nelis schreef:idd en zeker niet als je nou op je 26ste nog niet weet wat je wil worden
oh heb jij daar ook last van??
Moet je nagaan hoe je je voelt als je nog een paar jaar ouder bent....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nelis schreef:idd en zeker niet als je nou op je 26ste nog niet weet wat je wil worden
GvdT schreef:Lees net dat Breda Hippiq misschien niet doorgaat. Geldt voor alle klasses. Ze krijgen de begroting niet rond.
Nelis dat is altijd lastig en leuke banen zijn er meestal niet te vinden als je er moet zoeken.
Gomir, het was maar een vraagje
GvdT schreef:Talida schreef:Heb besloten om Dijksgatbos te gaan doen, dan zit ik wel aardig rond/vol met mn planning
De 25ste of de 26ste augustus
Lielle schreef:GvdT schreef:Lees net dat Breda Hippiq misschien niet doorgaat. Geldt voor alle klasses. Ze krijgen de begroting niet rond.
Nelis dat is altijd lastig en leuke banen zijn er meestal niet te vinden als je er moet zoeken.
Gomir, het was maar een vraagje
aaargh, dat hoop ik toch heel erg niet
ga naar stal om te lessen, ben vrij vandaag

Zeker voor Lielle en Bitwise + Scum 

)
Moet om kwart over zes alweer op en wil ook nog even douchen

en goed gedaan met j presentatie

Hopelijk blijft dan alles liggen
Mijn jaarcontract was op 1 februari afgelopen, en het was ook niet echt mijn werk, dus heb ik zelf besloten om er niet verder mee door te gaan. Ben nu wel op een leeftijd dat ik wel plezier wil hebben in m'n werk. En dat had ik afgelopen jaar niet echt. Daarvoor had ik jarenlang een erg leuke, hectische en chaotische baan als planner c.q. duizendpoot bij een veevoerproductiebedrijf. Maar helaas is dat bedrijf gestopt.

Anders leer je nooit wat. 
Cheeka heeft mijn zusje al gedaan
Die was thuis vandaag
Nu nog wachten tot die droombaan langs komt 
Oh ja en heel veel afwas en troep opruimen in de kantine. Een betaalde vakantie is veel leuker
zeker als de eerste lesklanten zich al gemeld hebben