Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar dat gebeurt nu niet meer
24 september kunnen wij dus weer niet mee met trainen. Want zondag 25 sept hebben we al een wedstrijd.
Was al bang dat dit weer zou gebeuren.

Er werd over het algemeen heel laag gepunt; ik hoorde er meer over klagen. Oke mijn proef was geen 165 waard, maar toch wel 150. Maar goed, ik heb inmiddels geleerd niet zo heel veel waarde te hechten aan de punten bij de SGW dressuur. En zelfs Margo van heel laag gepunt. Belachelijk want zij zit altijd bovenin. Kan toch niet dat je dan opeens een punt of 50 lager krijgt. Nou ja, eindeloze discussie denk ik.......
) De picknicktafel en de trakehner waar ik een beetje tegen op zag gingen als een speer! De driesprong (witte hooibalen) op het open veld gingen van een leie dakje.
Nou ja zeg! Opnieuw aangereden en toen ging ze goed. Op hindernis 3 weer een weigering! Opnieuw aangereden en toen ging het wel weer goed. Hind 4 een balk en op 5 weer een stop! Dag doei de mazzel; uitgebeld!

ben ik dan toch maar begonnen. Binnenkomen was nog steeds bagger (de enige 5) maar daarna ging het knopje weer om en liep hij best een redelijke proef voor 174 punten. Ik stond 7e en dat klopte wel voor mijn gevoel.
De aardigste sprongen waren eigenlijk de kuilpakken op de wei, de clever mouse (opsprong met steil), de op/afsprong (met de discussie over de vlaggen
) en de zandloper, een driepsrong van een breed hek, een heel smal sprongetje en weer een breed hek, alles op 2 galopsprongen. Dat, gecombineerd met de aanrijroute, maakte het aardig technisch 
en toen op naar het springen. Ik moest van Rob meer letten op het recht houden op de sprong en dat wierp zeker vruchten af. Hij sprong met veel macht, mooi gecontroleerd en simpel foutloos, daar was ik erg blij mee. Daarna richting cross, en dat ging erg fijn. Pablo liep niet zo te stieren, gewoon mooi in een gecontroleerd tempo en schakelde keurig terug bij de sprong. We hadden een paar sprongen met een wat mindere afstand (2 * kort, 1 * groot) maar het liep verder heerlijk. Alleen het fonteintje in de waterbak was erg spannend
Zandloper ging ook simpel en het enige smetje waren de 21 seconden overschrijding (
) Maar goed, van Rob moest ik gewoon blij zijn met de fijne cross
voor de prijsuitreiking. Uiteindelijk was ik dus 6e (7 prijzen) en zonder mijn tijdfouten had ik 3e gestaan
Patsmu was 1e en Julia 5e, dus veel bekenden

) dus Marieke, je mag de mijne voor een kleinigheidje hebben. Lielle schreef:Vief, jammer van de dressuur
Kim, netjes een wp! Losrijden zonder zadel is wel stoer

)
Whahaha
verkeerd om onthouden
sorry
) ik had het gezien
Zo heb je ook een schrijfster banketstaaf Wang (l ulu)

:D:D Dit hadden we echt nooit verwacht, omdat we echt nog heel jong zijn, de helft is nog jonger dan 18 jaar. Maar toch ging het heel erg lekker
We staan nu al bovenaan

kimdepim schreef:Ik ga dr ff vandoor.. (rijden )
) en gaf ons 154, wel terecht.
) Water sprong ze zo in en ook de zandloper ging prima. De enige vervelende afstand had ik op de passage de route, 1 hele grote galopsprong en 1 krabbeltje....maar goed, dat was mijn fout. Foutloos dus met wel wat tijdsoverschrijding vermoed ik, want ik moet haar dus af en toe even "corrigeren"

)
Momenteel functioneer ik als Sgw groom
.. Marieke en Lielle heb ik inmiddels gemeet. En ja hoor.. in Laren doe ik ook mee. We rijden dan met zijn 4en.. (dat wil zeggen 3 zijn er overtuigd.. 1 is ingeschreven maar die weet zelf nog niet dat ze meewil doen
).,
)