Dorien heeft inderdaad een huis, maar als ik hyves mag geloven zit ze gewoon nog lekker aan de andere kant van de wereld en hebben haar ouders dit geregeld

Noor: Leuk dat KJ nog steeds zo lief is! Ik heb voor mijn verjaardag al een heel schattig klein halstertje gekregen

Kim: Wat leuk dat je ook nog met Bobo gaat crossen

Mootje: Ik ben ook wel benieuwd wat je nu weer beleefd hebt op je werk!
Laura:
de stommerd!Woll had een beetje een opgelopen achterbeen.. Werd wel wat dunner na het stappen maar hoop niet dat het een reactie op een wondje is ofzo. Verder beweegt ze toch amper dus het komt niet door gek doen
Verder heeft ze sinds een paar dagen opeens een plaat onder haar buik hangen, zwangerschapskwaal als ik google mag geloven
Ben de dagen alweer aan het aftellen. De 16e gaan ze weer de wei op en helemaal leuk: ze komt met de andere drachtige merrie, de 3 veulens van vorig jaar en de moeder van 1 van die veulens in een groep. Lijkt me zo leuk voor mini-wolles. Heeft hij/zij gelijk allemaal vriendinnetjes
alweer bijna overal keurig op gereageerd, en zal nu maar eens een tijdje wat aandacht aan haar besteden. Ze hangt nu lekker op de bank met een rode lamp op haar rug en anders gaat ze morgen naar de HA, en een paar dagen ziek.
Ik kreeg toen enkel digitale bestanden en zij heeft een foto in haar portfolio staan. Ze had Vies beschilderd als indianenpaard.
tja, dat wist ik al! Hopelijk gaat dus verandering in komen, ik ben benieuwd!
ass-hols!!!