Sussie: sterkte met poetsen. Je hebt in ieder geval een leuk vooruitzicht voor daarna! Rowo: ik moet nog 1,5 jaar, dus ben voorlopig nog niet klaar, maar het einde begint in zicht te komen!
kimdepim
Geplaatst: 11-01-11 16:30
Wij hebben een Mercedes ML. Ideaal voor de trailer . Daarnaast heeft mams een auto van d'r werk en dat is een Opel Corsa. Prima ding, alleen foei lelijk (moeders werk bij randstad dus dat ding is knal geel met blauwe opdruk ). Moet als het weer straks wat beter word ook maar eens thuis met de trailer gaan rijden, en dan ook les gaan nemen. Lijkt me wel makkelijk als ik 's avonds ook zonder paps ergens kan gaan trainen. Kan hij ook een keer een avondje vrij zijn.
Presentatie op school ging goed . Dus nu weer 2 daagjes vrij .
_Noor
Geplaatst: 11-01-11 16:41
Mooi dat je presentatie goed ging, Kim!
Mootje
Geplaatst: 11-01-11 16:46
_Noor schreef:
Je haalt de woorden uit mijn mond Kim, Luxe hoor, twee dagen vrij!
zooo, weer thuis van college, wel ff gezellig bijgekletst met docenten en mede-studenten, over de voortgang van afstuderen, wel enkele handige tips gekregen nog en nu individueel verder.
ben die regen wel weer helemaal zat trouwens.!!
wel even bijgelezen over een zieke tim lips... achosjie... over auto's en trailers... (blijf trots op mijn golfje!!) noor die moe is.... net als mootje...
Ik ben klaar, ga nu snel paard longeren (gelukkig is ook al even los geweest vanochtend) en dan snel naar de stad. Ga naar het nieuwe De la Mar theater, naar Nachtzusters.
EvelienH
Geplaatst: 11-01-11 18:36
Kim, fijn dat je presentatie goed ging. TG: veel plezier!
Lau: ik heb het bit besteld, als het goed is heb ik het donderdag in huis. Dan kan ik het bit donderdagavond gelijk testen.
Net lekker gewinkeld met een vriendin, een leuk jurkje gekocht en verliefd geworden op de paar geweldige laarsjes. Als het goed is zijn ze donderdag binnen in mijn maat.
Ik heb vanmiddag nog winterhandschoenen gekocht van Roeckl, oude waren versleten en ook al 2 jaar oud. Ook nog mijn dobert weggebraht en krijg op kosten van dobert een nieuw bakstuk, die was eergisteren spontaan gebroken toen ik op Chall zat. Nieuw hoofdstel van paar maanden oud.
Pfff heb zowel gisteren als vandaag maar even heel serieus gestudeerd en mijn boek opengeslagen en alles gelezen (en niet selectief zodat ik alleen vlug de werkgroep antwoorden heb). Scheelt toch wel, normaal doe ik een uur over het voorbeiden van de werkgroep vragen en nu was het 10min, maar ja wel 6 uur gelezen. Wel heel ernstig dat dit de eerste keer in mijn hele rechten studie carriere is dat ik meer dan 10blz uit een boek heb gelezen (boeken voor kunstgeschiedenis vond ik leuk dus die las ik meestal wel voor de vakken die ik leuk vond ). Misschien helpt het . Maar even goed de schouders eronder, heb uitgerekent dat ik voor mijn tentamen minimaal een 6,2 moet halen om vak te halen.
caro29
Geplaatst: 11-01-11 20:20
Zo ik heb heb weer aardig wat bijgelezen..
@ bianca Van harte gefeliciteerd @ Lautje arme Challenge hopelijk knapt hij snel op @ sim balen van je kroon. Ik heb te horen gekregen dat ik er ook op korte termijn 2 ga krijgen. Ff 1000 euro lichter. Moet snel mijn aanvullende pakket maar ophogen dan krijg ik dat volledig vergoed! @ weule ik weet niet wat er allemaal speelt met de buren maar het lijkt mij heel vervelend als je niet met elkaar door 1 deur kan en 1 partij dwars ligt. @ TG Santa Fe is ook stoer! die hebben wij voor onze KIA gehad. Kia is wel iets sterker dan de Santa Fe maar ik vind beide fijne auto's @ mootje een Santa Fe mag wel een 2 paards trekken. Hebben wij ook 4 jaar gehad.. @ weule is weer wat extra training 4x naar achteren lopen @ tientjuh mooi dat zij L1 mag starten.
Verder een paar knappe en niet zo knappe mannen voorbij zie komen Jan Kooijman mag hier ook wel langskomen . Qua auto's maakt het mij niet uit. Ik wil een auto hebben die een trailer kan trekken en heb zelf een nieuwe Ford Ka. Als het maar rijdt en betrouwbaar is. Daarnaast ben ik ook op de hoogte van het liefdesleven van Weule en BV Verder wil mijn bak niet ontdooien sta al 2 dagen 's morgens het ijs van de ramen te krabben als ik naar mijn werk wil . Ik heb de zomer besteld maar te horen gekregen dat die nog niet geleverd kan worden
TG: Veel plezier! Evelien: Lekker geshopt dus Caro: Jammer dat je bestelling nog niet geleverd kan worden Kim: Fijn dat je presentatie goed ging
Sim
Geplaatst: 11-01-11 21:31
Marjan1984 schreef:
Jongens de inschrijving voor Castenray is open!!
Mooi. Wel vroeg al zeg! BEdankt voor de melding.
Heb mijn cooler vandaag binnen gekregen! Verder globaal bijgelezen en sluit me aan bij de bijleesacties van anderen deze keer.
Sannnn
Geplaatst: 11-01-11 21:41
Dan was je hier in de buurt Magriet, Zwaluwhoeve schijnt idd heel mooi te zijn. Fijn dat Marielle L1 mag starten Tientjeh. Dan is die griep van Tim wel heel heftig dat hij in het ziekenhuis ligt. Jakkes, hopelijk knapt ie snel weer op. Straks is het weer een geval van mexicaanse griep, die schijnt toch weer op te komen. Gefeliciteerd Bianca met je verjaardag. Inschrijving Castanray nu al open! Pffft, dan moet ik maar eens gaan beslissen wat ik daar wil rijden B of L. Had gehoopt dat het pas later open was zodat ik al training gehad had.
Ik heb me toch spierpijn, nu al. Les is net een dik uur geleden.. Denk dat ik morgen heel beroerd loop.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 11-01-11 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat wordt morgen spierpijn, Sannn! Fijne bijleesactie van Caro, daar sluit ik me graag bij aan Lekker lui.
Ik heb Jer gereden, liep niet erg fijn. Beetje spierpijn denk ik. Hij kon vanmorgen ook niet naar buiten helaas omdat alles weer hard, ongelijk en glad was... (zucht). Na het galopperen ging het alweer een stuk beter en toch fijn afgesloten. Nudine heeft anderhalf uur buiten gestaan tijdens het rijden en op/afzadelen. Net nog even hardgelopen. 3 x 5 min met 2 min wandelen tussendoor. Ging weer lekker
Zo, Ik ben moe Heb mijn hele huis schoongemaakt... Badkamer is voor de helft gedaan, die maak ik morgen verder schoon! Ik wil naar bed, maar dan moet ik eerst nog mijn bed opmaken
Ook ik sluit me bij de rest aan. Ik wil ook wel gaan hardlopen want ik heb de conditie van een schildpad ofzo.
De drachtige merrie heeft vandaag haar veulen er uit gewerkt
kimdepim
Geplaatst: 11-01-11 23:45
Pff, nou ik mag mijn kamer ook wel eens onder handen nemen. Schoon is het wel haha , maar op mijn bank liggen allemaal kleren en mijn school spullen (van vorige modules) moeten allemaal maar weer even netjes in een map.
Vanavond dressuurles gehad met Bobo. Hij liep fijn . Morgen eerst lekker uitslapen .
Pff kamer opruimen, praat me er niet van . Ik tel alleen al 3 caps op een vierkante meter en zo'n 25 dekjes op 2 vierkante meter, en mijn vloerbedekking lijkt wel van kleding . Ligt ook nog een logeermatras was de nodige ruimte inneemt. Moet daar zondag maar wat tijd aan besteden.
Ik ga maar weer eens proberen te plannen, anders komt het niet meer goed met mij... Plan mijn dagen veels te vol met niets doen. Zit te veel tijd te verdoen op de laptop.
bianca1980
Geplaatst: 11-01-11 23:55
mistid schreef:
De drachtige merrie heeft vandaag haar veulen er uit gewerkt