Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Biertabje schreef:kan ik me wat bij voorstellen. ja ik kan wel leuk de auto meenemen, maar dan staat ie in NH een week, denk niet dat mijn ouders daar zo blij mee zijn
MissM schreef:maar op het moment baal ik er een beetje van dat het bv met dressuur gewoon "net niet" lukt. Het goeie gevoel is er niet. Maar ja, zoals mijn juf gisteren weer fijntjes wist op te merken: "Frank ik heb het al vaker gezegd, maar je rijdt op ieder paard beter dan op je eigen paard..."
Alleen ik zeg het meestal zelf, maar ik weet precies wat je bedoelt!

maar dat het mijn probleem is dat was allang al duidelijk
viefdepief schreef:Vind het echt niet leuk, heb hier wel m'n springles van Marco Brinkman voor omgeruild!

(maar ik lees dat je dat toch al niet van plan bent
)
gomir schreef:viefdepief schreef:Vind het echt niet leuk, heb hier wel m'n springles van Marco Brinkman voor omgeruild!
Balen van al dat geruil zeg...
Heb je altijd les van Marco?
Die heeft Otje gereden voor ik hem kreeg
Simmie schreef:Heb daarstraks hele mooie nieuwe peesbeschermers van Eskadron gekocht. Nieuwste model Allround. Heb nergens op Internet een afbeelding kunnen vinden, maar ze zijn echt gaaf. Sluiten mooi om de hele kogel, 3 flinke klittenbanden en sluit ook nog eens mooi om het hele pijpbeen. Kostte wel wat, maar het zijn (denk en hoop ik) wel goede beschermers

)
(als je nog wel berichtjes leest)
En die dressuurles had de club ook geregeld of is dat weer van iets anders?

Zo groot is texel toch niet

viefdepief schreef:anja15 schreef:De nieuwe site van het nederlands handbal team is ook weer online..Ik zag er weer wat oude team/train genootjes van terug van twente..Is wel heel leuk om te zien dat hun het wel zo ver geschopt hebben..maar dan is het wel heel jammer dat je er zelf niet zit..maja had toch niet gelukt met mn nek..Toch blijft t jammer
Heb je op hoog niveau gespeeld?