Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar soms is het wel makkelijk als je eens minder tijd hebt.
Gefeliciteerd!! Slaap ze
Ben gelukkig nog niet moe
Stonden om half 6 op (kwartiertje later dan ik er donderdagnacht in kroop
)
Maar ze was gelijk met het losrijden al heel relaxt, totaal anders als begin deze maand. Eerste proef liet ze rechts niet helemaal fijn los en sprong ze in het stukje contra over. Had haar hierdoor niet helemaal recht op 2 teugels sommige stukken, maar... Helemaal geen gemuts verder
Voor de tweede proef (direct) erna, had ik even doorgevraagd rechts, maar dat had ik beter niet kunnen doen.. Ze kreeg het na het halthouden namelijk voor elkaar om haar tong over het bit te doen
Maar gewoon doorgereden, maar veel verzet en ze kroop helemaal achter het been. Viel me heel erg mee dat ze niet ontplofte en ik geen verliespunt had. Dus ondanks de barslechte proef, toch tevreden afgestapt
Had de eerste proef 176 punten en de 2e proef een heel stuk minder, maar geheel terecht
Dat heb ik nog nooit gereden met haar in een L1/ L2 proefje. 2e proef in het M1 was 177 dat is het laagste wat ik ooit gereden heb haha.
Gelukkig stonden er meerdere bekenden te kijken en die zeiden allemaal dat de punten echt heel raar waren met het commentaar. Dus ik trek me er maar niet veel van aan, maar baal wel beetje omdat ik het niet snap. Was even goed verbaasd dus.

Wat leuk dat Avi het zo goed deed!! Gefeliciteerd
We wilden beginnen met de test en toen begon het enorm te spoken... Terwijl een kleine windkracht 3 de max is was het nu 6/7 
Aan de hand van het weerbericht, kunnen ze pas rond 6 uur 's ochtends beginnen, dus ik ben heel erg benieuwd!
Volgende keer beter!
En ik cross toch liever dan dat ik werk!
Daarna ook nog deels gewassen en haar staart gewassen, dat zag er allemaal niet uit
En morgen gaat Vorstin weer op de foto (staleigenaresse krijgt foto-les en laten ze nou nog een model nodig hebben
) dus ze moest weer even netjes erbij staan 
Gefeliciteerd!
Alvast succes met je debuut morgen!!

. Alles is klaar. Morgen rond 7u op pad want moet een stukje omrijden.