Ik heb net springles gehad en heel fijn gereden. Had moorkoppen mee dus daarna even lekker gebak gegeten. Nu nog even studeren en dan sushi bunkeren vanavond. Net nog even paar niet zo lieve smsjes gestuurd naar Rim die vroeg of ik een beetje genoot van mijn verjaardag en het een gezellige dag was... Wat denk je zelf banketstaaf.
MargreetW
Geplaatst: 16-05-12 16:53
Goed zo Laura
muts_marijke
Geplaatst: 16-05-12 16:57
*zucht* ik heb nog steeds niks gehoord straks is het helemaal mis omdat het zo lang duurt... hij ligt al 2 uur in die uitslaapkamer!!! Om 18.30 is het spreekuur dus daar ga ik zowiezo heen. Mijn geduld wordt wel behoorlijk op de proef gesteld!
Leliaardje
Geplaatst: 16-05-12 17:01
Kan me voorstellen dat je loopt de zenuwen MM . Maar ik las net verhalen van mensen die langer dan 2 uur op de uitslaapkamer lagen, dus het kan nog goed normaal zijn! Hou je taai meid!!!!!!
muts_marijke
Geplaatst: 16-05-12 17:03
Dat zei die vrouw ook wel, sommige liggen er een half uur en andere 2uur.. maar omdat Geert met alles zo vlug was ging ik uit van dat half uur misschien wel omdat ik dat graag wilde
Nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig, dikke knuffel voor jullie. Ben zo blij voor jou en Geert.
muts_marijke
Geplaatst: 16-05-12 17:20
zit hier gewoon te janken. De uitslaapkamer duurde zolang omdat ze hem tijdens de operatie al een keer ''weg'' hadden gespoten. Het duurde ruim 3.5 uur namelijk. In de uitslaapkamer werd hij helemaal gek van de pijn dus hebben ze zijn zenuw platgespoten voor de komende 7 uur. En weer een roesje dat hij ging slapen. Nu is hij net op de kamer. De chirurgen waren heel tevreden over de operatie alleen konden ze met de hele kleine botstukjes niks. Maar dat was niet zo erg. Hij heeft nu druk verband en dat moet een week blijven zitten, daarna 6 weken niks erom heen en niet belasten en daarna mag hij revalideren. (zal hij dan toch met de bevalling iets kunnen??? )
Wat een fijn nieuws, Marijke! Mel, waar heb je die schoenen vandaan vind ze helemaal geweldig! Een *you go girl* voor Laura! Veel plezier met Corinus en Eef
Laura, laat je niet opn**ien door die looooooser!!!
caro29
Geplaatst: 16-05-12 18:26
Hey,
Was even een paar dagen in bijleesmodus. Heb wel alles steeds bijgelezen maar was niet echt in de stemming om te reageren. Vanaf eind van de maand heb ik lang vakantie en heb net een bezoekje gebracht aan de site van het UWV. Dan is het denk ik wel duidelijk waarom. Daarnaast heb ik allerlei ontstekingen in mijn lijf en mijn humeur wat beneden peil maar ik ben er weer Oh ja heb ook wordfeud op de laptop dus wie met een kneusje wil spelen senna2978 . Speel alleen als ik achter de laptop zit.
@ lau van harte gefeliciteerd! @ Mistid veel plezier met Challenge @ MM top dat de operatie goed is gegaan! @ Henny volgens mij sta jij niet bij mij op fb