goedemorgen! Alle wedstrijdgangers veel succes vandaag!
kimdepim
Geplaatst: 18-04-09 13:17
Goeiemiddag
Het is dat m'n vader me net wakker maakte voor het eten, anders had ik de hele middag nog geslapen . Goh wat was ik moe.
Ik ga nu eerst maar even de stallen doen, de paardjes lopen al weer lekker in de wei . Daarna ga ik beide paardjes even rijden en vanavond weer werken .
Goedemiddag! Inmiddels weer klaar met werken en ga zo even een lekkere buitenrit maken! Vanavond een feestje van mijn oma, ze is 65 jaar geworden. We gaan kegelen en steengrillen.
schaam schaam, nog steeds geen veulenfoto's. zal zo even nieuwe foto's maken, Uk rijden en daarna komen ze echt.
Vanochtend jorrit al gereden, buiten is hij erg stout steeds.
Gefeliciteerd Jetske Veel plezier rosalie!
Jammer van de wind zeg, verder is het hier heerlijk weer.
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-09 15:29
Goeiemiddag! Ik heb vandaag de eerste echte confrontatie met Vorstin gehad op buitenrit. Ik sloeg een pad in wat naar de polder ging, maar daar wou Vorstin niet op. Ze ging alleen maar achteruit en zijwaarts, ook richting de sloten. Heb haar eerst hard aangepakt, maar dat werkte niet. Daarna haar steeds een pasje achteruit (in de goede richting) gezet, en iedere keer uitvoerig beloond. Daarna weer rechtgezet en beloond. Toen voorwaarts, maar dat wilde ze niet. Weer even boos geworden, toen weer lief gedaan. Op een gegeven moment kon ik haar schouderbinnenwaarts vooruit krijgen en na een paar passen draafde ze zelf aan. Ben toen in een flink tempo een stuk over het pad gegaan, en halverwege weer omgekeert. Morgen na crosstraining ga ik nog een stukje aan de hand stappen, maandag ook en dan dinsdag weer onder het zadel. Ik ben in ieder geval superblij dat ik het gevecht gewonnen heb
@ Marloes, ik heb volgens mij de lange versie Gefeliciteerd met je oma's verjaardag Rosalie! Gefeliciteerd met je winstpunten Jetske! Ga je gelijk over of niet?
Jetske
Geplaatst: 18-04-09 15:36
Wat een spook is het, Shanouk. Is ze altijd al zo geweest? (op buitenrit enzo?)
Ja 21 mei heb ik pas weer dressuur daar ga ik dan denk ik L2 starten
Laatst bijgewerkt door Jetske op 18-04-09 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt
rowo
Geplaatst: 18-04-09 15:36
Ik ben echt helemaal blij
Ik was vanmorgen kw over 7 al in Albergen. Veel te vroeg dus. Eerst gesprongen, het stond hoog voor de 1e keer buiten en ook enorm kijkerig. Verder erg fijn parcours Eerste rondje was ze mega heet en voorzichtig wel foutloos. Barrage ging wat minder, 1x mega kort onder 2 maar die bleef liggen. K had 53 punten voor stijl en was EERSTE Kreeg nog een deken en een lingeriebon. Daarna gedressuurd... ging voor mijn gevoel niet echt super ofzo. Gewoon netjes, af en toe wat rommelig in de aanleuning. Bokker Bianca (mijn groom van vandaag) zei iig dat het er goed uit zag voor een B proef. En jawel 195 en 223!!!!!pnt en weer 2x EERSTE Wederom weer 2 uitrijdekens
Mijn dag kan niet meer stuk!!!!
@ snoekiej: heel goed dat je gewonnen hebt!! Gewoon zo doorgaan, komt vanzelf goed!
@ jetske: gefeliciteerd!!! Super hoor
@ hilde: schaam je T is nu super mooi weer voor foto's!
Laatst bijgewerkt door rowo op 18-04-09 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt
andrea16
Geplaatst: 18-04-09 15:38
Zo super zeg Mandy!!! Gefeliciteerd! Kan je voorlopig weer even vooruit w.b. dekens
Mandy: dat is dan in ieder geval niet zo'n 6jes jury geweest. Wat je tegenwoordig bijna altijd ziet. Als iets goed is, moeten jury's ook durven te punten en als iets heel slecht is, geef dan ook een slecht cijfer. Maar aan die 6jes heb je ook niet veel.
Deze jury staat er wel om bekend om hoog te punten, maar de punten wat nog in het bakje lagen waren niet hoger dan 181 Ik weet niet hoeveel nummer 2 had, zeiden ze er niet bij helaas.
Ze hoeven er dan nog niet eens hoog om te punten. Maar ik vind het wel belangrijk dat jury's durven te punten. Laatst had ik dus een proef waarbij is de hele slangevolte in de galop zat en waarbij hij tegen de hand was, kreeg ik een 3. En andere dingen wat gewoon super gingen, een 6je. Dat klopt dan in verhouding gewoon niet. Dat daar 3 punten verschil tussen zit.
Ik heb dit weekend geen wedstrijd. Beide paardjes mogen volgend weekend springen . Paardjes liepen net heel lekker . Tis ook niet steeds heerlijk weer hier !
Net geleerd voor mijn tentamen van maandag. Na het avondeten Pancho nog even rijden. Ga nu even helpen bij de paarden, want mijn zusje komt net terug van haar L(springen)-debuut. Had 1 balkje, maar toch heel netjes. Ben trots op ze!
Goede wedstrijdresultaten Rowo! Gefeliciteerd! En jetske ook natuurlijk!
Sims en ik hebben er ook weer 2 wp's bij gereden vandaag. Ik kwam Bianca1980 ook nog tegen daar op de wedstrijd.
florence123
Geplaatst: 18-04-09 17:01
Hoooii! vanavond ga ik naar de Q party in Deinze! juuuijh zie het volledig zitten dit weekend heb ik ook geen concours, normaal had ik morgen wel een jumping maar die heb ik laten vallen aangezien ik anders 6 weekends achter elkaar wedstrijd had . en dat is echt teveel voor mijn ponybeesjes