Neem je dan meteen een potje zelfgemaakte appelmoes voor me mee?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Verbaas mij dat men niet naar buiten kwam om te kijken wat er aan de hand was. Een paar fietsers keken wel raar op.. 
(voor paard dan
) Lijkt me leuk om er weer een paard bij te hebben waar ik nog wat van kan leren, maar ben juist wat uitgedund qua paarden en financieel bevalt me dat wel 
Vingertoppen zijn ook helemaal aan gort. Maar ja, het is voor een goed doel hè
) Mijn andere paard (rebec) heb ik de eerste 6 maanden 3 keer de grond gekust...
. Moet zeggen nu ik ouder word en ik ooit weer een eigen paard zou hebben (stel dat....voordat iedereen begint...
) dan zou ik het misschien niet meer zelf doen.
hij was hartstikke lief. Zou er bijna eentje mee willen nemen in de trailer.....
? 

Kan het niet beter verwoorden.
Dan is het wel goed hard gegaan of niet? Ik zou me ook nog wel 10x bedenken voor ik weer een paard van een ander zou scheren.
Das wel echt ongezond lang.... lekker vroeg naar bed dus!Evony schreef:Wat voor zadel heb je nu Bianca?
had hem al geprobeerd in de springles met mijn instructeur erbij en daarna als klap op de vuurpijl heb ik er ook de cross in Barchem mee gereden....
maar nu vandaag Godfried erbij en is alles helemaal goed. (En ik ben er niet af gevallen in de cross.....
) hennydehart schreef:Bedankt allemaal
@ Kris, Pfff vreselijk! Misschien kun je mij een Pb sturen met alle info! Vriendin van mij werkt bij Coby van Baalen en haar eigen paardje staat nu op het land!
Hij komt dan dus ook bij van Baalen op stal te staan en krijgt les van haar!
Als ik voor dinsdag nog maak zal ik een potje meenemen. Ik hoop dat hij zo het water in loopt maar vrees dat hij nog een beetje hulp nodig heeft haha!
Heeft iemand misschien een goed schema voor mij?EvelienH schreef:Ik heb besloten dat ik ga hardlopenHeeft iemand misschien een goed schema voor mij?
Las in de paard en sport dat 13 en 14 januari weer een trainersseminar is, lijkt mij wel heel leuk om daar heen te gaan.
wat wil je lopen ?? je hebt zoveel keuzes en voor alles is wel wat te zeggen. Als je voor de duur wil trainen dan kun je laag tempo nemen en dat een tijdje doen en uitbouwen in tijd. Ik doe juist nu weer veel heuvel hardlopen, ivm de belasting op mijn werk met trappen lopen en verzuren, dan krijg je wel een hele hoge hartslag en train je meer uithoudingsvermogen en kracht/conditie op de benen en kuiten.
vreselijk meid!
!
, wat een verschrikkelijke lange tijd heb je daar gezeten, maar als het resultaat goed is dan verzacht dat de pijn straks weer. De TA is echt 1 van mijn ergste gruwels, het is zelfs zo erg dat ik niet kon invallen op kaakchirurgie omdat ik zo misselijk werd.