Mandy: Wow lekker zeg. Goed gedaan
Jetske: Goed gedaan, gefeliciteerd. Ga je al L2 starten of nog even niet
?Sim: Jij ook gefeliciteerd met je winstpunten!! Springen of dressuur?

Shanouk: Vervelend he
Woll haar buitenritavontuur halverwege ook maar afgekapt. Ze was heel erg druk. Komt er op het zandpad een enorme tractor met injecteerder erachter op ons af, doet ze helemaal niks. Staat ze op 3 meter afstand op der dooie gemakje het ding te observeren. Poosje later lag ze in spagaat op een weggetje omdat ze niet meer verder wildeKrassen op een been, dus maar even naar huis waar mams er maar gelijk wat betadine op heeft gedaan en toen maar weer terug gegaan. Uit met de pret. Morgen maar even met de trailer ergens heen waar geen straatjes zijn > Bussloo. Mag ze zich daar even uitleven. 't Is echt een heel erg leuk en lief paard, maar soms wilde ik dat ze wat dapperder was en niet zo eigenwijs.. Maar dat zal ook wel niet echt bij me passen. Enige pony die nergens van onder de indruk was en alles braaf deed mocht na een jaar weer weg omdat ik er niks meer aan vond
Daarna er maar even afgegaan en een stuk bewandeld en niks aan de hand. Liefst was ze geloof ik een shetlander geweest. Dat kneuterige bevalt der stiekem wel erg goed.Hilde: Vind het windje juist wel lekker

Kim: Oeeew jij hebt lang geslapen
Was vast even nodig
!Florence: Ken het niet, maar het is vast leuk! Veel plezier

kan me voorstellen dat je maar weer terug bent gegaan.

.. Dus ze stonden allemaal in rij te kijken hoe Wo dat deed en stonden te wachten tot Wo klaar was. Was mooi om te zien
, dapper en graag willen lopen. Op de heenweg net zo hard als op de terugweg
. Malloten ook!
!
Hij was echt bijzonder stijf en loopt super gevoelig..