Je hebt ook van die strips voor mensen die snurken! Die houden blijkbaar ook beide neusgaten open voor meer lucht, zodat er minder trilling is en de persoon niet snurkt Voel je niet aangesproken Mir, ik weet dat je niet snurkt hihi
Hihi herkenbaar! Maar geen enkele ervaring mee, sorry
Freggle_Edge
Geplaatst: 07-06-12 07:31
Sie strips zijn tegen snurken en voor sporters, dus tis te proberen toch? Mijn vriend slaapt ermee omdat ik anders niet slaap. Nu is hij alleen van snurken overgestapt om een soort fluitend geluid, ben er dus weinig mee opgeschoten. Maar hij voelt zich wel fitter, omdat hij snachts meer lucht krijgt nu.
mijn najaarsplanning is van de baan, had het al helemaal uitgedacht en gepland. Tja zo zie je maar weer, kan alles bedenken, maar je hebt toch met een levend wezen te maken.
Paard heeft een lichte peesblessure opgelopen in oudkarspel, dus 2 maanden rust en daarna 2 maanden weer langzaam opbouwen. Dan zitten we alweer half oktober en ga ik niet het risico lopen om in de modder te moeten crossen met een net herstelde pees. Volgend jaar maar weer!
Balen Carmen. Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Vorig weekend in Oranjewoud heeft mijn paard een peesblessure opgelopen. Dus ik heb ook alle wedstrijden van de komende maanden af moeten zeggen. Baal er flink van, maar je doet er weinig aan..
AntheaV
Geplaatst: 11-06-12 09:20
Jeetje wat balen zeg Carmen! Gelukkig is het geen zware blessure.