Nou ik heb geen leuke middag gehad! Ik had Tu gister weer gelongeerd en dta ging goed. Dus vanmiddag weer en het zadel enzo erop want dan kon ik er nog op als het weer goed ging. Nou ze liep weer goed dus ik er maar op. Vorig jaar heb ik haar op rust gezet omdat ze bij het minste of het geringste ging steigeren en dat was gewoon niet leuk meer. Ik zat op een tikkende tijdbom zeg maar. Nou ja ze leek nu veel losser dus ik er maar op. En idd lekker ontspannen stappen mooi kauwen op het bit en lekker schuimen en mooi met het neusje naar beneden alla halsstrekken. Maar toen ik wat op ging pakken direct hoofd omoog en dreigen met steigeren! Dus er zit iets heel verkeerd maar wat? Zadel ligt goed is vorig jaar vlak voor ze ermee begon naar gekeken en 2 maanden met dit zadel liep ze de sterren van de hemel en zo ineen begon het steigeren. Ik snap er echt niks meer van. Heb haar trouwens direct weer teugel gegeven en direct weer lekker ontspannen. Dus ik baal als een stekker!
M_M: Zou het dan niet gewoon een manier zijn om onder het werk uit te komen? Als ze eenmaal weten dat ze door zulk soort trucjes niet aan het werken hoeven...
Ik ga nog maar even verder met mijn wiskunde. Morgen ga ik 3 uur lang achter een proefexamen zitten. Zie er nu al tegenop
zo echt wel respect voor karen o'conner met een pownie van 1.45 en dan 3e eindigen in de kentucky.
ik kreeg echt rillingen toen ze door reed hij chancheerde wel 5 keer en gaat ze ook nog gewoon door galopperen en springen Ik neem het haar echt niet kwalijk dat ze zo door rijd.. sorry hoor maar dat voel je heus wel als je paard zo heel erg mank loopt. ( zag net bij eurosport )
MM: het zit misschien ook in de lucht hier. Die van mij had het vandaag ook, even streng aangepakt en er was niks meer aan de hand. Maar missch zit er idd iets niet goed
Ik pak Uk wss na London pas weer op.. Dat is 7 juni. Ze is nog niet goed, hoefje steeds nog wat warm, en wil die stress ervan niet hebben tijdens de examens. Anders is het miss nog een jaartje havo 5 Mijn zomerseizoen is nu toch al aardig verkloot
Ga ik gewoon volgend jaar lekker door bij de paarden
Verstandig hilde, examens zijn even belangrijker en zolang duurt het nou ook weer niet tot juni
MM: is ze niet ook gewoon een beetje aan het testen hoever ze kan gaan?
IS: slechte timing voor zo'n gala zeg
Floor: gave foto's!
Ik ga me wsl opgeven voor het co-congres dat het eerste weekend van oktober georganiseerd gaat worden. Leuke lezingen en er gaan ook nog allerlei workshops ed georganiseerd worden. Is in een hotel in egmond aan zee, incl diner, overnachting, lunch(2x) en ontbijt gaat het ongeveer 45 euro kosten. Daar hoef je het dus niet voor te laten Moet er alleen wel aan denken om me in te schrijven tweede pinksterdag, anders vis ik straks nog achter het net We gaan er wsl een soort reünie van maken met een heleboel van de co's die nu bij de chirurgie zitten in Alkmaar, heb er nu al zin in