Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rowo schreef:Wij zijn er geweest met Texel weekend, het gwone concours dus. De paarden hadden we gestald bij de Pinto Ranch, is ongeveer 1,5 km vanaf de manege.
Was wel een leuke stal, wel kleine stalletjes. Voordeel was dat we de paarden soms buiten konden zetten. T strans is 20 minuutjes vanaf daar. Moet je ff googlen op Pinto Ranch.

. Het SGW weekend deden we dan wel een weekend
. En dan vrijdags de zee in. Echt super leuk
.
.
. En daarna weer naar huis. Ik heb vanmiddag wat slaap ingehaald want ik was erg moe
. Vanavond even een paar uurtjes werken.

Vanavond ga ik even weer op Voodoo zitten. 

).. en dan bootje half 6 terug(en dan is het rond kwart over 6 dat ik thuis ben).. Ook een lekker lang dagje dus, heb al wel geregeld dat ik zondagavond naar me zus in alkmaar ga, dan blijf ik daar gewoon slapen en kan ik een uur langer blijven liggen
Eigenaar van de winkel heeft ze zelf en ik heb dus precies dezelfde maat, zegt ie: neem ze maar even mee, kan je ze even uitproberen. Ze zaten echt heerlijk, ze zijn ook gevoerd dus lekker warm in de winter. Volgens hem zijn ze in de zomer ook niet warmer dan andere laarzen dus maar voor de gevoerde versie gegaan. En het fijne is dat ze waterdicht zijn dus ideaal voor het crossen!
Moet ook nodig sparen voor nieuwe, haha.. Wil ook nog een nieuwe jas voor van de winter

Van deze pas ik gelukkig 41,5 goed dus dat scheelt weer een halve schoenmaat