Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zo'n nasleep is niet leuk! 
.
.
, ik kon hem zelfs eindelijk wat korter nemen en iets meer op zijn achterhand zetten zonder zelf voorover te vallen, echt zo'n fijn gevoel gaf dat. Als beloning ga ik hem zo lekker longeren, ik denk dat Bam wel spierpijn zal hebben
.
.
.
.
ik zou volgens mij ook wel aan een bril moeten tijdens autorijden, dan kan ik de borden niet lezen welke plaatsnamen en zo er op staan...
maar heb ik er dus geen zin in.
zag er wel maf uit denk ik....
hahaha en dan anderen waar die niet eens naar toe komt...een paard kan dan toch beter een stemgeluid vergelijken dan ik ooit gedacht had.
moet ook nog wat betere cross bescherming ahlen bij Canter, maar ben nog niet helemaal echt zeker van d eklaur die ik wil, dus eerst dat maar ff op de rit.
Evie_Bandido schreef:Ik moet gelijk aan een allergie voor zijn deken ofzoiets denken Bianca, of heb je dat al uitgesloten?

, schijnbaar past het dan gewoon bij me, maar ik draag het liefste lenzen.. mijn bril moet overigens weer naar de opticien, want de glazen moeten vervangen worden.. ik zie met die bril nu ook niet zoveel meer
. Heb overigens gewoon één bril, van Vogue
.
.. Toen zag ik nog scherp met de bril
.
.. Veiligheid voor alles
.
. Ik rij buiten met WoofWear beschermers.. Met longeren heeft ze zowiezo altijd springschoenen om, niet altijd peesbeschermers
.
, straks avonddienst, dus nog even wat leuks doen met Wootje.. Zijn die van jullie ook zo aan het ruien?
Wolin heeft alleen nog pluisvacht op haar buik, denk dat ze bijna door de rui heen is..
...pffff.. wil iemand nog kussenvulling? Gratis af te halen
... Die ouwe is ook wat aan het ruien
.
.. Morgen naar de kapper, zus en ik laten hetzelfde knippen!! 
.
.
..? Hahaha.. zal eens googlen!