[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

malloesje

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:46

Inmiddels gaat het gelukkig beter.. Heb Zappa even aan de hand gestapt en hij kwam behoorlijk door de stijfheid heen en hij lijkt verder goed in orde. Het kan er mee te maken hebben dat ie er niet zo lekker uitziet, grauw en lang in 't haar. Ik bel iig de DA straks even. Scheelt dat ze ook een vriendin is, ook ff lekker kletsen ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:54

Goedemorgen!

Malloesje:Balen van Zappa! Gelukkig dat het al weer wat beter gaat

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:57

net de DA aan de lijn gehad, ze komt vandaag iig ff langs, direct ook buisje bloed afnemen (morgen weg, woensdag uitslag).. En lekker ff koffiedrinken :j Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat ie niet slechter in orde wordt. Hij moet as weekend ook nog mee naar Texel :\

Edit: ik had gister wel bijgelezen maar niet echt gereageerd :o

Vief; wat ontzettend balen van Woll, is ze verder weer helemaal oké nu?
Hilde; wat een uberschattige foto's :+:
Simmie; gefeliciteerd met je wp :)
Lotte; hoe is het nu met je moeder? Wat ontzettend erg zeg :( Zijn dingen waar ik met de kop echt niet bijkan :n

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:22

Jemig Lotte wat een vreselijk a-sociale mensen heb je toch! Hopelijk knapt je moeder snel weer op zeg, veel beterschap!
Hilde: veulentjes zijn altijd leuk en deze is ook weer zeer schattig.
Malloesje: sterkte met Zappa. Hopelijk komt er iets uit de bloeduitslagen dat makkelijk en snel op te lossen is!

Heb zojuist Pancho gereden. Heb even les gehad van pa. Eenvoudige wissels geoefend. Moesten meer vloeiend en uiteindelijk had ik dat goed voor elkaar. En daarna ook nog even in draf de verzameling en losheid getraint. Ging ook lekker. Ben zeer tevreden dus met mijn paardje.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:44

Goeiemorgen ;)

@Malloesje: Dat is schrikken!! Goed dat de dierenarts dan alsnog even langskomt :j , ben benieuwd wat er uit het bloed zal komen....
Met mijn moeder gaat het wel weer wat beter, natuurlijk wel heel erge hoofdpijn nog :(:)

Wootje om 10 uur buiten gezet, die ging, zoals de afgelopen dagen, weer af als een raket op het land 8-) :)) . Haal haar om 14.00 uur weer binnen :) , ga ik daarna direct door naar werk :j .
Wo is mooi geduldig op weg naar het land en ook op het land, keurig door het hek en met het halster af doen, daarna scheurt ze als een heuze volbloed het land over 8-) ... En dan aan het einde zie je alle vier de benen een kant op gaan in een gekke bokkesprong, echt geen gezicht!! _O-

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:54

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 12:54

Joeh Allemaal!
Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest! Heb het best een tijdje erg druk gehad..
Ben ondertussen verhuisd van stal, doe de kappersopleiding nog steeds en druk aan het werk.. Bimob heb ik ook nog steeds en heb nu ook een verzorgertje voor als ik aan het werk ben(dat gaat allemaal hartstikke goed dus!)
Hou het af en toe wel bij deze blog, had weer mooie resultaten en foto's gezien van Westerbork..
Wil graag weer meepraten, als dat nog mag? :D

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 15:00

@ lotte : wat erg!! omg zo'n schoft! aah!

ik ga zo rijden met gerald & hero :)
Q party was gisteren trouwens helemaal af :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:08

Hilde: Wat een droppie :+: Hebben jullie al een stoere naam bedacht?

Lotte: Wat erg zeg :oo Arme mama doe haar maar een knuff!
Ik heb vandaag voor het eerst achterop de motor gezeten. Vriendje heeft net een nieuwe. Dacht dat ik het niks zou vinden, maar we zijn een heel stuk gaan toeren door allemaal leuke dorpjes en schattige weggetjes en het was helemaal niet zo eng en eigenlijk best wel leuk stiekem :D

Biem: Leuk dat je er weer bent :)!

Marloes: Jeetje wat vervelend zeg :(:)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 16:11

Balen van Zappa Marloes!
Leuke foto's Lotte!
Welkom terug Biem :D

Ben net terug van de crosstraining in Lelystad. 's Ochtends was Vorstin weer echt superdruk, daardoor waren we iets te laat. Met de training was Vorstin wel lekker, alleen slecht aan mijn been. We hebben gewoon lekker gereden. Geen moeilijke sprongen of lijntjes gesprongen, maar het was wel een leuk terrein. Ik mocht steeds als eerste rijden (denk dat Michiel dat deed vanwege E-L), en dat was wel lekker. Ze loopt alleen iets fijner als ik iets langer los kan galopperen, maarja ;). Waterbak ging ook goed, eerste keer ff kijken maar daarna vol overgave erin :)

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:23

Welkom terug Biem :wave:

Mooi dat het goed ging Snoekiej!

Huh Vief, heb je een vriendje? Heb ik iets gemist? :o

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:52

Ik heb net heerlijk beide paardjes in de zon gereden! Wat een weertje :D!

Lotte: Jeetje was een aso gedrag :=. Sterkte voor je moeder.

Hilde: Lieve foto's :+:

Vief: Mooi dat het toeren op de motor leuk was :D!

Zal even douchen en eten en dan weer naar het werk :))

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:02

Hoooooi!! :wave:

@Vief: Wat leuk, zo lekker toeren :D !! Zo ben ik ook vorige zomer bij mijn overbuurman achterop de Vespa gesprongen om eens even lekker een middag te gaan toeren, was echt heel erg leuk :j ..
Maaarre.. ik geloof dat ik ook wat gemist heb? ;) Vriendje?

@Snoekiej: Fijn dat de training goed ging, wel lekker zo'n training :j . Heb ook alweer zin in de volgende crosstraining!! *\o/*

Wat een goddelijk weer _/-\o_ , jammer dat ik binnen zit....

Morgen is mijn oudste broertje jarig (18 jaar 8-) ) en gaat mijn jongste broertje op kamp (groep 8-ers -:) ).
Ze hebben natuurlijk ook bonte avond, en het thema was 'gala', dus ik kwam vanmiddag thuis, had hij een witte blouse aan met een vlinderdas en een giletje erover.. Kwam mijn vader aanzetten met zijn oude trouwjas... Schattiig!! Kleine broertjes worden groot ^) !
Dus dat hebben we ...uiteraard :o ...even leuk op de kiek gezet!! *-:) SMILE!! :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:17

Hihi, ja 't werd onderhand toch echt eens tijd om hem vriendje te gaan noemen :D
Had het hier inderdaad nog niet verteld ;)

Mijn broertje wordt ook 18 :D alleen hij is donderdag jarig ;)
Ik ga maar eens troepjes doen.. Nog niet heel veel nuttigs gedaan vandaag.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:00

Leuk vief!

Wij hebben nu zo'n leuk paard staan. Een half broertje van Trakkie. Lijken best veel op type op elkaar, alleen is dit een (vrijwel nog nog zwarte) schimmel van 1,70m. Echt een gaaf beest.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:34

PB: heb je al foto's??
Snoekiej: fijn dat je lekker hebt gereden! Wel goed om als eerste weg te rijden. Misschien dat op deze manier het probleem minder gaat worden.

Ik ben ook net thuis. Ik heb crosstraining gehad bij Beukers. Was erg gaaf en heerlijk om weer te crossen. Het was onze eerste training van het jaar en Merel was zooooo enthousiast. Ik had me handen vol aan haar, want ze ging echt mega gretig overal op af. Misschien een tikkie té enthousiast.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:14

Leuk Claire!
Vervelend Marloes! Gelukkig gaat het alweer iets beter.
Gefeliciteerd met de goede punten, Mistid en Rowo!
Leuk veulentje, Hilde!
Vorstin deed het inderdaad goed, Snoekiej!
Wat een narigheid met je moeden, Lotte! Wat een hufter, die motorrijden! :( .
Gefeliciteerd met je broertje

Ik was ook op crosstraining in Lelystad.
Olivier ging erg lekker maar hij was wel weer overenthousiast. We hebben flink rond gehuppeld af en toe :D

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:10

Ik ben ook weer thuis, maar wel met 1 hand in het gips :(
Ben vanmiddag op concours van Nika gevallen, daarna nog Jipje gesprongen, Nika 2e parcour gesprongen en naar huis gereden. Kwam thuis en liet mijn hand aan mijn moeder zien, ze vond het beter om er een foto van te maken. Dus naar Zwolle, blijkt mijn middenhandbeentje gebroken, zit nu dus in het gips |( Maar zelfs met die gebroken hand was ik nog 3e in het springen en 5e in de dressuur :P
Ik heb wel bijgelezen, maar typen gaat wat lastig :o

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 21:15

Tsjonge Benthe, wat een bikkel ben jij dat je nog gewoon doorgereden bent!! Sterkte met je gipshand :(:)
Was leuk he Heleen :D Olivier ging ook goed zo te zien!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:16

:wave:
Net is de DA nog geweest. Alles wijst toch wel op een spierenkwestie (icm teveel eiwit). Hij was heel gevoelig in de bovenlijn wat wijst op een tying up. Ze heeft 2 oppeppers voor de spieren gespoten waar die binnen een dag echt van moet opknappen. En dan tijdelijk een supplement bij voeren met vit. E.. Ook omdat hij nou wat meer in training komt en echt de leeftijd heeft waarop hij zich meer gaat ontwikkelen. En ook dat klopt want vorig jaar kreeg ik er geen spier aan en nu begint ie behoorlijk rond te worden. Alles leek wel heel logisch te verklaren, nu hopen dat het werkt..
Ook Fari net nog gereden, die liep erg lekker. Zelfs een compliment gekregen van de DA

Benthe; Das het betere werk met gebroken 'hand' prijzen binnen halen. Maar verder echt balen zeg, nu mag je zeker ook een paar weken niet rijden? :(:)
Snoekiej, Heleen en MC; wat fijn dat jullie crosslessen zo fijn gingen..

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:33

:(:) Bente, bikkel. :=
Hopen dat ie snel opknapt malloesje. :)

Heb fijne crossverslagen gelezen :D

Had vanavond wedstrijd met Uk, weer de eerste buitenwedstrijd. Ze was nogal gespannen in stap, dus dat was zonde.
Moest ook iets sneller de baan in als verwacht, en met losrijden liep ze niet echt super..

1e proef 169, erg laag. :=
2e proef ging wat minder, ze sprong over in de contra, 172. Was daar nog 6e, 5 prijzen.

Daarna nog even door de waterbak gegaan daar. :D Was in Exloo, was eerder ook crossterrein.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:34

Hilde wat jammer zeg van de punten, snel vergeten en op naar de volgende keer.. :)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:39

Achja, na vorige week ook niet een super voorbereiding gehad.. Dat zal het ook wel een beetje geweest zijn. Maar in de 2e proef had er maar 1 winst. :=

Op naar de volgende keer indd. :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:40

Hilde: Jammer van je wedstrijd. Maar wel tof om nog even van het crossterrein gebruik te maken :D
Biem: Welkom terug!!
JN: Oei, knap dat je toch nog bent door gereden. Gefeliciteerd met je prijzen!

Ik ga zo douchen en dan naar bed, heb bedacht dat ik morgen op de fiets naar het werk ga dus moet ik wel even goed uitgerust zijn :+ (Heb sinds juni niet meer gefietst en de Welkoop is ong. 10 km hier vandaan.....)

:wave:

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:41

Leuk Vief! Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd naar wat meer details ;)

Jammer Hilde, maar inderdaad dan ook wel erg laag gejureerd. Ik ben ook wel een paar keer door die waterhindernis geweest daar, zitten die eilanden er ook nog in?