Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
haha!
!
), mijn god zeg! Die had vandaag echt de waan dat ze arabisch bloed door zich heen had stromen ofzo! Normaal is ze heel koel in haar kop, maar vandaag dus echt niet
. Ik heb loop al de hele week met een ****rug, en vandaag ging het eindelijk weer redelijk dus had ik bedacht dat ik ging rijden, gewoon rustig aan, beetje rekening houden met m'n rug.
. Dat ging wonder boven wonder zowaar nog goed, maar toen kwam ze een beetje scheef uit, struikelde, had nog een rare move en toen zweefde ik ineens naast haar, dus ben ik toen maar bezig geweest met mezelf enigszins tactisch neer te ploffen. Ik heb m'n val gelukkig kunnen breken met m'n benen en nek (dus m'n rug is godzijdank niet weer verkl**t).
, ik weet dat ik niet talentvol ben wat rijden betreft, maar dit is gewoon erg!!!!!!! Nou zijn we uiteindelijk toch door de plas heen gegaan, maar ze was echt niet normaal bezig.

Mandy

Hyppolyte

AntheaV schreef:hahaha nou idd Rowo. Ik ben echt slecht in die grammatica. Ik gok altijd maar wat
hyppolyte
in dat soort dingen ben ik ook een ramp.
) 

Wat een pech!

viefdepief schreef:Stom is dat he Jitske..
Ik had ook altijd het idee dat ik het wel snapte maar als ik dan die vragen voor me had koos ik toch altijd de verkeerde