Anne ik start dit weekend dressuur in Heteren, kijken of ik mijn laatste punt even binnen kan halen. Bij mij heeft voor het voeten in de beugels houden bij mijn dressuurzadel de aanschaf van een paar GPG beugels erg geholpen. Hakken optrekken heb ik nooit gedaan (zo inefficient ) ik trek gewoon mijn hele been wat op en nu doet mijn beugel vrolijk mee als ik de druk wat verander dus zo houd ik in elk geval beugeldruk .
Verder niet zo heel veel onthouden. Ik word helemaal gestoord van het ruzie maken met de computer. Hij is stronteigenwijs en ontiegelijk traag en doet gewoon niet wat ik wil.
Wat heftig zeg Margreet en Noor, hopelijk blijft het zo goed gaan en slaat dit aan.
Ik duik mijn bed in, avondje studie is geslaagd! Trusten.
Sim
Geplaatst: 05-04-11 22:53
Ik heb ook geen ander woord dan "heftig"! Margreet. Wel fijn dat Jan zich nu al zo veel beter voelt!
Denk je aan morgen Sannnn? Vergeet je bp niet mee te nemen!!
Sannnn
Geplaatst: 05-04-11 22:54
Ohh jaa, ik zou je nog helpen herinneren. Had er wel aan gedacht idd, maar niet aan bp mee te nemen. Gooi die nu gelijk boven op m'n tas. Loop ik op school met m'n bp, die mensen daar zullen wel denken wat gaat dat kind doen. Sms je zodra ik weg ga Sim, denk rond 13.45 bij jou!
Margreet: Dat is wel heel raar dat dat niet in Nederland kan, terecht dat je boos bent. Heb wel eerder gehoord dat je met zulk soort ziektes in Duitsland 10x beter geholpen wordt inderdaad, is ook eigenlijk te belachelijk voor woorden . Fijn dat Jan zich in ieder geval al een stuk beter voelt nu .
Gefeliciteerd Joki!! Maak er een mooie dag van! 364 dagen per jaar moet je zelf de slingers ophangen als je een feestje wil, maar als het goed is wordt het deze ene dag voor je gedaan!
texelse
Geplaatst: 06-04-11 07:58
zo, en voor het eerst ga ik nu van een boktfunctie gebruik maken, die ik nog niet eerder getest heb :
ik ga mijzelf eerst eens voor een tijdje bannen! Er moet wat heel wat gebeuren vandaag, en dan is een grote afleidingsbron uitgeschakeld! Later!
edit: had je gedacht!!! deze weet niet meer hoe het moet, en gaat nu dus op ijzeren wilskracht bokt uitschakelen tot later vandaag
Laatst bijgewerkt door texelse op 06-04-11 08:03, in het totaal 1 keer bewerkt
MargreetW
Geplaatst: 06-04-11 08:00
Margriet: ik stuur jou vandaag nog wel even een Pb. Mootje: is je paard al verkocht? Ik heb hem naar iemand doorgestuurd. Wil hem eigenlijk zelf erbij hebben maar Noor wil Jer (nog) niet kwijt. Hoe gaat het met vriendje, mijn man had vroeger ook een miserabel ochtendhumeur verschrikkelijk maar dat zakte in de loop der jaren wel gelukkig. Er bestaat ook nog zoiets als "je een beetje gedragen" hoor. Joki gefeliciteerd, een gezellige dag toegewenst.
Ben net terug met de hond, die blijft wel heel dicht bij me, ze is maandag en dinsdag naar een dierenpension bij ons in het dorp geweest. Ze had vreselijk gespeeld en heeft het prima naar de zin gehad maar het is zo'n eêlske troela. Zomaar eens even in de ziekenboeg kijken, heb Noor ook nog niet gezien dus die zal wel thuis blijven. Straks even kijken of de afspraak in Utrecht naar vrijdag kan anders moeten we om half elf alweer weg.
Allemaal een hele leuk dag toegewenst met alle werkzaamheden.
@ Joki van harte gefeliciteerd @ Margreet jeetje wat heftig allemaal maar hopelijk slaat het aan.
Ik moet aardig wat bijlezen. Dat ga ik vandaag braaf doen. Gisteren 1e buiten cc gehad met de merrie. Rondje L en M. Mevrouw was aardig over de kook en dwars. 2x 3 balken. Ging even niet zo top. Paard was te heet. Qua veulennieuws is het stil. Geen beeb tot nu toe..
Goedemorgen! Joki van harte! Margreet jeetje klinkt allemaal erg heftig! Mootje nou lekker dan van je leidinggevende! Shanouk leuk zeg model staan voor die fotoshoot! Lau idd de leuke herinneringen vagen zo wel weg, je bent niet voor niks toch 2,5 jaar bij elkaar gebleven. Eef super dat Capri weer goed is.
Aline heeft ook een veulen gekregen hier. Het is een merrie en ze is gewoon al grijs geboren. Mooi blesje, maar ja daar zien we later toch niks meer van!
bvw
Geplaatst: 06-04-11 08:32
morgen! Joki gefeliteerd! en Margiet ook met het veulen Caro jammer, maar eerste keer buiten is altijd even "spannend" Texelse succes met je werkzaamheden als het goed is lees je dit nu niet Margreet en Noor ik heb echt respect voor jullie!