Zijn jullie ook van de partij op de Horse Trail dagen in Renswoude? Ik zit ergens bij een hindernis van de cross dus ik ga proberen jullie te herkennen. Het moet een groot spectakel zijn verneem ik? Ik weet wel dat ze prachtige nieuwe hindernissen gemaakt hebben, mooie muren en indrukwekkende afsprongen! Echt leerzaam voor mij om te zien!
bvw
Geplaatst: 17-05-12 09:05
Goeiemorgen! Beli hoezo? Vanwege je gezondheid? FE wat sneu Bianca dat klinkt inderdaad heel erg kamikaze! Fijn dat je wel lekker hebt getraind
maximiliano
Geplaatst: 17-05-12 09:23
@ Mootje doen die idioten echt hoor! Had een x een Hyves verzoek van een verdachte!!!!!! @ MM wat vreselijk kl*te zeg van die extreme pijn! Hoop echt dat de revalidatie sneller gaat vanwege de beeb! @ Beli wat erg zeg!!! @ Ook al zulk naar nieuws! Arme kinderen! @ Bianca gatver dat haat ik altijd zo!
Veel te vroeg wakker op m'n vrije dag! Meisje wat net dat veulentje heeft gekregen dr andere pony word morgen ingeslapen! Nu neemt dr moeder stiekum mooie kleding mee naar stal en gaan we als verassing een foto's van hun maken! Kind was zo overstuur! Dr 1ste eigen pony!
MM: Ik heb het een en ander gemist. Maar wat ik zo lees over Geert klinkt niet fijn. Heel veel sterkte ermee. Hopelijk zakt de pijn snel wat af!
Maar na veel afwegen heb ik toch besloten om even komende tijd geen cross wedstrijden meer te rijden. Paard laat mij steeds in de steek met dressuur op de wedstrijd. Tussendoor ook nog paar x gewoon dressuur gestart maar elke wedstrijd was een strijd. En dat is niet echt bepaald leuk. Ga me dus even weer richting op het springen want dat gaat weer heel erg lekker. Want ik krijg niet echt het idee dat hij er nou rustig op word als ik hem steeds lastig val met dressuurwedstrijden. Zondag laatste cross wedstrijd in Markelo (Snorrewind) en misschien dat ik eind van het jaar Barchem start. Want dat is zo'n mooie cross!
Ik heb gelukkig wel nog wat cross trainingen. Verder heb ik een nieuwe groom erbij, haha. Me vriend die vind hartstikke leuk en is al paar x mee geweest en doet van alles. Ben ik zo niet gewend dus sta echt me ogen uit te kijken. Verder druk op school, einde van jaar komt in zicht dus van alles moet gedaan worden. Maandag ga ik 5 dagen naar de Ardennen voor outdoorkamp. Ik zal dus heel af en toe is misschien me hoofd om de hoek steken!
AntheaV
Geplaatst: 17-05-12 09:55
Goedemorgen! Ik heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot half 8 Daarna de paardjes gevoerd, buiten gezet en gemest. Ga vanavond denk ik nog even springen op de club.
Roos: Mooie vrachtwagen hoor Henny: Wat sneu voor dat meisje Beli: Wat jammer dat je Amaretto gaat verkopen Marijke: Heel veel sterkte voor Geert, ik hoop dat hij snel wat minder pijn heeft Mirthe: Ik wil ook Chally spam! Bianca: Klinkt inderdaad als een kamikaze uurtje. Gelukkig heb je wel fijn gereden
Zo ik Ben weer wakker na een lekker avondje sushi!! Was echt toppie gezellig en een echt fantastisch mooie wedstrijdblouse gekregen van de dames! Een roze gestreepte van couture hippique. Gisteravond lekker een slaappil genomen en voor het eerst geen nachtmerries gehad en gewoon tot 8uur geslapen. Helemaal fijn dus.
muts_marijke
Geplaatst: 17-05-12 10:01
Goeiemorgen
@ Henny wat onwijs sneu voor het meisje, bah zulke dingen zijn zo verschrikkelijk en maakt je zo kapot. Knuffel voor jullie @ Beli wat jammer dat je Amaretto gaat verkopen. @ Bianca oeps... ach dan heb je de volgende keer ook 5x appelgebak
Ik had vanmorgen al vroeg een sms van Geert, hij had amper geslapen en had alle pijnstillers gehad die hij mocht hebben. Toen ik vroeg of hij dan wel zin had in bezoek (kan me goed voorstellen dat ie gewoon wil liggen en geen ''gedram'' aan zn hoofd wil hebben) vroeg hij of ik wel goed wijs was. Ga dus zometeen lekker bij hem zitten hem een dikke kus geven en voor de rest niet te veel zeggen, dan hoeft ie ook niet veel te antwoorden
Zometeen komen papa en mama, broer en zn vrouw en de buurman van pap&mam. Pap en buurman gaan de baby kamer in elkaar zetten, mam en broer gaan de tuin doen (geert kan er niet tegen als die er niet uberstrak bij ligt) en schoonzussie gaat de stallen uitmesten. Wat een toppers of niet?!
Bvw nee niet vanwege gezondheid.. eventueel meer uitleg via pb. Ben er wel ziek van hij loopt zo fijn en t is echt t leukste paard wat ik ooit gekend heb
MM Top dat je zulke mensen om je heen hebt! Lautje nog gefeliciteerd. Anthea Lekker uit slapen is dat ?! haha (Amaretto staat lekker weer dag en nacht buiten, heerlijk net wakker!) Sanaurie: Balen dat de dressuur niet lekker gaat, snap wel dat je het laat voor wat het is! Paardrijden moet wel leuk blijven. Bianca: Wow dat is nog eens een Kamikaze les pffff HH Lief dat jullie dat meisje zo steunen,
Straks lekker een rondje mountainbiken in Schoorl en daarna uit eten met de familie
Isabel, komt er weer een ander paard, of stop je helemaal? Moeilijke beslissing ik weet er alles van! Marijke, balen dat geert niet fijn heeft geslapen. Fijn dat de hele familie in huis komt helpen! Mirthe, manen moet je ook gewoon trekken hè gelukkig kan Chall zelf niet zien hoe zijn manen eruit zien! Mel, bij de van haren? Misschien moet ik daar na de vakantie kijken! Ik heb nu alles van manfield, maar na een jaar is alles af door het vele autorijden! Sanne, veel plezier in de Ardennen! Lau, lang leve de slaappil
Ik lig nog heerlijk in bed zaterdag wordt ook een vroegertje, want ik moet om 8.15 op Schiphol wezen!
AntheaV
Geplaatst: 17-05-12 11:03
Beli: Dit is voor mij uitslapen Moet er normaal om kwart over 6 uit. Lau: Lekker dagje gehad dus gister! En fijn dat je goed hebt geslapen Mootje: Ben je al helemaal klaar voor je vakantie? Marijke: Fijn dat iedereen zo voor jullie klaar staat. Dat maakt alles toch even wat 'makkelijker'
Mootje: Ik ga denk ik weer wat paarden van andere rijden, heb al een hoop leuke aanbiedingen gehad. Maar goed, t is niet Amaretto en t is niet van me zelf....
marijke balen dat geert zo'n pijn heeft. hopelijk zakt dat snel af. tijd om te revalideren heb je wel nodig voordat je alles weer kunt. verder voor iedereen die het nodig heeft
vanmorgen wat crosshindernissen na de wei gebracht, wei gemest daarna met ol gereden en al les gegeven. nu even niksen en zometeen de stallen nog maar doen daarna van zonnetje genieten? heb geen idee, nergens zin in in ieder geval
mistid
Geplaatst: 17-05-12 13:04
Mootje schreef:
Mirthe, manen moet je ook gewoon trekken hè gelukkig kan Chall zelf niet zien hoe zijn manen eruit zien!
Beau liep net weer een 2e prijs in het progressief. Krijg zoveel leuke reacties, ben weer helemaal blij! Helaas wel een stop in het klassiek, maar ik krijg haar dan wel weer fijn aan de praat. Ik ga nu Challie opzadelen en foto's laten maken lees morgenmiddag even bij, alles moet vandaag snelsnel.
Anthea, ga vanmiddag mijn backpack inpakken! Ben alleen bang dat hij maar voor de helft vol zit (en ik heb al zo'n kleine rugtas) Mendy, is er zon bij jou? Ik heb het terras vanochtend al gedaan, maar hier is het bewolkt ik wilde vandaag gaan fietsen (bij gebrek aan een open sportschool), maar daar is het ook niet echt weer voor!
AntheaV
Geplaatst: 17-05-12 13:12
Mootje: Des te meer ruimte om gekochte spullen weer mee terug te nemen:D Mirthe: Goed van Beau! Ben heel benieuwd naar de foto's van Chally!
Sanurie, vreemde wending heeft je bericht De dressuur gaat niet, het is een strijd...stoppen met crossen....en wat ga je doen....springen! Maarja wel jammer dat je even niet meer gaat crossen.
Lau super dat je een fijne avond hebt gehad en goed geslapen!
Vanochtend les gehad met Tessa. Instructrice was wel fan van haar. Ze is er zelf nog op geweest omdat ik iets niet voor elkaar kreeg, en Tessa de oefening nog niet kende. Dus kon ze het mij daarna beter uitleggen wat voor haar de goede hulpen waren. Ze liep wel echt super fijn, was ook leuk om haar van de grond zo te zien sjouwen.
xxitsmexx
Geplaatst: 17-05-12 13:21
danielle mooi dat het goed ging met je nieuwe instructrice mootje ja hier is het best lekker buiten. zon is af en toe weg
Wat staan ze zo lief samen Mendy! Danielle lekker gereden Mirthe netjes, gefeliciteerd! Beli wat ontzettend jammer zeg
mistid
Geplaatst: 17-05-12 14:27
Chally! het touwtje is nog wel even nodig, hij heeft nog flink wat praatjes. Hebben ook een foto dat ie in de staak gaat, met z'n oren mooi naar voren draak. Kan wel vernemen dat hij echt de baas was over dat meisje. In de omgang en in het rijden.
Dankje! Nu ga ik weer rennen en vliegen, eerst weer richting Roden, dan weer naar huis en om half 10 staat een vriendinnetje voor de deur om te gaan stappen!
AntheaV
Geplaatst: 17-05-12 14:34
Chally is leuk!!! Mijn Draakje wil haar naam wel vergeven aan een waardige opvolger
Inderdaad, je past er mooi op Mirthe Wel een draakje dus! Mijn vakantiekleding zit in 4 waszakjes... Halve tas is nog leeg, maar heb niet meer nodig (en ook geen zomerkleren meer in mijn kast