Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Daarnaast heeft mams een auto van d'r werk en dat is een Opel Corsa. Prima ding, alleen foei lelijk (moeders werk bij randstad dus dat ding is knal geel met blauwe opdruk
).
.
.
net als mootje... 

).
. Maar even goed de schouders eronder, heb uitgerekent dat ik voor mijn tentamen minimaal een 6,2 moet halen om vak te halen.
Jan Kooijman mag hier ook wel langskomen
. Qua auto's maakt het mij niet uit. Ik wil een auto hebben die een trailer kan trekken en heb zelf een nieuwe Ford Ka. Als het maar rijdt en betrouwbaar is. Daarnaast ben ik ook op de hoogte van het liefdesleven van Weule en BV
sta al 2 dagen 's morgens het ijs van de ramen te krabben als ik naar mijn werk wil
. Ik heb de zomer besteld maar te horen gekregen dat die nog niet geleverd kan worden
Pffft, dan moet ik maar eens gaan beslissen wat ik daar wil rijden B of L. Had gehoopt dat het pas later open was zodat ik al training gehad had.
Lekker lui.
Heb mijn hele huis schoongemaakt... Badkamer is voor de helft gedaan, die maak ik morgen verder schoon! Ik wil naar bed, maar dan moet ik eerst nog mijn bed opmaken

, maar op mijn bank liggen allemaal kleren en mijn school spullen (van vorige modules) moeten allemaal maar weer even netjes in een map.
.
.
. Ik tel alleen al 3 caps op een vierkante meter en zo'n 25 dekjes op 2 vierkante meter, en mijn vloerbedekking lijkt wel van kleding
. Ligt ook nog een logeermatras was de nodige ruimte inneemt. Moet daar zondag maar wat tijd aan besteden.