Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
andrea16 schreef:Vanmiddag aan het meertje gelegen hier, was wel warm zeg!
Maar morgen ga ik met m'n vriend naar Zandvoort

Toch viel het me tijdens het rijden nog mee, de grootste opdoffer van de hitte kreeg ik tijdens het afsponzen bij stal, daar was het pas echt heet!
geen ov en geen auto nodig

!
en dan mooi 1e rijden
!!
! Ik mijn handen naar voren en been en ja hoor hij sprong zonder balken... verder ging alles nog goed, wel wat moeten roepen en doen zo dat hij er meer vertrouwen in kreeg, maar hij sprong weer als vanouds! Nou toen kon mijn dag helemaal niet meer kapot! Dus ik de barrage, van te voren nog 1 sprongetje gedaan wat goed ging! De barrage ging ook echt super, zoals een echt barrage lekker snel en afsnijden
ondanks dat het B was! Hahahaha! Toen kwam ik bij de laatste ik gaf extra gas om er lekker overheen te vliegen maar helaas kwam Joery niet uit en maakte een extra hupje waardoor de balk viel! Maar wat maakt het uit! Het ging super! Uiteindelijk had ik nog 47,5 voor stijl ondanks die balk! Zonder balk was ik hier anders gedeeld 5e mee geworden! Maar wat maakt het uit dit was een super afsluiting van het B en het L kunnen we zeker aan na vandaag
!
!!
!
!! 

Had Sam niet goed in de hand staan en we konden geen mooi constant tempo rijden. Nou zul je zien zijn we toch nog foutloos ook
Daarna barrage. Toen de bel ging gilde m'n vader dat er nog een hindernis af lag, de balk lag achter de sprong dus best wel link. Ik was al door de start maar ging maar weer stappen. De jury gillen dat ik al gestart was en dat ik gewoon door moest. Ik stond dus op iets van 4 meter van hindernis 1 (een oxer). De eerste balk hadden we dus al te pakken
Stomme jury
Verder nog een balkje maar het ging iets te onbenullig 

) Toen ik naar het losrijden stapte hoorde ik nog dat ik tweede was geworden, dus die ook maar gelijk even opgehaald
Nog even volhouden en los gaan rijden voor de dressuur. Ik had zoiets van wat balen dat dit m'n selectieproef is, maar mijn super Sammie trok zich er niks van aan en daar gingen we weer! Losrijden ging lekker en toen naar de ring. De ring lag dus net naast het bos. Het ritselde daar heel erg dus toen zaten we al bijna bij de voorganger in de baan 

Heb gewoon een stoere Sahara-pony die zonder piepen gewoon super z'n best doet en met 32 graden gewoon 4 rondjes springt en 2 proefjes loopt 

Moet het op de Kring wel heel erg gaan verpesten wil het nog fout gaan
!! gefeliciteerd!!
Maar daarna twee keer lekker over heen gesprongen!