miss_jumpy schreef:Wat vinden jullie??
Ik heb nu 13 wp in het B. Ik begon erg goed met B crossen, maar toen een poos het vertrouwen kwijt dus vorig jaar een slecht seizoen. Begin dit jaar was paard volgens mij vertrouwen in mij kwijt, dus ging nog niet erg lekker, maar de trainingen gingen steeds beter en de laatste 2 wedstrijden gingen weer lekker simpel.
Ik wil naar Lisse en Princenhage. Kan Lisse nog B starten maar ben ik foutloos dan moet ik in Princenhage naar het L, en dat is een redelijk pittige wedstrijd om over te stappen. Dan probeer ik liever Lisse L, gaat dat goed is de stap naar een volgende L ook niet zo groot. Gister heb ik parcours onder het L gelopen, er zaten geen hindernissen tussen die ik niet zag zitten.
Of kan ik maar beter het B volrijden??
Eigenlijk wil ik ondertussen wel eens naar het L…
Princenhage valt best wel mee in het L hoor! Desnoods start je daar L hc en kun je dan eventuele hindernissen die je niet zitten overslaan. Is natuurlijk niet echt leuk, maar zie die wedstrijd dan maar als een training/voorbereiding op je eerste "echte" L-wedstrijd.
Toch is het voor een ander moeilijk te zeggen wat je moet doen. Ga puur op je eigen gevoel af zou ik zeggen. Als jij gisteren de L-cross hebt bekeken en bij geen enkele hindernis enigszins twijfel hebt, ga je lekker Lisse toch L starten?
Succes met je keuze!