Het is alleen niet allemaal tot mijn vermoeide hoofd doorgedrongen
Wij zijn zaterdag vertrokken en kwamen rond 14.00 in Gorssel aan.
Mijn paard vond het niet zo gezellig op de box, dus die heeft eerst een kwartier staan steigeren
Ze is van de stress denk ik 80 - 100kg kwijtgeraakt, ik was net blij dat ik haar wat dikker kreeg.
Zaterdag parcours gelopen en ook ik vond de zandloper best spannend voor een paard dat nog niet zo heel handig is op smalle hindernissen.
Springparcours ook verkend, helaas was er zondag het eea verandert ivm afzet.
Dressuur ging redelijk in vergelijking met het losrijden
Het opstijgen voor het springparcours was een drama, ik had 1 voet in de beugel en toen scheurde ze het parkeerterrein over
2de keer galoppeerde ze pas weg toen ik zat.Springen ging ook niet zo fijn, ik had 2 balken op 3 en 4. Daarna een k*t op 5, mijn schuld maar ze redde zich wel. Daarna liet ze zich wel beter rijden.
De cross maakte alles goed, ze sprong alles. Ik kreeg der alleen niet zo heel lekker terug. Doordat ze in het water draafde kon ik der in een arbeidsgalop houden voor de zandloper. Ze kwam groot over de eerste waardoor ze de tweede behoorlijk aanraakte.
Voor de rietsprong nog even gedag gezegd tegen Missjumpy
en daarna foutloos door de finish.Lielle, goed gereden en succes met je M debuut.
Simmie balen van Killea, maar super van Djinny.
Chantal gefeliciteerd met je winstpunt.
De dames die met de pony's zijn weggeweest gefeliciteerd met de winstpunten.
Scum, mijn pony is afgekeurd door de verzekering. Hij blijft bij mij, alleen wordt er dan een bedrag ingehouden op het uit te betalen bedrag.
Het is voor mij dus van belang dat ie zo laag mogelijk getaxeerd wordt, zodat ik zo veel mogelijk geld krijg
Gomir wie had je als tandarts en wie was er nu geweest?

Heb eens zonder laarzen in Venhuizen gestaan
). Eerste proef eindigde mijn zusje al bijna op de juryauto met groeten en mocht ze opnieuw binnenkomen, tweede proefje ging wat beter.