@ Sannn ben bang dat ik dan weer als irritant wordt gezien op de afdeling...
Rosa_
Geplaatst: 16-05-12 14:55
muts_marijke schreef:
@ Sannn ben bang dat ik dan weer als irritant wordt gezien op de afdeling...
Gewoon bellen als jij je daar fijn bij voelt hoor! Zou niet weten waarom je dan irritant zou zijn, hartstikke logisch dat je je druk maakt! En met zulke aardige mensen die zijn bed versieren kunnen ze dat vast wel begrijpen!
muts_marijke
Geplaatst: 16-05-12 14:57
Ik wacht nog effe een half uurtje die mensen zullen wel denken ''gisteren zat dat wicht te zeuren dat het belachelijk was dat hij gisteren op werd genomen'' vanmorgen vroeg ik wanneer hij naar huis mocht (konden ze natuurlijk ook niet beantwoorden) en dan zal ik nu bellen of ie er al weer is geloof dat ik dan opgenomen wordt daarzo op de hoogste verdieping... achter gesloten deuren
MM, ik belde ook gewoon naar de afdeling toen vriendje voor een kleine ingreep onder narcose moest hoor. Er is toch al meer tijd verstreken dan je had ingecalculeerd, dus gewoon lekker vragen als jij je daar beter bij voelt. Evie, ik denk dat het wel kan hoor. Tussendoor wat rustigere hersteldagen inlassen en dan komt het goed. Sannnn, zijn we dan concullega's in OK? Gezellig Eef, supermooi die vrachtwagen!
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik onmisbaar ben @ work. Jammer dat het nog niet tot de vrouw met het geld is doorgedrongen.
Gewoon bellen hoor. En gewoon zeggen dat je op bent van de zenuwen en dat je wilt heel graag wilt weten hoe het gaat. Ik had allang al gebeld, echt waar.
marijke er zitten toch steeds andere verplegers en ik denk dat het niet eens opvalt tussen alle andere bezorgde mensen die te vaak bellen!
muts_marijke
Geplaatst: 16-05-12 15:03
** ik bel nu **
_Noor
Geplaatst: 16-05-12 15:05
Nu ik erover nadenk.. ik ben toen gewoon heen gegaan omdat ik niks hoorde en toen lag ie al op de kamer en waren de verpleegsters blij dat ik er was. Had de dokter al een heel verhaal tegen hem opgehangen, waar natuurlijk niks van was blijven hangen door de narcose. Nu was dat allemaal niet zo spannend als bij Geert natuurlijk, dus dat zal nu niet gebeuren maar laat je niet tegenhouden hoor MM!
Geeft me zeker een voldaan gevoel hoor, maar ergens ook een beetje frustrerend
Edit: goedzo en succes.
MargreetW
hennydehart schreef:
Hahahaha nou ik heb Bianca Geaccepteerd hoor! Stonden voor mij alleen maar bekende bij dus is Gied gegaan! Jullie allemaal toegevoegd
muts_marijke
Heb net gebeld, hij is nu zo'n 20 minuten op de uitslaapkamer.. arme schat moet je kijken hoelang ze met hem bezig zijn geweest..
Deze mevrouw kon er niks van zeggen BVW @ rosa idd lang maar ze zei wel, alles moest nog voorbereid worden, dus ruggeprik, misschien een katheter? evt uitleg, en soms moet je nog effe wachten voor de ok.
Fijn dat je gebeld hebt en nu wat meer weet Marijke. Hij zal wel kapot zijn na de ingreep, hoop van harte dat het gelukt is. Klopt Noor, ga voor het eerst M in OK. Gezellig.