Ben er ook heel blij mee, vind het ook wel fijn dat ik straks wat reserve heb met de eindexamens. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben er ook heel blij mee, vind het ook wel fijn dat ik straks wat reserve heb met de eindexamens.
) 3 groepen van 4 op de valouwe bij Wendela.jenga_8 schreef:Ik heb goed commentaar gehad en wendela zei dat die M er bij ons best in zit. Ik moet alleen nog wel oefenen op het "spannen van de boog" voor de hindernis. Hoofd omhoog, hand en vooral been eraan houden, dan springt ie veel beter! foto's van de training staan op:
http://www.karenfotografie.nl/crosstraining.html
Heb al aantal keren bij haar les gehad. En dat is ook altijd mijn punt waar ik aan moet werken. Krijg altijd zo van, Wind hem op zoals een veertje, en op moment van afzetten af laten gaan
zoals altijd. paardje heeft in ieder geval de oren er weer lekker op zoals ze altijd doet, ik tel de dagen naar Chaam echt af......ooohhhhh....ik heb weer zo'n zin. Ik ga zaterdag denk ik even naar Alice, gewoon voor mezelf op het terrein rijden met een vriendin en een kleine van een kennis van mij erbij even helpen, die wil ook een keer wat cross hindernissjes rijden. 

echt gaaf krijg ook echt zin om te gaan crossen
Voor het eerst in ze leven.CoriienRN schreef:super foto'secht gaaf krijg ook echt zin om te gaan crossen
![]()
Heb lekker paar lijntjes gereden.. op 2 galops sprongen en het ging topie.. ze wachte netjes op me dus dat komt goed![]()
B debuut even op geven
Jeej Wanneer moet je
? 

Zo nog ff calyp doen.