Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
'k Vond dat nog tof als secretaresse.
En beste uitzicht natuurlijk, en vriendelijke meneren als gezelschap! Vorig jaar de voormiddag was ik bij de springjury.
! Toch wel typisch dat het minst favoriete onderdeel is van veel eventingruiters.

. Leuk filmpje trouwens Daaph!
, je kan het maar proberen! En je mag 2 stops hebben das ene meer dan normaal op jumping
.
, in de les gisteren wat hoger gesprongen en ze kan er wel makkelijk over, maarja parcours alleen doen, da komt nie goed
)
M'n plannen waren deze zomer normaal 90 starten en nationaal B in Deurle of Anzegem evt starten. Tis echt mijn droom met Shuddy. Dat is zo het maximum dat ik zou willen bereiken met hem. Uiteraard zie ik wel of hij het aankan maar hij heeft al thuis paar keer 1m gesprongen. En kverwacht dat totaal niet van hem in de jumpings. Alsk weer kan rijden zal ik al héél blij zijn alsk al 90cm kan starten deze winter zonder teveel drama. `k hoop dat ze deze winter weer organiseren in Moorsele. Met dat Shuddy nu wel op z'n gemak is in Moorsele, vind ik t heel aangenaam rijden daar!

ik vind het echt zo een leuk pazrd om te rijden. Ook in omgang. Net een grote hond, laat zijn eten staan om te knuffelen komt altijd naar u toe in de wei, ik denk als hij kon zou hem bij me op de zetel willen liggen