dacht nog "Goh, toevallig, het emailadres kent ie al". In plaats van dat er dan een belletje gaat rinkelen bij mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dacht nog "Goh, toevallig, het emailadres kent ie al". In plaats van dat er dan een belletje gaat rinkelen bij mij
bianca1980 schreef:Ik houd dus om die reden een word document bij met mijn wedstrijd planning met daarin dus ook of ik ingeschreven heb, welke datum of ik bevestiging heb gehad of ik betaald heb etc. etc...
Tot grote ergenis van mn moeder als ik weer allemaal dingen ratel en plan wat ze niet kan onthouden. 
_Sim_ schreef:bianca1980 schreef:Ik houd dus om die reden een word document bij met mijn wedstrijd planning met daarin dus ook of ik ingeschreven heb, welke datum of ik bevestiging heb gehad of ik betaald heb etc. etc...
Ik dus ook, alleen doe ik het in Excel. Vind ik makkelijker. Daarnaast heb ik in mijn postvak in van de mail een aparte map gemaakt met inschrijvingen SGW. Alle verzonden mails verplaats ik daar naar toe en eventuele bevestigingen zet ik daar ook in.
excel is idd wat netter, maar in word wil het ook wel prima.
hennydehart schreef:bvw schreef:Ik schrijf nooit iets op en heb ook geen agenda, ik heb alles in mijn hoofd. Echt ontzettend slecht
Hier nog 1
.