[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 10:39

Wat een watje. Lekker dan. En nu hebben ze zich teruggetrokken? Volgens mij zijn er twee reserves die maar wat graag mee willen doen.... :(
Balen van de sneeuw Caroline!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 10:40

Ja, ze hebben de training niet meer meegedaan en hebben zich teruggetrokken voor de wedstrijd!

Caroline, Een onderlinge donderdag overdag? Is daar animo voor?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 11:01

Ai, kan me voorstellen dat de bond daar niet blij mee is. Maar ik begrijp de bopper ook wel; ze zijn tenslotte al 2 keer gecrasht en dat is niet goed voor je zelfvertrouwen. Hij zal ook het dodelijke ongeluk nog wel vers in zijn geheugen hebben....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 11:05

Ik kan het ook goed begrijpen. Alleen het dodelijke ongeluk was met rodelen. Dan word je direct gelanceerd. In een bob zit je 'opgesloten', maar daar kan je ook nog naar gewond mee raken!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 11:09

mo_van_dijk schreef:
Ik kan het ook goed begrijpen. Alleen het dodelijke ongeluk was met rodelen. Dan word je direct gelanceerd. In een bob zit je 'opgesloten', maar daar kan je ook nog naar gewond mee raken!

Dat is wel waar, maar het is toch wel dezelfde baan?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 11:11

Ja, dat klopt. Met de nu al beroemde 50/50 bocht!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 11:16

Mijn uitspraak van "wat een watje" is natuurlijk behoorlijk relatief na wat er daar gebeurd is. Zelfs zou ik sowieso never in zo'n ding stappen. Maar hier heb je toch 4 jaar voor getraind?!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 11:19

Noor, de bond is die mening ook toebedeeld (en 4 jaar geinvesteerd, als een nieuwe bob i.s.m. TUEindhoven geloof ik)

mistid

Ik snap wel dat ze daar woedend om worden! Maar het heeft wel 2 kanten.
En ook heel erg zonde van Sven!

:(:) Benthe, klinkt niet echt fijn.
Succes Caroline!
Fijn dat je les zo goed ging Kim!
Hier is de meeste sneeuw weer weg :)

Wij gaan nog snel even naar de Divoza.

Lielle

dat had ik nog niet meegekregen, maar dat is wel een erg aparte beslissing.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 11:50

Er is voor beide kanten wel wat te zeggen.
En wat ongelooflijk balen voor Sven, het was nu echt zo'n anti climax...

Mistid: Nette rondjes, jammer dat je er net mee buiten de prijzen viel. Gewoon km's maken, dan komen de prijzen vanzelf.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 12:05

ik snap ook wel dat de 4-mans bob zich terug heeft getrokken. Als de stuurman er geen vertrouwen in heeft en zegt dat hij de baan niet goed onder de knie heeft win je sowieso al niet. Dan kan je beter jezelf terugtrekken dan dat je crasht!

En Sven, tsjah dat wat met tranen in mijn ogen kijken, maar die arme Kemkers heeft het nog zwaarder...

Ik had gister even een buitenrit gemaakt met Helvetia en de nieuwe haflinger was ook mee! Ze waren super vrolijk dus wij waren dat ook :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:16

Ik ben er weer.

ja de onderlinge was vandaag. Hier is het nu vakantie. Hij stond eerst gepland voor 10 januari maar door het slechte weer verplaatst naar vandaag. We hadden 48 mensen voor dressuur en 18 voor het springen.
Ik had 175 punten. Het was duidelijk dat we lang niet in de ring waren geweest. Paard was een beetje druk en het ging rommelig. Ook liepen we weer lekker onwennig rond. Zondag gaan we voor het echie :D

ga zo even bijlezen :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:25

@ Caroline: altijd weer even wennen na zo'n break. Wel een goed gevoel aan overgehouden hoop ik? Wel een goede voorbereiding voor zondag! :j

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:35

is inderdaad een goede oefening voor zondag!
Wel super veel deelname voor een onderlinge zeg

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:44

Goeiemiddag :D

Pfffjoeew, dat wat vanmorgen even lastig mijn bed uitkomen :+. Maargoed, om 7 uur was ik Leeuwarden en half 8 was ik klaar om te beginnen. Was een rustig dagje vandaag en om 1 uur waren we dan ook al klaar :D. Toen naar de stad gelopen. Daar was mijn moeder met mijn broertje. Dus ik kon mooi met hun in de auto naar huis rijden.
In Drachten nog even bij de ANWB geweest. Even wat geregeld voor het visum voor Thailand. Dus dat ik ook geregeld.
Nu nog even de laatste prikken halen, extra lenzen bestellen. Zit er over te denken er toch maar weer een bril bij te nemen. Heb nu ongeveer 5 jaar lenzen. Heb het eerste jaar mijn bril af en toe opgehad maar werd er gek van. En ik hoefde hem toen nog niet altijd op alleen met tv kijken en pc. Maar dan lag m'n bril boven en haalde ik hem echt niet op :+. Dus maar gauw over gestapt op lenzen. Wat prima bevalt.
Alleen de laatste tijd heb ik af en toe last van mijn ogen en de opticien zegt ook dat het voor je ogen wel eens fijn is om geen lenzen in te hebben.
En straks zit ik in Thailand en krijg ik last van mijn ogen := .. Dan ben ik mooi de ... Dus ik denk dat ik toch ook maar een bril erbij moet nemen nog :=.
Moet ook nog goeie schoenen voor in Thailand kopen. Dus ik ben nog wel even bezig met geld uitgeven :').

Eerst maar even een uurtje slapen en daarna paardje trainen :).

Super sneu voor Sven trouwens :(:)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 18:04

We hebben 180 leden ook een aantal papierleden dus dit is een mooi aantal. Het is ook alleen voor leden van de vereniging. Bixie en gewone klassen

Ik had op zich wel een redelijk gevoel overgehouden. Er zaten niet echt fouten in maar ik merk dat ik haar niet bij elkaar kan houden als zij druk is. Wordt wat lang in de proef. Schouderbinnenwaarts ging 2x prut. Ze wilde niet op 3 sporen maar wel extreem stelling aannemen :o . Raar beest. Voltes waren te groot maar dat is mijn fout en verder was galopdeel goed. Middendraf was vol met tactfouten maar dat heb ik amper geoefend. Vrijdag even puntjes op de i en dan zien we zondag wel weer. Ga binnenkort ook maar weer eens naar Oostwold. Kun je steeds 2 proeven rijden :D

@ Kim succes met geld uitgeven :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 18:12

Hier kunnen we eigenlijk altijd twee proeven rijden! Bij jullie niet?!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 18:25

Nee vaker niet dan wel. Oostwold, Emmercompascuum, vlagtwedde en Exloo (vanaf maart) zijn bij mijn weten de enige locaties waar je 2 proeven kan rijden. Dat mis ik wel hier in het noorden. Toen ik vroeger in het westen woonde was dat heel normaal. Dat mis ik wel...

Heb vanmorgen mijn ruintje nog even gelongeerd. Ik was van mening dat als hij op deze bodem uit zijn dak kan gaan dan kan hij ook 20 minuten stappen aan de longeerlijn met touwtje eraan :o . Hij heeft een half rondje gedraafd en meneer wist meteen waarom ik tegen hem zei dat hij moest stappen. Lekker neusje naar beneden en aandacht erbij. Ouders stonden verbaasd te kijken dat hij gewoon aan het stappen was :D Hij leert het wel...
Bodem is nu redelijk ontdooit op dat stukje voor zolang dat duurt.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 18:36

Caroline: Jammer dat ze niet helemaal bij elkaar wou lopen.
Kim: Spannend hoor nu Thailand steeds dichterbij komt. Zou idd er een bril bijnemen.Heb dat ook altijd en af en toe is het wel lekker een keer geen lenzen. Zeker s'avonds voor de TV.

Ik ben m'n trakehner voor de helft kwijt...
M'n zus is weer begonnen met rijden en heeft vandaag voor het eerst op trakkie gereden en vindt nu dat hij voor de helft van haar is en ik best een paard kan delen. :D
Ze had het al over starten en startkaart aanvragen. Ging ook wel echt goed. Vindt het wel gezellig.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:00

Leuk pb!!
Kim lekker geld uitgeven( aan leuke dingen is het altijd leuk)
Noor, carolien vind het ook jammer dat ze zich terug trekken, 4 jaar weg gegooit, erg jammer!!

Zo ga richting stal.

Vanmiddag met me auto langs de garage, want me linker voorkant was nog al raar aan het doen, blijkt( wat ik zelf al dacht) de veer van me wiel gebroken te zijn (demper) dus dat word een rekening van 300 :=

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:56

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:14

Ziet er lekker uit Karen (durf jij dat zo aan zo zonder peeskappen? )

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:35

Ik dacht wel even van oliebol, misschien toch om moeten doen. Maar op de vorige stal ging ie altijd zonder bescherming naar buiten dus hij is het wel gewend.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:00

heerlijk een blij paard :D

ik heb ook lenzen maar ik heb nu vakantie en dan ben ik te lui om mijn lenzen in te doen, loop dus al de hele week met die domme bril op m'n neus...

2 proeven is in het westen idd normaal, hier in het noorden beginnen ze het te ontdekken :D
In nieuwe pekela hadden bdw ook twee proeven

corien, balen! 300 euro is niet niks...!