Antonius: goed dat ze het vertrouwen niet kwijt is! Das toch wel heel belangrijk in de cross kan ik me inbeelden! En als we met de 6j een springles doen in de week na de cross merk je dat ook wel echt aan hem! Zou denk ik alle balken meepakken...
Hanne: hopelijk betert het snel! Moet verschrikkelijk zijn zo lang niks te kunnen doen! Gelukkig amuseert Shuddy zich wel op de wei. Dat maakt het mss toch minder erg als moest hij 24/7 moeten binnenstaan! Om eerlijk te zijn vinden ik en mn vriend lrv vaak wel hoger en moeilijker dan vlp. De B proeven vergeleken he. Aspirantem is natuurlijk wel makkelijker. O*verpelt was bvb wel redelijk makkelijk maar m*eer en l*ille vonden wij al behoorlijk moeilijke B's. Zal wat van wedstrijd tot wedstrijd afhangen denk ik.
Wij gaan wsl kijken naar de cross in Nokere... een bijna jaarlijkse traditie

Gisteren gaan trainen in b*aarle met de 5j en 6j. Les van S (die ook opnieuw zwanger is). De 5j heeft sinds eind februari geen cross hindernis meer gezien, toen ook training in m*inderhout met S, maar ze deed het weer zo relax. Zo gespannen als dat paard kan zijn in jumping en dressur, zo relax springt ze al de cross hindernissen. Mn vriend is wsl ook meer in zn element dan. Dat belooft! 6j had er iets minder zin maar ging op het einde nog wel goed.
Mn eigen springpaard waar ik hier ooit eens een filmpje van plaatste, is helaas niet drachtig. Ze staat terug op stal ipv de wei en ze hangt er dus terug aan voor 2j. Ik had ze gewaarschuwd