punts borstuig met martingaal aanschaffen voor bij de buikflap, alleen wel zonde van die mooie martingaal die ik net gekocht heb
.
.. Lekker geshopt dus!!
..
Zou het gewoon bij Corion houden, anders krijg je denk ik wel hele rare namen toegeworpen
Heb een flinke dikke/blauwe knie en mijn heup is ook helemaal blauw. Voor mijn ruggetje was het ook niet erg bevordelijk helaas.... Toch maar proberen een beetje in beweging te blijven, anders word ik helemaal zo stijf

Lekker vol dagje dus!