Pfff, volgens mijn ouders heb ik nierbekkenontsteking. Ik weet niet wat ik heb, maar zeer doet het wel!
_lautje_
Geplaatst: 05-04-11 16:47
KLinkt niet zo heel lekker Corien... Noor: Auw!
Net een behoorlijk haatdragend emailtje van ex-vriendje gekregen. Er wordt mij nogal wat nagedragen, ik ben veel onderdanig/meegaand en geen eigen mening, maar ben alleen maar bezig met mijn eigen zin doordrijven (was toch onderdanig en had geen mening?). Kwam erop neer dat ik een inhalig kreng ben wat alleen maar profiteert.
Sussie85
Geplaatst: 05-04-11 16:49
Laura: dat is niet bepaald lief van je ex-vriendje... Noor: als je dat vermoed zou ik maar snel met wat urine naar de huisarts gaan. Met een test zijn ze daar zo achter.
Eef_Bam
Geplaatst: 05-04-11 16:51
Goedemiddag Lau: beterschap en wat een nare mail van je ex . Joki: Lastige merrie zo te lezen. Sussie: fijn dat je gesprek zo goed ging . Noor: dat komt bij mij in de familie ook wel eens voor, is echt vreselijk pijnlijk .
Vandaag de laatste tentamens, eerst wis. D en die ging wel aardig, vanmiddag mondeling nederlands. Het mondeling was echt een marteling, hele vergezochte vragen (waarvan de examinator zelf nog zei dat het wel erg vergezocht was ), had het idee dat ik overal wel een goed antwoord op had weten te brijen, ik had alle boeken gewoon gelezen en bergepen. Achteraf een afbrander van 10 minuten, werd weggestuurd met een 6 waarmee ik blij moest zijn. En zo werd iedereen volledig afgebrand, terwijl ons van te voren was wijsgemaakt dat het mondeling een leuke manier was om je cijfer mee op te halen : Voelde me echt beroerd na dat mondeling en kreeg ook een enorme koppijn, wat kunnen mensen toch naar doen .
texelse
Geplaatst: 05-04-11 16:53
oei Noor, dat is heel pijnlijk!! Uitkijken hoor, snel maatregelen nemen.
Lautje: wat een held dat hij dat via de mail durft te zeggen. Nu nog een keertje recht in je gezicht en dan is het een vent met ballen. Waarschijnlijk mist hij die! (figuurlijk dan natuurlijk )
bianca1980
Geplaatst: 05-04-11 16:56
LAU @ het is altijd gezellig zolang je samen bent geweest, maar als het uit is dan duigt er ineens nooit meer wat, beetje vreemd die kerels af en toe... MO @ pas maar op met exen.....niet dat je vriendje jaloers word. NOOR @ snel beterschap, want je crossen uitstellen kan niet he..
Goeiemiddag! Heb gisteren en vandaag weer overleefd. De verjaardag gister was ouderwets gezellig Vorstin had vandaag niet zo veel zin, dus die moesti k even overtuigen. Straks weer werken. Morgen skip ik misschien mijn werkgroep voor een buitenritje, het schijnt super weer te worden! En echt heel gaaf, ik mag zondag met Vorstin model staat voor de workshop voor fotografen van Hypofocus Heb mijn oefenparcours afgezegd, zo'n kans wil ik niet laten lopen! Heb ineens wel geluk met de foto's !
Fijn dat Voske zo lekker ging gister Sim! Superrr dat je springles hebt gevonden Annetje! Beau is echt onwijs opgeknapt Mirthe! Balen dat je toets niet goed ging Benthe Pff, wat klo.te van dat ongeluk en van je boze vriendje Mootje Ahh, ik zou ook bang zijn voor een wortelkanaalbehandeling Corien Super nieuws Evelien! Mooie veulentje is het TG Sterke met je rug Noor Beterschap Lau En je ex-vriendje is ook niet wijs Spannend Sussie!
Mootje
Geplaatst: 05-04-11 17:46
Noor, succes met richten Lau, wat een eikel zeg. Je mag blij wezen dat je nu van hem af bent!
Stalgenoot ligt in het LUMC gebroken ribben en iets met haar alvleesklier...
kimdepim
Geplaatst: 05-04-11 17:56
_Noor schreef:
Kim, zag dat Bobo ook zijn SGW-debuut gaan maken?? Leuk!
Dat klopt helemaal! Voor dat hij weg gaat toch maar ervaring op laten doen. Heel erg zin in met beide paarden. Ook voor mij de eerste cross weer aangezien ik Ettenleur en Chaam afgemeld had.
Corien: Dat hoop ik ook. Het is gewoon heel irritant.
Evie: Balen van je Nederlandse tentamen!
Laura: Jeetje je hebt het goed te pakken . Niet lief van je ex trouwens..
Ik zal even een hapje eten en dan Bobo even rijden.
Snoekiej
Geplaatst: 05-04-11 18:10
Mootje schreef:
Stalgenoot ligt in het LUMC gebroken ribben en iets met haar alvleesklier...
Jeetje wat heftig Was ze van het paard gevallen?
@ Kim, rijd ze!
gr_roos
Geplaatst: 05-04-11 18:25
Zo lees niet zulke fijne verhalen. Boze (ex)vriendjes en een behoorlijk ongeluk.
Lau wat een vriendelijke meneer. Die laat steeds maar weer duidelijk zien waarom hij in de categorie ex (en eigenlijk zelfs de categorie zo-snel-mogelijk-vergeten-ex) hoort
Ik denk dat het ook al genoeg zegt dat ik er letterlijk nog geen traan om heb gelaten dat het uit is Het is alleen jammer dat hij zich nu zo gedraagt, want je hebt toch 2,5 jaar lief en leed gedeeld en wat een hoop mooie herinneringen zou kunnen zijn aan bijv. 6 weken Afrika met elkaar wordt nu wel beetje stuk gemaakt.
Mootje: KLinkt niet echt lekker van dat meisje. Super van je gesprek Sussie!! Kim: Spannend dat Bobo zijn debuut gaat maken. Mirthe: Succes straks met Beau. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat vanavond.
Volgens mij heeft die het super naar haar zin en een nieuw huis!
Sannnn
Geplaatst: 05-04-11 19:20
Jeetje Mo dat is schrikken van dat meisje. Pfft, wees blij dat het uit is dan Lau. Die is je niet waard, maar dat je er niet om getreurd hebt zegt al genoeg. Leuk Kim dat Bobo zijn debuut gaat maken! Succes vanavond Mirthe! Dat is niet fijn van je gevoel EB. Gaaf Snoek, is dat die in Lunteren? Is Billy niet nog in Australië?
Hier de paarden al gedaan, zo maar eens verder met de studie. Heb sinds kort een iphone en ben er sinds vandaag achter dat je gratis van alles kan downloaden. Zo heb ik nu ook de gadget voor Badminton gedownload, wordt ik van alles op de hoogte gehouden.
Lau: wat een idioot zeg! Noor: auwtsj hopelijk valt het mee! Eef: wat een rare manier van doen zeg! Sann: hahaha leuk hea een smartphone Kim: wat leuk van bobo zeg (zal proberen foto te maken hoor, ben hindernis jury dan )
Billy is inderdaad voor een maand naar nieuw zeeland. Kim, wat leuk van bobo! Lau, de mooie herinneringen gaan hierdoor inderdaad ook verloren! Zo, ik ben doodop. Nu op stal paard in de stapmolen en stelletje doen. Morgen weer vroeg dag! Wat mijn leidinggevende nu weer heeft gedaan
Lau, kan me voorstellen dat je daar ziek van bent (psychisch dan). Zulke reacties doen je alle het voorgaande dat wel leuk was, ook in twijfel trekken.
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-11 19:57
Je hebt gewoon te maken met een ernstig gekrenkt mannenego, Lau! Triest hoor van zo'n jongen... Wat heeft je leidinggevende gedaan, Mootje?? Al wat van je solli gehoord? Leuk, Kim