[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 17:53

Middag :wave:

Mandy: Wow lekker zeg. Goed gedaan +:)+
Jetske: Goed gedaan, gefeliciteerd. Ga je al L2 starten of nog even niet :)?
Sim: Jij ook gefeliciteerd met je winstpunten!! Springen of dressuur? :)
Shanouk: Vervelend he :(:) Woll haar buitenritavontuur halverwege ook maar afgekapt. Ze was heel erg druk. Komt er op het zandpad een enorme tractor met injecteerder erachter op ons af, doet ze helemaal niks. Staat ze op 3 meter afstand op der dooie gemakje het ding te observeren. Poosje later lag ze in spagaat op een weggetje omdat ze niet meer verder wildeKrassen op een been, dus maar even naar huis waar mams er maar gelijk wat betadine op heeft gedaan en toen maar weer terug gegaan. Uit met de pret. Morgen maar even met de trailer ergens heen waar geen straatjes zijn > Bussloo. Mag ze zich daar even uitleven. 't Is echt een heel erg leuk en lief paard, maar soms wilde ik dat ze wat dapperder was en niet zo eigenwijs.. Maar dat zal ook wel niet echt bij me passen. Enige pony die nergens van onder de indruk was en alles braaf deed mocht na een jaar weer weg omdat ik er niks meer aan vond :o Daarna er maar even afgegaan en een stuk bewandeld en niks aan de hand. Liefst was ze geloof ik een shetlander geweest. Dat kneuterige bevalt der stiekem wel erg goed.

Hilde: Vind het windje juist wel lekker :D
Kim: Oeeew jij hebt lang geslapen :D Was vast even nodig :)!
Florence: Ken het niet, maar het is vast leuk! Veel plezier :D

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 18:55

Merel_Claire

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 19:17

Wauw wat een plaatje zeg! Die laatste foto is echt super schattig!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 19:19

Halloooooooo :wave:

Druk druk druk hier, ben alweer even aan het werk. Wootje heeft lekker op het land gelopen, jammer dat ze weer naar binnen moet met dit lekkere weer. Morgen weer een dag :) .

@Shanouk: Wat een draak zeg!! ~~}>
@Vief: Oei, in de spagaat op het harde!! :=
@Rowo en Simmie: Gefeliciteerd!! :D
@Hilde: Wat een droppie van een veulen :+: .

Wolin is heel dapper, ze is heel zelfstandig en eigengereid. Wolin staat als eerste te drinken uit de sloot, nou één schaap over de dam en dan volgen er uiteraard meerdere }:0 .. Dus ze stonden allemaal in rij te kijken hoe Wo dat deed en stonden te wachten tot Wo klaar was. Was mooi om te zien :) .
Op buitenrit is Wo degene die voorop moet en ook alleen is Wo ontzettend fijn te rijden :j , dapper en graag willen lopen. Op de heenweg net zo hard als op de terugweg :) . Wolin is best een einselgänger wat dat betreft, die hangt zich niet echt op aan andere paarden.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:10

@ Hilde: wat een schatje!!
@ rowo: proficiat ! 3x winnen op 1 dag ö

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:17

Helaas heeft het te vroeg geboren veulen van bokt het niet gered ;(
Het was ook eigenlijk onmogelijk. Toch zonde, het was een mooi diertje.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:19

Ik las het net. ;(
Erg sneu, maar indd ook erg onmogelijk.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:37

Gefeliciteerd met jullie winstpunten en prijzen...

vandaag weer L gesprongen na heel vaak uitgebelt te zijn geweest in de dubbels.. had ik 1 balk op hindernis 4 ik wilde iets te veel terug en nam de hele balk wel 5 meter verder mee.. maar verder super.. gaat weer de goede kant uit.. nu morgen nog L2 dressuren...

ben trouwens vandaag op concours helemaal verbrand..

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:43

Rowo: jeetje aso! super he gefeliciteerd! :D
Jetske: gefeliciteerd
simmie: gefeliciteerd :D
Hilde: wat een leukerd zeg!
xxistmexx: mooi dat je tevreden was.

Vandaag gewerkt, was niet erg druk. Vanavond de stal even gedaan, Armani lekker verwend.
Morgen hebben we een onderlinge, doe zelf niet mee ivm de organistie waar ik in zit. Hoop morgen nog even op een buitenritje :D.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:26

Goedenavond!
Bij ons waaide het ook behoorlijk, heb nog wel een tijdje in de zon gezeten maar op een gegeven moment waaide het zo hard dat het echt te koud werd. Dat was wel jammer.

Rowo: Gefeliciteerd met je 1e prijzen :D
Florence: Ik ken het niet, maar heel veel plezier!
Jetske en Simmie: Gefeliciteerd met de winstpunten!
Hilde: Wat een leukerd *D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:29

Arm veulen, was ook wel te mooi om waar te zijn :(:)

Mijn moeder is aangereden door een motor toen ze op de fiets zat, zo vol tegen haar arm, is ze met haar hoofd op de grond geklapt, tand uit haar mond, zware hersenschudding, zadel afgebroken.. -:(- -:(- -:(- EN DIE MOTORRIJDER IS GEWOON DOORGEREDEN!!! -:(- -:(- -:(- _-:( _-:( _-:( Die rotzak is gewoon doorgescheurd! Ik kan daar zo woest om worden!!!
We gaan aangifte doen, gelukkig weet ze nog hoe hij eruit ziet en hebben we getuigen.. GRRRRRRRRR.... _-:( -:(-

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:30

Lotte: meen je niet! wat Aso zeg!!!!!
Beterschap voor je moeder! snap niet dat mensen dat zo doen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:33

Ik ben echt zó ontzettend kwaaaad!! Ik vind het echt onvoorstelbaar!!

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:35

Nou inderdaad zeg. Wat heb je toch een rare mensen!
Veel beterschap voor je moeder.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:35

Jemig Lotte, wat een gek is dat zeg!!!! Vind het echt super asociaal om dan door te rijden! Gelukkig dat er getuigen bij waren!
Heel veel beterschap voor je moeder :(:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:37

Jemig WolinLotte! Schandalig gedrag.
Hoe is het inmiddels met je moeder?

Vief; het was dressuur.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:42

Jez'us Lotte! Dat is echt a-sociaal gedrag. Onvoorstelbaar toch :n . Malloten ook!

Ik mag me hier wel doodschamen met mijn dressuur, wat een aso punten hier weer :)) !

We waren eerste met achttal. Je moest (als het officieel was geweest) 156 voor een wp hebben, we hadden 180 :D .

Morgen ga ik voor het eerst met Meno dressuur op wedstrijd.
En volgende week rijd ik mijn eerste lessen met Ultra, dat kan inmiddels wel. Maandag dressuur privé, donderdag springen van de vereniging

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:44

Jemig Lotte, dat is wel heel erg.

Zag foto's van een heel schattig Oscar veulentje. Heb ook vandaag foto's gemaakt van het Oscar veulentje bij ons.

Mandy: Dat was een succesvol dagje. Allemaal met Zoë?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 22:18

Mijn moeder heeft hele erge hoofdpijn, moest a twee uur gewekt worden en moet vandeweek bij de tandarts een 'tijdelijke' tand laten plaatsen... het is ook nog eens een voortand.. (we maken wel grappen als 'Je lijkt wel Piet Piraat' := om het te relativeren, maar we zijn zo ontzettend boos). Ze is nog heel erg beurs en geschaafd.. Het erge is.. die motorrijder keek nog gewoon om!!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 22:37

Tjeminee, ROWO " wat een punten !!! :=
zag ff snel een heel lief veulenkoppie voorbij komen.. :P

Niet veel gelezen afgelopen week, erg druk, ben idd SIMMIE tegengekomen vandaag, gefeliciteerd met je punten. Ik had 179 (en 173 tweede proef, daar was de pijp een beetje leeg)...ggrrr...echt balen....ze begon met het eindcommentaar al dat ze niet zo gek was van Friezen ???? Tja wel eerlijk, maar goed, kreeg wel veel lof dat ik hem zo mooi bergop had lopen en van achter uit, mooi titmiosch en met veel takt, maar dat de galop nog wel meer aan elkaar moet, dat klopt ook wel, maar ik vond zelf 179 erg mager gejureerd, maar goed.....daar ga ik wel vaker tegen aan lopen heb ik al gemerkt.

Met Bul gaat het lekker, die staat nu naast de andere paarden( weidegang) in de paddock. Dan blijft hij ook lekker buiten. Het inrijden is van de week iets minder succesvol gelopen. Ik heb geen gedegen mensen in mijn omgeving om als lijn man te dienen, dus ik dacht , ik doe het wel alleen... :o ahem daar kwam ik al snel van terug. De eerste 5 minuten erop zitten niks aan de hand, beetje opzij en stapje naar voren, totdat hij ineens het haze pad koos door de longeerkraal. Ik erop als rally coureur, het ging zo gevaarlijk hard en het zadel ging opzij dat ik er af gesprongen ben maar evengoed kwam de klap op de grond hard aan.... ;(

De dag erna, dinsdag, ben ik er weer meteen opgegaan, maar nu wilde een vriendin wel proberen te helpen. Zij bediende de lijn en ik had haar gewezen tot waar hij lengte mocht hebben. Afijn, een stap voorwaarts en Bul ging de lucht in. Ik zag haar verschrikte kop en ook dat ze hem niet hield, haar vader kwam snel de bak in gerend en pakte de lijn ook. Uiteindelijk stond Bul stil, maar konden zij hem niet meer voorwaarts krijgen. Buk snapte mij niet en keek alleen maar om waar ik was. Ik stap af en hij loopt gelijk met mij mee... ;)

Dat word nog een punt, hij vertrouwt alles wat ik doe, maar als ik erop zit is hij me kwijt en snapt hij het niet meer en vlucht. Een lijnman is toch wel heel belangrijk met een jong paard, maar daar rent Bul voor weg met mij nu erop, dus nogmaals los alleen erop doe ik niet meer, voordat het wel fout gaat, maar als niemand capabel blijkt om mij te helpen, zal ik hem toch weg moeten brengen om zadelmak te maken. Wellicht dat hij dan ook gelijk even van mij alleen loskomt.

Maar ik wacht het nog even af, er is nog 1 jongen met wie ik het wel durf te proberen.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:46

Wat een eikel zeg :\
:(:) voor je moeder.

Heb morgenavond wedstrijd met Uk. :)
Net terug van verjaardag, nu lekker mijn bed in, ben moe.

:wave:

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 06:47

Mogguh!

Haal ik Zappa uit de stal om te vlechten... Kreupel... |( Hij was echt bijzonder stijf en loopt super gevoelig.. |( Straks de DA maar eens bellen.
Laatst bijgewerkt door malloesje op 19-04-09 06:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 06:52

Goeiemorgen!

@ Jetske, ik reed bijna nooit alleen buiten, omdat ze dan zo spooky doet. Maar daar wil ik echt doorheen, ik ga graag naar buiten en wil niet van iemand anders afhankelijk zijn.
@ Tientjeh, dat is inderdaad zo. Jury's die omhoog en omlaag punten zijn veel fijner dan 6-jesjury's. Als je dan een 3 hebt, haal je het amper meer op :n
@ Vief, wat een verhaal dan ook met Wol! Maar inderdaad, hele brave paarden vind ik ook niet leuk.

Supergefeliciteerd Mandy! Hoeveel winstpunten zijn dat wel niet 223? :oo
Gefeliciteerd met je winstpunten Simmie :D!
Wat een leuke foto's Hilde :D
Jemig Lotte, dat is schrikken met je moeder! Echt asociaal!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:12

He gat Malloesje, dat is een tegenvaller! Hopelijk valt het mee.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:59

He wat vervelend malloesje :(:)
Hoop dat het meevalt.