die van mij zijn het huis al uit

ik heb vanmorgen om 9 uur gereden, vond het wel lekker! morgen red ik dat niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! 

Biertabje schreef:Simmie schreef:
Dan heb ik je vast besmet. Want het zal je wel opgevallen zijn dat ik tijdens Ede ook een enorme dikke koortslip had. Tjee, die deed echt zeer!
(en we hebben niet eens gezoend!)
zeker weten?
De wekker staat op half 6.. Het kruisje en het puntje staan al klaar in de bak
Kijken of Kim wel in is om vroeg in de morgen te springen
Gaan we ook de land oefening van rob weer eens doen. Heb eik wel heel veel zin in weer een cross training * Begint zich echt SGW mutsje te voelen* 
Ben echt heel erg verbrand, kan bijna niet zitten... Terwijl ik me toch steeds heb ingesmeerd met factor 30, het ging echt hard vandaag.
Maar ik hoop wel dat ik dan weer wat beter kan zitten, anders wordt het wel erg moeilijk
dat doet auw *als je verbrand bent.
? 
)
*een actie foto

miss_jumpy schreef:Simmie, ik had je koortslip ook gezien... Ik heb er ook vaak last van![]()
Heb er net 2 achter de rug maar die zijn dit keer klein gebleven gelukkig. Maar hebben jullie (canter ook toch) er ook meer last van in de zon?
Heerlijk. Alleen zijn de dames nog niet zo gecharmeerd van vroeg werken. Had zelf een puntje gemaakt in de bak, en gesprongen
Kim vond t maar eng, maar sprong heel braaf (en liet zich redelijk braaf terug rijden). Utah kent alleen maar stijltjes en kruisjes, en die heeft er toch wel een keer of 4 overgedaan voordat ze inzag dat een schuine hindernis best meevalt 
En dus is mn dressuurzin ver te zoeken...