Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gelukkig ken ik hem langer dan vandaag en verrast hij me niet zo vaak meer 

Anne_ schreef:Maar Flap moet nog 4 worden en Otje is al 11Braaf dattie was! Echt een lekker gevoel, wel even wat anders! Maar lekker vwnw ontspannen uitdraven met een lang teugeltje gaat mij ook niet lukken nog hoor..
..gevaar op de weg haha. Vorige week theorie gehaald en heb nu 5 uren gereden, deze week nog 5 en dan vrijdag eerst weg voor weekje wintersport. Mag alleen nog wel ff wat sneeuw bij, maar ok.
goedemorgen..
Talida schreef:Ik heb denk ik weer zijwieltjes nodig als ik ga fietsen
mie toe Simmie schreef:Talida schreef:Ik heb denk ik weer zijwieltjes nodig als ik ga fietsen
mie toe
Canter schreef:Hoho, ik ga vrijdagavond pas weg!![]()
MM, we gaan naar Fiss in Oostenrijk. De sneeuw is niet superveel maar al wel beter als vorige week volgens mij.
Klinkt alsof het de goede kant op gaat Ibonn!![]()
Leuk he, Gomir, als je gewoon lekker ontspannnen aan het rijden bent.
mooi skigebiet! Fijne vakantie!! Dit jaar gaan we niet. Gelukkig maar want er ligt geloof ik ook niet zo veel sneeuw.
We hebben het hele weekend t/m gisteren hard aan ons huis gewerkt....
is toch iets meer werk dan we hadden verwacht, het was nog nooit getexd dus we moeten alles van top tot teen voorstrijken en dan 1 of 2 keer texen.... 
dan gaan we bij Tuytelaars trainen... Alleen is onze smid prins geweest met carnaval dus dat zal nog wel niet zo heel snel gaan
. Zo maar even mijn bed in! floor01 schreef:Ollie: das balen! Kan je snel weer op?
Ik ben maar naar huis gekomen net.. voel me echt beroerd. ik ben echt ontzettend aan het snotteren en hoofdpijn begint ook al op t ekomen... Ik heb het idee dat ik ziek begin te worden. Zo maar even mijn bed in!
Beterschap alvast!
Toen ging die man ook nog eens 100 keer vragen of ik zenuwachtig was en ja... dat was ik. Het ging natuurlijk minder dan in de lessen en ik had niet het idee dat meneer er zin in had om me te laten slagen dus helaas. Viel me erg tegen hoe teleurgesteld je nog kan zijn na zoiets. Tuurlijk is het vervelend maar ik was er toch wel een halve dag een beetje kapot van..
Ik wilde ook zo graag alleen met Ollie op stap mogen!
moet ineens aan Lielle denken
) dus dat gaan we dan maar doen. Het zal toch wel een keer lukken? Alleen zo jammer van die
...
.