mn vader lacht zich dood en mn moeder die zegt alleen: haal jij nou maar eerst eens je examen dame!
Kijk deze nou wat een koppie!!:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(kon er niet opkomen)

Maak nu aantekeningen tijdens t lezen. Vergeet ik niets 

Ik geloof dat ik niet 1 toets zelf heb gelezen
Komt bij jouw ook wel weer goed!
haha. Dus wat voor een paard goed is, is voor een mens ook goed! Biem schreef:Wat een liefe pony![]()
En Gomir.. die ken ik idd wel(kon er niet opkomen)
die was toen ook mee naar Roden!

CarpeDiem schreef:ik ga nu mijn been weer ff warm masseren met midalgan en daarna een (witte) bandage van mijn paard erom. Doe ik al een paar dagen en dat werkthaha. Dus wat voor een paard goed is, is voor een mens ook goed!
Cheeka staat op drie benen op stal, ik denk dat ze zich ernstig verstapt heeft vandaag. Vind het onzin om de veearts te laten komen, die kan er niets meer aan zien dan ik. 
Misschien dan maar een paracetamolletje
(ben ik natuurlijk niet echt van plan, voor het geval iemand dat denkt)
) of HaCCP of iets wat daarmee te maken heeft?
(dat was toen ook met 4 dagen over)
Heb ook nergens gekke gaten ofzo gezien waar ze in terecht gekomen kan zijn 

Het was alleen wel zo'n Texel-Weekend gevalletje
--> homo dus was wel grappig, stond te hupsen en te doen en hij had echt een grappig stemmetje.

Nog niet super, maar wel beter gelukkig.

)

viefdepief schreef:Ik heb nog niks opgegeven en ook nog geen planning gemaakt
M'n clublesje ging lekker.
Hadden combi-les (beetje huppels springen)
Had vanochtend opeens een ingeving, dacht laat ik m'n springzadel eens meenemen, missschien dat ie nu wel op Sam past als ik het bontje eronder doe (jaar geleden voor het laatst gepast en toen lag ie dus helemaal niet goed, lag achterover)
Maar met bontje lag ie wel goed en dus weer met m'n eigen zadel kunnen springen![]()
Denk ook dat het nu veel beter ligt omdat Sam veel gespierder is geworden.
Verder vandaag maar eens even m'n hoofstel grondig onderhanden nemen die is echt vreselijk ondergekwijld en verder nog maar wat Engels grammatica leren en Biologie doornemen (maandag tentamen over..)
Klinkt allemaal hartstikke leuk Anja
) daarna nog 3 keer 3 minuten gegaloppeerd, dat is altijd leuk

. Alleen zijn het bij de spieren dan vaak de rug en de nek waar ze last van hebben. Een paard met problemen in de beenspieren ben ik niet echt tegen gekomen. Dan zou et eerder een peesprobleem kunnen zijn(kunnen ze ook van op 3 benen lopen). Hoefzweer is ook mogelijk zoals je al zei
. Het is wel een beetje de tijd van de hoefzweren, hoor er weer veel over.
Moet jij weer iets verzinnen om haar toch voor te blijven. Hoewel een paard met knopje aan en uit soms ook wel ideaal zou zijn volgens mij