Met name de XJR
Dan nog een nieuwe outlander erbij om de paardentrailer te trekken. *droomt weer verder* Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met name de XJR
Dan nog een nieuwe outlander erbij om de paardentrailer te trekken. *droomt weer verder*
geef mij maar een Audi, Porsche of Maserati en een vrachtwagen voor de paarden.
maar een X5, porsche cayenne of een flinke landrover mag natuurlijk ook
zelfs een VW tourag mag dan nog wel
maar toch een jaguar is speciaal... ik heb wat met die auto!!

Ben ook errug blij met mijn bakkie.
Hij heeft vorig jaar wel een spiksplinternieuwe gekocht, dus hij rijdt wel lekker!! Mijn vader dus een VW Passat station en mijn moeder een Subaru (ofzo) Terios, zo'n klein Jeepje zeg maar. Die kan de trailer ook trekken, maar gebruiken we alleen voor kleine stukjes.
http://auto.marktplaats.nl/seat/3840640 ... nd=14&fs=1
. Ik snap die mensen ook niet die een jeep kopen zonder trekhaak. Dat is gewoon verspild geld..
. Is alles al af in je nieuwe huisje?
.
.
. Na te lang koffieleuten op de faculteit ben ik nu pas weer terug. Ik ga zo maar eens verder met opruimen en eindelijk alles op mijn kamer in orde maken. Ik begin maar eens met de fotolijsten ophangen, mag wel eens, na 4 maanden
. 

Nee gekheid! Zo'n Ibiza is wel cool, echt een crossmonster. Ibiza is gewoon cool
.
. Voor de andere ritjes hebben we een Twingo die ook stoer doortuft. Verder hebben we nog twee motoren (die nauwelijks gebruikt worden) en heb ik zelf mijn trouwe scooter.

. Wij hebben een VW Passat voor onze trailer staan. Papa heeft nog een hele oude Saab, zo'n kotsgroene. Rijdt ie zo nu en dan ook eens in.
) op school. Moet tot 20 over 3.
En fijn dat Marielle L1 mag starten met Uk.
Zijn we daar ook weer van op de hoogte
En veel geklep over auto's. Ik heb voor de trailer eigenlijk altijd de beschuitbus van paps staan, een verlengde/verhoogde ford transit bus. Gaat eigenlijk altijd prima, behalve blubber natuurlijk
In noodgevallen mag ik de VW touareg meenemen voor de trailer, dan kom ik overal doorheen/uit

htc ging toen niet door..