Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hou niet van föhnen, niet van al te veel geborstel, niet altijd maar die staart in mijn haar
. Je kan ook veel kanten er mee op
.
.
.
WolinLotte schreef:Ik heb het al eens eerder gehad en vond het een heel fijn kapsel!!Ik hou niet van föhnen, niet van al te veel geborstel, niet altijd maar die staart in mijn haar
.

. Ik ben zelf altijd met schuifspeldje bezig.
Vrees dat er weer wat met coating is die erover zit. bvw schreef:[Bianca klinkt wel heel gek, hopelijk gaat het weer over! Komt het ook niet door irritatie van het tuig oid?
. Vanmorgen mijn ruin gelongeerd die is van schimmel veranderd in een zwart/grijs paard maar hij vond het heerlijk. Afspruiten kon nog niet. Zometeen even oefenparcours rijden met de merrie. Ik ben benieuwd.
) 
Maar het was wel heel leuk
.
Simmie schreef:WolinLotte schreef:Ik heb het al eens eerder gehad en vond het een heel fijn kapsel!!Ik hou niet van föhnen, niet van al te veel geborstel, niet altijd maar die staart in mijn haar
.
Oh, als je het niet in model hoeft te fohnen scheelt het al enorm.
Het leek mij juist een kapsel waarbij je MOET fohnen wil je het in model krijgen.
. Ik heb al vrij veel volume in mijn haar, met een slag, en als ik mijn haar achter mijn oren doe dan krult het
..
.
Heb haar deken afgelaten in de stal, het was daar 11 graden
!! Ze krijgt hem zo weer op voor de nacht. Ik heb haar flink staan rossen, wat een haar kwam eraf
.

De F is idd niet zo makkelijk en ik weet nu al dat zowat alles Fantastique, Fantastisch, Favoriet of Favorite ofzo gaat heten.