Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
g0otje schreef:haha voornamelijk jiska hoor mj!!Zij is echt een mannenverslindenvreetbeest!!Gevaarlijk projectiel die jis
Jiska schreef:heb snel even bijgelezen, maar het lijkt me wel verstandig dat mijn paarden ook condisie krijgen... ik zal dat bad eens proberen.
Nickeltje schreef:Woehoe!!! krijg net een uitnodiging om een dag mee te mogen kijken met een orgaandonatie dag voor chirurgen. Voor hun is het een opleidingsdag en ik mag mee... Heel interessant. Normaal mogen sudenten dit niet... Ik als snijzaal assistent voor een keertje wel! Ben erg blij!!!!
Nickeltje schreef:Krijg net een uitnodiging voor dat Vive la Vie eventing feest....
gaan er van jullie mensen heen?
gomir schreef:Nickeltje schreef:Woehoe!!! krijg net een uitnodiging om een dag mee te mogen kijken met een orgaandonatie dag voor chirurgen. Voor hun is het een opleidingsdag en ik mag mee... Heel interessant. Normaal mogen sudenten dit niet... Ik als snijzaal assistent voor een keertje wel! Ben erg blij!!!!
Wow gaaf zeg! Mag je geen introducé meenemen![]()
Ik ga maandag lekker naar een symposium over onderzoek doen in de verpleeghuisgeneeskundeGeheel vrijwillig, wil misschien die kant op en heb het plan om ooit te promoveren dus steek er vast wel wat van op
Nickeltje schreef:Was ook niet serieus hoorNee... er werd direct al gezegd dat dit nogal exclusief is en ik echt niemand mee mag nemen... helaas...
Citaat:Verpleeghuisgeneeskunde is wel een mooie richting! Er is erg veel vraag naar artsen in die richting las ik in een of ander blad. Maar weinig mensen willlen die kant op...
Ik ook niet vrees ik. Te weinig geduld daar voor en dan krijgen de patienten denk ik niet de behandeling en respect waar ze recht op hebben.