Lielle: Fijn dat je thuis kan werken!
muts_marijke schreef:Ik vind zadelmak maken niet leuk, dat doet altijd auw maar als er een stuur en rem op zit vind ik het wel heel leuk om ze de rest zelf te leren.Vond het met de Ronaldo het vervelendste dat die als hij bang was zn kop helemaal achterover sloeg (zo'n wc-eend idee) en dan maar hard ging rennen. Dan kun je echt helemaal niets.
Dit deed Bam ook toen we hem net hadden, hoe hij het voor elkaar kreeg weet ik niet maar hij lag nog net niet met zijn kop bij me opschoot, dit deed hij als er een ander paard hem uit tegenovergestelede richting wilde passeren, dat vond ie maar doodeng
. (Ben nog steeds benieuwd in hoeverre hij nou eigenlijk zadelmak was, hij is gewoon heel braaf van nature, zal nooit bokken of omhoog komen maar er zat eigenlijk nog totaal geen rem of stuur op). Dat vond ik nou juist wel een van de leuke dingen om zo'n, jong paard te leren dat dat soort dingen niet eng zijn. Jeetje wat voel ik me nu oud
, zolang lijkt het geleden dat Bam als een kip zonder kop door de bak heen rende.