die afsprongen zagen er wel leuk uit, toch jammer 
Succes morgen anthea.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die afsprongen zagen er wel leuk uit, toch jammer 
.
) waterbak in, en had geen zin om weer het veld over te sjezen
. Hij was nogal bang van de golfers toen ik op het voorterrein was, *boem* sloegen ze een balletje, Meno in (voor zijn doen) volle galop ervandoor, dwars door mijn 2e ring heen (waar gelukkig nog niemand in reed) en op 2cm na in de volgende ring
.
. Had een normaal B proefje gereden, jury's hadden ook als B gejureerd. Hij liep in de eerste ring 1 keer achter de A langs, dat werd 182 -2, dus 180, en de tweede jury zaten bij de meesten ong. 20/30 punten verschil, daar walste hij over een bordje maar daar had ik 174.
.
.
.
.
.

Woont alleen 2,5 uur treinen vanaf Enschede (das soms wel wat ingewikkeld, maar goed waar een wil is..
), 27, studeert nog & kan hem met een gerust hart op Woll zetten. Denk dat het overbodig is om te zeggen dat ie heel lief is 

Wel echt een bikkeldaad idd om met een gebroken hand vrolijk verder te rijden
en er kwamen geen nieuwe opnames, morgen dagdienst.
Hahaha geloof graag dat ie lief is
!!
, maar ook wel wat vermoeiend als ik zo eerlijk mag zijn
...
Slaap lekker!!
.
!
. 

Morgenochtend even naar Apeldoorn. Vriendinnetje wilde heel graag dat ik even mee ging naar de Zara. Had vandaag een broek gezien maar haar maat was daar niet meer.. Nou vooruit, ben toch al wakker want wil om half 9 bij Woll zijn. Dan naar Enschede, omdat ik 's middags college heb.

Klinkt als een echte farmer.

Heeft wat met paarden?? Super leuk hoor!

erg vervelend.
en zou echt niet weten wat ik wil