[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:20

Jaguar is <3 Met name de XJR :)) Dan nog een nieuwe outlander erbij om de paardentrailer te trekken. *droomt weer verder*

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:25

Zo ik ben weer bij!

Gister naar de zwaluwhoeve geweest, was wel leuk! Verder vanochtend nog KPN gebeld en daar word je humeur niet beter op. :(

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:28

Nee, :P geef mij maar een Audi, Porsche of Maserati en een vrachtwagen voor de paarden.

*droomt ook verder*

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:30

Lekker Margriet! Ik wil ook weer eens heen, is al een tijd geleden!!

BMW X5 staat hoog op mijn droomlijstje en dan inderdaad een vrachtwagentje voor de horsies! :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:34

HP <3

Ik vind jaguar ook wel mooi hoor. Maar niet praktisch. Ben zelf meer een volvo fan.
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 11-01-11 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:38

Audi is ook wel erg leuk ;) maar een X5, porsche cayenne of een flinke landrover mag natuurlijk ook :P zelfs een VW tourag mag dan nog wel :P maar toch een jaguar is speciaal... ik heb wat met die auto!!

zal me maar eens fatsoenlijk aankleden en dan richting de UT. schijnt hier nog glad te wezen ofzo, weerswaarschuwing afgegeven...

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 14:24

Middag!

Dat van Dienke en Jeroen zat er in wel aan te komen inderdaad, al ver voordat ze het zelf wisten :P

Wat betreft auto´s, wij hebben gister een auto verkocht hier, dus we hebben er nu weer gewoon 2. Volgend jaar gaan we ook voor een andere gezinsauto. We hebben nu ook al wel een station auto, maar vrij lichte motor, mag dus geen trailer trekken. Wij gebruiken altijd de bus van mijn ouders voor de trailer, die hebben hem er ook speciaal voor gekocht, maar we willen volgend jaar ook een wat zwaardere auto. Athans, ik wil dat graag :P

Verder heeft Marielle bericht van de KNHS dat ze gewoon in de L1 kan starten. Dus dat is mooi, kijken of er binnenkort nog iets in de buurt is, waar ze kan starten.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 14:25

Mootje, er mag 100 kg op het dak en 100 kg op de kogel :D

Jantine, dat is mooi nieuws!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 14:36

@ Jantine: dat is goed nieuws zeg! Fijn dat Marielle lekker L1 mag starten.
En hadden jullie 3 auto's met zijn 2en?? :+

Ik ben niet zo'n auto freak. Pa heeft een mercedes E klasse en ma een ML, maar het had van mij ook gewoon een oud krot mogen zijn. Als er maar een trailer achter kan :D
Zelf hebben Bas en ik een Seat Ibiza en een vrij nieuwe Peugeot 107. Leuke doosjes, die makkelijk zijn in de stad (met oa parkeren etc). Peugeot is vooral erg zuinig en betaalbaar.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 14:39

Lang leve de Peugeot 107!! :D Ben ook errug blij met mijn bakkie.
Mijn vriend rijdt trouwens in een enorme, verlengde Iveco-bus i.v.m. zijn werk :) Hij heeft vorig jaar wel een spiksplinternieuwe gekocht, dus hij rijdt wel lekker!! Mijn vader dus een VW Passat station en mijn moeder een Subaru (ofzo) Terios, zo'n klein Jeepje zeg maar. Die kan de trailer ook trekken, maar gebruiken we alleen voor kleine stukjes.

@ Jantine: fijn dat je zusje L1 mag starten!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 14:39

Mandy, ja, we hadden 3 auto´s met zijn 2en. Schandalig toch ook. We hebben een skoda fabia station en dat is onze gezinsauto en in geval van nood hang ik daar de trailer ook achter. ( maar die mag dus officieel maar 900 kilo trekken en alleen onze 2 paards trailer is al zwaarder). Daarnaast heeft Jeroen een Capri oldtimer, waar hij normaal mee rijd. En hij had ook een oldtimer pick up, die heeft hij geruild voor een Seat Ibiza Cupra ( dus een gepimpte pooierbak, om het zo maar te noemen). Die heeft hij nu goed kunnen verkopen aan zijn neefje. ( edit, deze auto hebben wij dus gister verkocht, is niet echt wat met een kinderzitje achterin :+ http://auto.marktplaats.nl/seat/3840640 ... nd=14&fs=1
Laatst bijgewerkt door tientjeh op 11-01-11 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 14:42

Bianca: proficiat!
Rowo: Die instelling heb ik ook :D. Ik snap die mensen ook niet die een jeep kopen zonder trekhaak. Dat is gewoon verspild geld.. ;). Is alles al af in je nieuwe huisje?
TG: fijn dat de auto geschikt is :).

En inmiddels ben ik compleet op de hoogte van het liefdesleven van Weule en BV :D.

Ik moest vanmorgen toch nog plots vroeg mijn bed uit (en dat in de vakantie..) voor een evaluatiebijeenkomst met de buitenpraktijk landbouwhuisdieren. Was ik even vergeten :+. Na te lang koffieleuten op de faculteit ben ik nu pas weer terug. Ik ga zo maar eens verder met opruimen en eindelijk alles op mijn kamer in orde maken. Ik begin maar eens met de fotolijsten ophangen, mag wel eens, na 4 maanden ;).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 14:47

@ Floor: das idd heel zonde van zo'n auto :D
Hoe gaat het nu met school etc?

@ Jantine: ja echt schandalig ;) Nee gekheid! Zo'n Ibiza is wel cool, echt een crossmonster. Ibiza is gewoon cool 8-)

@ Noor: heb jij ook dat type van rond 2008? Onze is nu 2 jaar oud... hij s echt ideaal met inparkeren enzo; past overal tussen. Op de snelweg met wind is het wat minder fijn :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 14:49

Die van mij is in juni 2010 van de band komen rollen :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 14:59

Goedemiddag!
rowo: Fijn dat ze weer rad lijkt nu.
Tientje: Die auto ziet er inderdaad wel wat uit als een pooierbak :+ .
Floor: succes met het inrichten van je kamer.
Weule: Handen af van HP !
Nog op de hoogte gebracht van de hele liefdesgeschiedenis van Weule en BV, en heel veel dingen over auto's.
Mijn ouders hebben een audi a6 voor voor de trailer, die mag best wel wat trekken en rijd erg fijn, aldus mijn moeder ;) . Voor de andere ritjes hebben we een Twingo die ook stoer doortuft. Verder hebben we nog twee motoren (die nauwelijks gebruikt worden) en heb ik zelf mijn trouwe scooter.

Was vandaag door de open dag op school om half 1 uit, ook niet verkeerd. Om half 4 nog even oppassen tot half 7 en daarna Bam rijden.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 14:59

Goedemiddag :)

Mooie tijd Evie!
Gaaf Dienke, parcoursbouwer!
Gelukkig is Zetje weer rad Mandy :D
Allemaal geklep over auto's.. Ik heb een scooter :+ . Wij hebben een VW Passat voor onze trailer staan. Papa heeft nog een hele oude Saab, zo'n kotsgroene. Rijdt ie zo nu en dan ook eens in.

Ik zit nu gezellig ( ;) ) op school. Moet tot 20 over 3.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 15:02

Rowo: school gaat prima! Ik ben in november aan mijn co-schappen begonnen en dat bevalt goed. Erg leuk maar ook vermoeiend, na ongeveer 2 jaar ertussenuit te zijn geweest is alles wel erg ver weg gezakt! ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 15:06

_Noor schreef:
Die van mij is in juni 2010 van de band komen rollen :D

Jij hebt dus een strak jong ding :D

@ Floor: dat zal best na 2 jaar. Maar volgens mij zit je er zo weer in toch? Hoe lang moet je hier na nog?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 15:10

@BV: Wat leuk dat je de parcoursbouwer cursus gaat doen!
@Rowo: Fijn dat Zetje weer helemaal goed lijkt te zijn!
@Laura: Gelukkig dat Chal weer lijkt op te knappen en het 'maar' een hoefzweer bleek te zijn.
@Tientjeh: Dat is inderdaad echt zo'n scheurbakkie :o En fijn dat Marielle L1 mag starten met Uk.
@Floor: Succes met het opruimen van je kamer! Lijkt me trouwens erg wennen om na 2 jaar andere dingen gedaan te hebben weer verder te gaan met je studie...

Verder is het liefdesleven van BV en Weule uitgebreid besproken :P Zijn we daar ook weer van op de hoogte :+ En veel geklep over auto's. Ik heb voor de trailer eigenlijk altijd de beschuitbus van paps staan, een verlengde/verhoogde ford transit bus. Gaat eigenlijk altijd prima, behalve blubber natuurlijk :Y) In noodgevallen mag ik de VW touareg meenemen voor de trailer, dan kom ik overal doorheen/uit :D
Wat auto's betreft ben ik eigenlijk wel erg gemakkelijk, zolang het maar rijdt en ik er een trailer mee kan trekken vind ik het prima :o

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 15:20

Goede middag!!

Idd Bv en jeroen weten we daar ook het fijne van :P
Bv leuk dat je dat gaat doen.. toch lijkt het mij ook wel gaaf om te doen :j
Tientje dat zijn veel auto's ;)
Benthe ben bang dat wij zondag geen clinic hebben.. las op de hyves van de knhs dat tim met griep in het ziekenhuis ligt.. :=

Heb zelf een mazda mag 1300 kg geremd trekken dus gaat prima!!

Heb heeeeeerlijk gereden.. donderdag ga ik even een proef oefenen :o

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 15:24

Ik las ook al zoiets Corien op de site van de KNHS. Maar even afwachten, kan zijn dat zijn vader het nog overneemt.... hoop ik dan maar, heb er juist zo'n zin in ;)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 15:27

We zijn weer op de hoogte van het liefdesleven van Jeroen en Dienke. Grappig dat iedereen het zo aan zag komen.
Corien: dat van Tim stond hier zelfs in de krant (hij komt hier natuurlijk ook uit de buurt).
BV: leuk dat je de parcoursbouwer cursus gaat doen.
Laura: fijn dat C weer beter gaat.
Tientjeh: had wat te veel auto's. Fijn dat Marielle L1 mag gaan starten.
TG: gaat toch voor een andere auto.
Floor: twee jaar ertussen uit lijkt me best lastig om dat de studie weer op te pakken.
Evie: fijn dat je zo vroeg uit was.
Mandy: gelukkig gaat Zetje weer goed.
Mistid: mag nog even door op school.

Ik ga zo even boven stofzuigen en dweilen. Niet echt mijn hobby, maarjah het moet toch gebeuren. Daarna even Pancho rijden. Het is hier gelukkig al weer sinds de middag droog en buienradar zegt dat het zo blijft. Dus dat hoop ik maar. Vind het wat te koud om in de regen te rijden.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 15:27

Ze pa was afgelope weekend ook ziek := htc ging toen niet door..
Ik ook maar ja schiet lekker op dan :=

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 15:28

jipje_niekje schreef:
Ik las ook al zoiets Corien op de site van de KNHS. Maar even afwachten, kan zijn dat zijn vader het nog overneemt.... hoop ik dan maar, heb er juist zo'n zin in ;)

Die is ook geveld door diezelfde griep stond er in de krant. Alleen zijn moeder was nog enigszins fit.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 15:28

Klopt helemaal sussie.. nou ja afwachten maar :=