maar ik hou wel meer van dat ...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

peanutbutter schreef:Dan zou ik ook echt ermee kappen. Maar goed, ik vind dressuur alleen leuk als ik win en dik winst heb
Crossen maakt mij niks uit of prijs heb. Gaat meer om het gevoel dat ik erover heb. Liep het paard goed, fijne afstanden. Vind het niet fair hoe er soms wordt gejaagd naar de tijd want ze moeten prijs hebben.
Ik rijd liever iets kalmer om het paard fijne afstanden te geven.

Maar anders kon ik niet mee doen
Ik blijf duimen t/m maandag!
Hij sluit zich helemaal af, trilt als een rietje en kan alleen nog maar achterwaarts. Uiteindelijk lukte het longeren met hulp van een stalgenoot. Ik kan beter gewoon gaan rijden!
. Maar het gaat goed
. Morgen nog 1 dagje en dan weekend. Dan maar even bijtanken.
.
. Daarna ging hij fijn, en springen deed hij super!
.
. Sterkte de komende tijd.
!
, is het paard lekker zijn ei kwijt en ik heb ook een makkelijk dagje, zoals vandaag.
!
,en daar had ik dus 178 voor. De andere proeven gingen ook wel redelijk en daar had ik 3x tussen de 165 en 170 (waarvan 1x een tweede prijs met 167
). Ehm tsja, zo vind ik de dressuur ook niet leuk, als ik op dressuurwedstrijd ga ga ik toch wel voor de prijzen en tenminste een winstpunt, heb ook behoorlijk wat bekers en rozetten verzameld in de B en L, maar in de M leken we niet echt verder te komen.
.
_Noor schreef:peanutbutter schreef:Dan zou ik ook echt ermee kappen. Maar goed, ik vind dressuur alleen leuk als ik win en dik winst heb
Crossen maakt mij niks uit of prijs heb. Gaat meer om het gevoel dat ik erover heb. Liep het paard goed, fijne afstanden. Vind het niet fair hoe er soms wordt gejaagd naar de tijd want ze moeten prijs hebben.
Ik rijd liever iets kalmer om het paard fijne afstanden te geven.
Weer amen. Goh PB, wat zitten we op 1 lijn vandaag
Ga opdracht afmaken en dan slapen, moet morgen al vroeg in Lelystad zijn!

Begin er nu wel een beetje genoeg van te krijgen mijn 'griep achtig iets' duurt nu al ruim een week....

en ik ga morgen mijn M1-debuut rijden (na alleen maar B proefjes met haar gereden te hebben..) ben ook heel erg benieuwd, maar als je het van te voren al niet positief inziet, kan het al bijna niks meer worden.. 
Fijn dat je boevige schimmel zo braaf sprong 

Daarna wel fijn gereden. Ze was de hele week een beetje mat.. Weet niet precies waarom, dus blij dat ze gister weer fijn liep 
Hele leuke avond gehad en het was opeens 05.15 uur toen ik in bed lag
Morgen al heel vroeg concours dus mijn mama komt vanavond hier slapen omdat ze anders wel heel vroeg op moet (zal straks even wat opruimen
) Verder nog maar even wat boodschapjes doen, cadeautjes kopen voor jarige vriendinnetjes en de beide paardjes rijden. Morgen richting Utrecht, drankjes doen met een vriend van mij en 's avonds een verjaardagsfeestje van een vriendinnetje. Blijf daar maar slapen want zondag naar een ander jarig geweest vriendinnetje in Amersfoort en gezellig met haar mee op concours. Mijn weekend zit weer goed vol
Lekker twee rondjes gereden en wat nieuwe dingen geprobeerd: opsprong na het water deed hij meteen super
Heb ook de "M-lus" gereden, nog een slootje gepakt en het smalletje van het M. Hier heb ik wel wat (lees: heel veel) overtuigingskracht moeten uitoefenen, maar uiteindelijk zijn we erover gegaan
En zo kwam het dus dat Jer om even over 10en alweer lekker in de paddock van het zonnetje stond te genieten.

Daarna nog even meegegaan naar SSR. Ik was om half 4 thuis
En lekker dat je naar Dijkgatbos bent geweest!
Ik herken me wel in je verhaal.
Beterschap Benthe
Maar niet opgeven joh! Een slechte generale betekent vaak goede proeven!
Blijft toch een grappig paard!