Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik had Tu gister weer gelongeerd en dta ging goed. Dus vanmiddag weer en het zadel enzo erop want dan kon ik er nog op als het weer goed ging. Nou ze liep weer goed dus ik er maar op. Vorig jaar heb ik haar op rust gezet omdat ze bij het minste of het geringste ging steigeren en dat was gewoon niet leuk meer. Ik zat op een tikkende tijdbom zeg maar. Nou ja ze leek nu veel losser dus ik er maar op. En idd lekker ontspannen stappen mooi kauwen op het bit en lekker schuimen en mooi met het neusje naar beneden alla halsstrekken. Maar toen ik wat op ging pakken direct hoofd omoog en dreigen met steigeren! Dus er zit iets heel verkeerd maar wat? Zadel ligt goed is vorig jaar vlak voor ze ermee begon naar gekeken en 2 maanden met dit zadel liep ze de sterren van de hemel en zo ineen begon het steigeren.
Ik snap er echt niks meer van. Heb haar trouwens direct weer teugel gegeven en direct weer lekker ontspannen. Dus ik baal als een stekker!

Alleen een kruisje...
_Jitske_ schreef:Leuke foto's Floor!
Kentucky is op tv, eurosport!
het is namelijk niet zo druk hierro

!

Maar beter wachten tot Uk helemaal goed loopt, weet je tenminste zeker dat het helemaal genezen is..

We gaan er wsl een soort reünie van maken met een heleboel van de co's die nu bij de chirurgie zitten in Alkmaar, heb er nu al zin in